Katseletteko Lotta ja Pappa videoita?
Kommentit (1574)
KyllÀ tykkÀÀn katsoa Lottaa ja pappaa. Itse olen asunut mieheni töiden vuoksi kuudessa eri maassa. Nautin kyllÀ tÀysillÀ. Olen itse sairaanhoitaja ja en olisi ikinÀ ilman miestÀni saanut elÀÀ niin hyvÀÀ elÀmÀÀ. Olin yli kaksikymmentÀ vuotta pois hoitotyöstÀ mieheni töiden takia. Luin sen Lotan matkalaukkulapsuus kirjan. Emme ole mieheni kanssa halunneet omia lapsia. On ollut helpompi elÀÀ ilman lapsia ja asua eri maissa.
MiksihÀn pappa ja Lotta ei enÀÀ tykkÀÀ tai kommentoi videoiden kommentteihin, instagrammiin jne. muuhun someen.
Ășusimmalla videolla erikoista juttua...pölkytystĂ€ yms
En taida enÀÀ katsoa. ViimeisessÀ videossa Lotta puhui ikÀvÀÀn sÀvyyn ihmisistÀ, jotka tulevat pimputtamaan heidÀn ovikelloa ja tuovat jotakin tullessaan.
Vierailija kirjoitti:
MiksihÀn pappa ja Lotta ei enÀÀ tykkÀÀ tai kommentoi videoiden kommentteihin, instagrammiin jne. muuhun someen.
Tavoite jajulkisuus saavutettu enÀÀ ei tarvi nuolla ja esittÀÀ faneille. Pissa nousi pÀÀhÀn.
5-vuotis videolla Lotta puhuu ylimielisesti vanhalle papalleen ja nauraa sen muistisairaudesta johtuville asioille. Alentavaa ja vaivaannuttavaa katsoa enÀÀ.
En enÀÀ tykkÀÀ katsoa. Ihan kuin ivattais seuraajia, katsojia ja tykkÀÀjiÀ.
Vierailija kirjoitti:
Lotan juhlat olivat ihanan nÀköiset, kauniit koristelut ja kaikki. Kiusallisen oloista kuitenkin se, ettÀ katsojana oli koko ajan olo, ettÀ Lottaa pitÀisi kauheasti kehua, kuin hÀn olisi nelivuotias synttÀrisankari, jota kaikki ringissÀ ihailevat, kun hÀn on niin taitava ja söpö. Tuleeko muille tuollainen olo vai olenko jotenkin outo?
Tuli minullekin sellainen olo
Vierailija kirjoitti:
Lotta luistelee hienosti ja haluaa, ettÀ pappa katsoo ja ihastelee. Ei uskoisi, ettÀ Lotta on kolmekymppinen. Vaikuttaa enemmÀn 5-vuotiaalta.
NiinhÀn se sanoi siinÀ ettÀ pappa vaan on kiinnostunut noista naapureista jotka tuolla kÀvelee eikÀ katso hÀntÀ kun luistelee.
MitÀ enemmÀn olen seurannut niin sitÀ vÀhemmÀn lotasta pidÀn. Tulee aika vahvat narsistivibat.
Lotta pÀÀsee televisioon syksyllÀ juontajaksi. Aikamoinen tyttö!
Vierailija kirjoitti:
MitÀ enemmÀn olen seurannut niin sitÀ vÀhemmÀn lotasta pidÀn. Tulee aika vahvat narsistivibat.
1351 siis mitÀ? Et taida siis tietÀÀ mikÀ narsisti on.
Kaikilla ihmisillÀ on narsistisia piirteitÀ, mutta aika rajua kutsua toista narsistiksi tai omaavansa "narsistivibat" pelkkien videoiden perusteella.
Lotta ei todella vaikuta narsistilta, vaan osaa pitÀÀ puoliaan ja huolehtia papasta. Nykysuomessa kun ihminen uskaltaa huolehtia itsestÀÀn ja omaa vahvan tahdon, vedetÀÀn linja ettÀ on narsisti.
Vierailija kirjoitti:
1351 siis mitÀ? Et taida siis tietÀÀ mikÀ narsisti on.
Kaikilla ihmisillÀ on narsistisia piirteitÀ, mutta aika rajua kutsua toista narsistiksi tai omaavansa "narsistivibat" pelkkien videoiden perusteella.
Lotta ei todella vaikuta narsistilta, vaan osaa pitÀÀ puoliaan ja huolehtia papasta. Nykysuomessa kun ihminen uskaltaa huolehtia itsestÀÀn ja omaa vahvan tahdon, vedetÀÀn linja ettÀ on narsisti.
Tais sulla itsellÀsi mennÀ vÀhÀn ohi. Papan puolen pitÀmistÀ ja vahvaa tahtoa tuskin tÀssÀ on ekana mietitty kun pari muutakin on tÀsssÀ ketjussa on narsisti-sanaa kÀyttÀnyt. KyllÀ se viba lienee tullut aika laajalti kun videoita katsonut. Tarve olla esillÀ ja kehuttavana, huomion keskipisteenÀ.. ikinÀ itse ei tee virheitÀ vaan aina ne muut yms.. minÀ, minÀ,minÀ.. minÀ voitin Àsken sen ja sen yms
tuo Lotan juhlavideo oli hyvÀ esimerkki jossa hÀn itse luetteli saavutuksiaan ja ihmiset vuorossa taputti ja piti puheita jossa kehuivat hÀntÀ vuolaasti.
eri asia olla ylpeÀ omista töistÀÀn niinkuin pitÀÀ totta kai mutta tuossa nyt haiskahtaa joku muu.
Lotalla on ikÀvÀ tapa joskus piikitellÀ seuraajia. Nyt hÀn lyhyessÀ videoklipissÀ pÀivittelee, miksi ihmiset eivÀt tajua Facebookissa avata linkkiÀ ja katsoa videota sieltÀ, vaan sen sijaan kyselevÀt asioita kommenttikentÀssÀ. Liittyen tulevaan tv-ohjelmaan.
Onkohan nyt artistilta unohtunut, ettÀ hÀnen tehtÀvÀnsÀ on palvella ja kiittÀÀ katsojia eikÀ toisinpÀin? Esiintymistilaisuudet alkavat aika nopeasti harventua, jos artisti alkaa kiukkuilla katsojilleen.
Vierailija kirjoitti:
Lotalla on ikÀvÀ tapa joskus piikitellÀ seuraajia. Nyt hÀn lyhyessÀ videoklipissÀ pÀivittelee, miksi ihmiset eivÀt tajua Facebookissa avata linkkiÀ ja katsoa videota sieltÀ, vaan sen sijaan kyselevÀt asioita kommenttikentÀssÀ. Liittyen tulevaan tv-ohjelmaan.
Onkohan nyt artistilta unohtunut, ettÀ hÀnen tehtÀvÀnsÀ on palvella ja kiittÀÀ katsojia eikÀ toisinpÀin? Esiintymistilaisuudet alkavat aika nopeasti harventua, jos artisti alkaa kiukkuilla katsojilleen.
Varsinkin kun 97% katsojista on vanhuksia joille netti ja muut tuollaiset ovat vaemaan aika haastavia
SUURIA UUTISIA!
Lotta on saanut kustannusopimuksen Lontoosta, Engannista!
Yksi suuuurimmista haaveista kÀy toteen!
Vierailija kirjoitti:
SUURIA UUTISIA!
Lotta on saanut kustannusopimuksen Lontoosta, Engannista!
Yksi suuuurimmista haaveista kÀy toteen!
Moi lotta
Liinaa olis kiva nÀhdÀ videoilla useimmin on niin kaunis.