Katseletteko Lotta ja Pappa videoita?
Kommentit (1574)
Oikeastiko hÀn vÀittelee papan kanssa jostain roskien kierrÀtyksestÀ? On lÀhipiirissÀ muistisairautta enkÀ tosiaan nostaisi moista showta tuollaisesta.
Aika vimmainen omenien pilkkominen. Huh.
Kohalta ilmestyy uusi kirja! - Kun mummi unohti tarinat
Ennakkotilatkaa ja saatte Lotta Sofian nimikirjoituksen
Psssst
Muistakaahan ennakkotilata Lotta Sofia Saahkon uusin lastenkirja!
Tuliko Joulukorttini Saahkon perheelle perillle?
t. Leena JÀtteenmÀki Olkiluodosta
Miksi Lotan pitÀÀ pukeutua niinkuin oisi itekin jo kasikymppinen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Lotan pitÀÀ pukeutua niinkuin oisi itekin jo kasikymppinen?
Mummo sielu
Parhaat vuodet menneet. EnsimmÀiset olivat aitoja ja mukavia, nyt Lotan laulussakin kumma nenÀsointi
Videoiden perusteella mielestÀni Lotta on kyllÀ todella lapsellinen ja erikoinen tyyppi, itsekeskeinen mielestÀni.
Emme, koska siinÀ menee hyvÀÀ lapsentekoaikaa ihan hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Videoiden perusteella mielestÀni Lotta on kyllÀ todella lapsellinen ja erikoinen tyyppi, itsekeskeinen mielestÀni.
Lotalla on autismi
Vierailija kirjoitti:
Emme, koska siinÀ menee hyvÀÀ lapsentekoaikaa ihan hukkaan.
EihÀn tuohon hommaan mene kuin pari minuuttia normaali ihmisellÀ.
Aivan ihania nÀmÀ videot. Varsinkin ne llauluvideot. Molemmat laulavat tÀydestÀ sydÀmestÀ ja nauttivat. Muutenkin niissÀ videoissa nautitaan arjen pienistÀ asioista, esim. jutustelevat samalla ja juovat kahvia ja popsivat jotain herkkuja jne. Minua niin harmittaa, ettÀ olen itse ollut nii itsekÀs ja ajattelematon. Hyvin harvoin kÀvin katsomassa isovanhempiani ja omien vanhempieni kanssa on ollut eripuraa itsestÀni johtuvista syistÀ, kun olen niin omapÀinen ja itsekÀs. Nyt niin harmittaa jÀlkeenpÀin, ettÀ olisinpa ollut erilainen ja auttanut vanhempiani ja ollut lÀsnÀ enemmÀn. Miten ihanat vanhemmat minulla olikaan. En osannut arvostaa. Miksi aina kaiken kauniin huomaa vasta aina jÀlkeenpÀin? ihailen suunnattomasti Lottaa, miten mahtavaa vanhuusaikaa saa pappa elÀÀ hÀnen kanssaan. Omat isovanhempani ja vanhempani ovat jo kuolleet. Jos elÀisivÀt vielÀ, niin tekisin kaiken toisin.
Alkuun katselin, mutta sitten kun Lotta alkoi selvÀsti vain hyvÀksikÀyttÀÀ pappaa omien bisneksiensÀ (kirjansa) vauhdittamiseen, alkoi koko idea oksettaa. Lotta ei taida kasvaa aikuiseksi eikÀ opi puhumaan aikuisten tavoin. Silloin kun kertoi Papan sairauksista ja sairaalareisusta, tuli hyvin epÀmiellyttÀvÀ tunne. Tietysti kÀytti sitÀkin vain omana mainostemppunaan, mutta mihin unohtui vanhan ihmisen yksityisyyden kunnioittaminen.
Uusi video muistisairaus