Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä teitä ärsyttää naisissa?

Vierailija
11.02.2014 |

Näin yleistäen minua ärsyttää piirteet kuten epärationaalisuus ja liika tunteellisuus. Lisäksi avuttomuus tai avuttomaksi heittäytyminen sekä vahva miellyttämisen halu ovat todella epämiellyttäviä ominaisuuksia joissakin kanssasisarissa. 

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 11:29"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 11:22"]

[/quote]

Nainen ei voi tämän lampun vaihdon jälkeen keittää miehelle kahvia, koska se alentaa hänen arvoaan?!

[/quote]

Juu nää on just näitä sun harhoja. Itselleni feministinä mitään mitä itse teen, ei voi alentaa arvoani, jos teen sen omasta halustani. Mutta jos teen sen siksi, että mun pitäis tai joku olettaa, että teen sen sukupuoleni takia niin sitten en tee. Esimerkiksi jos pomo sanois aina vaan minulle, että keitä kahvit, eikä koskaan sille mieskollegalle. Mutta sen sijaan jos pomo sanois sen meille molemmille, niin mikäs siinä ois keitellessä. Eli toi kahvinkeittäminen omalle miehelleni ei nyt ollut ihan validi kommentti, toki keittäisin.

[/quote]

Tässä on myös yksi oivallinen esimerkki, mikä naisissa ärsyttää. Mielipidettään, kun testailee ihan yleisellä tasolla ajanvietteenä käytävissä keskusteluissa, vastauksena saa sinä olet..., sinun elämäsi...jne...

Miksi on niin vaikeaa yleisellä tasolla vaihtaa ajatuksiaan profiloimatta toista keskustelijaa.

Vierailija
62/62 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 11:35"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 10:53"]

Miten nuo takkien päälle pukemiset liittyy tasa-arvoon millään lailla? Mielestäni ne liittyvät käytöstapoihin ja etikettiin. Kyllä itse olen mielestäni vahva armeijan käynyt nainen, ja feministi, mutta tottakai olen mielelläni jos mies avaa minulle auton oven tai auttaa takin päälle. Ei tämä nyt liity mitenkään siihen ristiriitaan, että naiset haluavat olla itsenäisiä. En varmaan saisi leikata mieheni partaa, tai auttaa kravatin kanssakaan? Eihän itsenäinen nainen miestä auta, vai?

Mielestäni feminismi on kyllä täysin väärin ymmärretty siinä vaiheessa, jos kuvittelee, ettei nainen saisi pyytää apua mieheltä tai ottaa sitä pyytämättä vastaan.

[/quote]

Anteeksi. Unohdin mainita, että ne olivat vertauskuvallisia esimerkkejä, ei kirjaimellisesti otettavia. Ymmärsit varmasti fiksuna naisena, mikä oli se punainen lanka.

[/quote]

Tässä on erittäin hyvä esimerkki eräästä piirteestä jota inhoan naisissa (ja myös miehissä, mutta he käyttävät sitä harvemmin): piilovittuilu ja toisen alentaminen "kehumalla" tai "hellittelemällä". Tyyliin "voi kuule kulta pieni kun sä et nyt näköjään ole ymmärtänyt yhtään mitään mun aiemmista viesteistäni" tai "voi sua pikkuista, sulta on ilmeisesti menny koko homman pointti vinkuen ohi, teepäs taustatyösi vähän paremmin ennen kuin alat mussukka väittämään vastaan". Tai ylläolevassa esimerkissä "ymmärsit varmasti fiksuna naisena...". Todella ärsyttävää!

[/quote]

Todella! Tässä lainausketjussa on kaksi varsin ärsyttävää piirrettä.

Kaksi keskustelijaa ajaa takaa samaa pointtia toisiaan ymmärtämättä, mutta keskutelu on hedelmätöntä  juupas eipäs väittelyä.

Toinen puhuu henkilökohtaisesti itsestään ja toinen "naistyypistä" kertomatta itsestään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla