Katseletteko Lotta ja Pappa videoita?
Kommentit (1362)
Oikeastiko hän väittelee papan kanssa jostain roskien kierrätyksestä? On lähipiirissä muistisairautta enkä tosiaan nostaisi moista showta tuollaisesta.
Aika vimmainen omenien pilkkominen. Huh.
Kohalta ilmestyy uusi kirja! - Kun mummi unohti tarinat
Ennakkotilatkaa ja saatte Lotta Sofian nimikirjoituksen
Psssst
Muistakaahan ennakkotilata Lotta Sofia Saahkon uusin lastenkirja!
Tuliko Joulukorttini Saahkon perheelle perillle?
t. Leena Jätteenmäki Olkiluodosta
Miksi Lotan pitää pukeutua niinkuin oisi itekin jo kasikymppinen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Lotan pitää pukeutua niinkuin oisi itekin jo kasikymppinen?
Mummo sielu
Parhaat vuodet menneet. Ensimmäiset olivat aitoja ja mukavia, nyt Lotan laulussakin kumma nenäsointi
Videoiden perusteella mielestäni Lotta on kyllä todella lapsellinen ja erikoinen tyyppi, itsekeskeinen mielestäni.
Emme, koska siinä menee hyvää lapsentekoaikaa ihan hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Videoiden perusteella mielestäni Lotta on kyllä todella lapsellinen ja erikoinen tyyppi, itsekeskeinen mielestäni.
Lotalla on autismi
Vierailija kirjoitti:
Emme, koska siinä menee hyvää lapsentekoaikaa ihan hukkaan.
Eihän tuohon hommaan mene kuin pari minuuttia normaali ihmisellä.
Aivan ihania nämä videot. Varsinkin ne llauluvideot. Molemmat laulavat täydestä sydämestä ja nauttivat. Muutenkin niissä videoissa nautitaan arjen pienistä asioista, esim. jutustelevat samalla ja juovat kahvia ja popsivat jotain herkkuja jne. Minua niin harmittaa, että olen itse ollut nii itsekäs ja ajattelematon. Hyvin harvoin kävin katsomassa isovanhempiani ja omien vanhempieni kanssa on ollut eripuraa itsestäni johtuvista syistä, kun olen niin omapäinen ja itsekäs. Nyt niin harmittaa jälkeenpäin, että olisinpa ollut erilainen ja auttanut vanhempiani ja ollut läsnä enemmän. Miten ihanat vanhemmat minulla olikaan. En osannut arvostaa. Miksi aina kaiken kauniin huomaa vasta aina jälkeenpäin? ihailen suunnattomasti Lottaa, miten mahtavaa vanhuusaikaa saa pappa elää hänen kanssaan. Omat isovanhempani ja vanhempani ovat jo kuolleet. Jos eläisivät vielä, niin tekisin kaiken toisin.
Alkuun katselin, mutta sitten kun Lotta alkoi selvästi vain hyväksikäyttää pappaa omien bisneksiensä (kirjansa) vauhdittamiseen, alkoi koko idea oksettaa. Lotta ei taida kasvaa aikuiseksi eikä opi puhumaan aikuisten tavoin. Silloin kun kertoi Papan sairauksista ja sairaalareisusta, tuli hyvin epämiellyttävä tunne. Tietysti käytti sitäkin vain omana mainostemppunaan, mutta mihin unohtui vanhan ihmisen yksityisyyden kunnioittaminen.
Uusi video muistisairaus