Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katseletteko Lotta ja Pappa videoita?

Vierailija
30.10.2020 |

Tuo Lotta on kyllä ihan supermahtava.

Kommentit (1362)

Vierailija
1341/1362 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herttainen kolmikko. Liina, Lotta ja pappa. Tulee hyvälle tuulelle heidän videoistaan. 

Liinaa olis kiva nähdä videoilla useimmin on niin kaunis.

Vierailija
1342/1362 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tykkään katsoa Lottaa ja pappaa. Itse olen asunut mieheni töiden vuoksi kuudessa eri maassa. Nautin kyllä täysillä. Olen itse sairaanhoitaja ja en olisi ikinä ilman miestäni saanut elää niin hyvää elämää. Olin yli kaksikymmentä vuotta pois hoitotyöstä mieheni töiden takia. Luin sen Lotan matkalaukkulapsuus kirjan. Emme ole mieheni kanssa halunneet omia lapsia. On ollut helpompi elää ilman lapsia ja asua eri maissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1343/1362 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän pappa ja Lotta ei enää tykkää tai kommentoi videoiden kommentteihin, instagrammiin jne. muuhun someen. 

Vierailija
1344/1362 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

úusimmalla videolla erikoista juttua...pölkytystä yms

Vierailija
1345/1362 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida enää katsoa. Viimeisessä videossa Lotta puhui ikävään sävyyn ihmisistä, jotka tulevat pimputtamaan heidän ovikelloa ja tuovat jotakin tullessaan. 

Vierailija
1346/1362 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksihän pappa ja Lotta ei enää tykkää tai kommentoi videoiden kommentteihin, instagrammiin jne. muuhun someen. 

Tavoite jajulkisuus saavutettu enää ei tarvi nuolla ja esittää faneille. Pissa nousi päähän.

Vierailija
1347/1362 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-vuotis videolla Lotta puhuu ylimielisesti vanhalle papalleen ja nauraa sen muistisairaudesta johtuville asioille. Alentavaa ja vaivaannuttavaa katsoa enää. 

Vierailija
1348/1362 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää tykkää katsoa. Ihan kuin ivattais seuraajia, katsojia ja tykkääjiä. 

Vierailija
1349/1362 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lotan juhlat olivat ihanan näköiset, kauniit koristelut ja kaikki. Kiusallisen oloista kuitenkin se, että katsojana oli koko ajan olo, että Lottaa pitäisi kauheasti kehua, kuin hän olisi nelivuotias synttärisankari, jota kaikki ringissä ihailevat, kun hän on niin taitava ja söpö. Tuleeko muille tuollainen olo vai olenko jotenkin outo?

Tuli minullekin sellainen olo

Vierailija
1350/1362 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lotta luistelee hienosti ja haluaa, että pappa katsoo ja ihastelee. Ei uskoisi, että Lotta on kolmekymppinen. Vaikuttaa enemmän 5-vuotiaalta. 

Niinhän se sanoi siinä että pappa vaan on kiinnostunut noista naapureista jotka tuolla kävelee eikä katso häntä kun luistelee. 

Vierailija
1351/1362 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän olen seurannut niin sitä vähemmän lotasta pidän. Tulee aika vahvat narsistivibat. 

Vierailija
1352/1362 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotta pääsee televisioon syksyllä juontajaksi. Aikamoinen tyttö! 

Vierailija
1353/1362 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän olen seurannut niin sitä vähemmän lotasta pidän. Tulee aika vahvat narsistivibat. 

Vierailija
1354/1362 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1351 siis mitä? Et taida siis tietää mikä narsisti on.

Kaikilla ihmisillä on narsistisia piirteitä, mutta aika rajua kutsua toista narsistiksi tai omaavansa "narsistivibat" pelkkien videoiden perusteella.

Lotta ei todella vaikuta narsistilta, vaan osaa pitää puoliaan ja huolehtia papasta. Nykysuomessa kun ihminen uskaltaa huolehtia itsestään ja omaa vahvan tahdon, vedetään linja että on narsisti. 

Vierailija
1355/1362 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1351 siis mitä? Et taida siis tietää mikä narsisti on.

Kaikilla ihmisillä on narsistisia piirteitä, mutta aika rajua kutsua toista narsistiksi tai omaavansa "narsistivibat" pelkkien videoiden perusteella.

Lotta ei todella vaikuta narsistilta, vaan osaa pitää puoliaan ja huolehtia papasta. Nykysuomessa kun ihminen uskaltaa huolehtia itsestään ja omaa vahvan tahdon, vedetään linja että on narsisti. 

Tais sulla itselläsi mennä vähän ohi. Papan puolen  pitämistä ja vahvaa tahtoa tuskin tässä on ekana mietitty kun pari muutakin on tässsä ketjussa on narsisti-sanaa käyttänyt. Kyllä se viba lienee tullut aika laajalti kun videoita katsonut. Tarve olla esillä ja kehuttavana, huomion keskipisteenä.. ikinä itse ei tee virheitä vaan aina ne muut yms.. minä, minä,minä.. minä voitin äsken sen ja sen yms 

tuo Lotan juhlavideo oli hyvä esimerkki jossa hän itse luetteli saavutuksiaan ja ihmiset vuorossa taputti ja piti puheita jossa kehuivat häntä vuolaasti. 

eri asia olla ylpeä omista töistään niinkuin pitää totta kai mutta tuossa nyt haiskahtaa joku muu. 

Vierailija
1356/1362 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotalla on ikävä tapa joskus piikitellä seuraajia. Nyt hän lyhyessä videoklipissä päivittelee, miksi ihmiset eivät tajua Facebookissa avata linkkiä ja katsoa videota sieltä, vaan sen sijaan kyselevät asioita kommenttikentässä. Liittyen tulevaan tv-ohjelmaan. 

Onkohan nyt artistilta unohtunut, että hänen tehtävänsä on palvella ja kiittää katsojia eikä toisinpäin? Esiintymistilaisuudet alkavat aika nopeasti harventua, jos artisti alkaa kiukkuilla katsojilleen. 

Vierailija
1357/1362 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lotalla on ikävä tapa joskus piikitellä seuraajia. Nyt hän lyhyessä videoklipissä päivittelee, miksi ihmiset eivät tajua Facebookissa avata linkkiä ja katsoa videota sieltä, vaan sen sijaan kyselevät asioita kommenttikentässä. Liittyen tulevaan tv-ohjelmaan. 

Onkohan nyt artistilta unohtunut, että hänen tehtävänsä on palvella ja kiittää katsojia eikä toisinpäin? Esiintymistilaisuudet alkavat aika nopeasti harventua, jos artisti alkaa kiukkuilla katsojilleen. 

Varsinkin kun 97% katsojista on vanhuksia joille netti ja muut tuollaiset ovat vaemaan aika haastavia

Vierailija
1358/1362 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUURIA UUTISIA! 

Lotta on saanut kustannusopimuksen Lontoosta, Engannista! 

Yksi suuuurimmista haaveista käy toteen! 

Vierailija
1359/1362 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SUURIA UUTISIA! 

Lotta on saanut kustannusopimuksen Lontoosta, Engannista! 

Yksi suuuurimmista haaveista käy toteen! 

Moi lotta

Vierailija
1360/1362 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.