Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katseletteko Lotta ja Pappa videoita?

Vierailija
30.10.2020 |

Tuo Lotta on kyllä ihan supermahtava.

Kommentit (1369)

Vierailija
681/1369 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka täällä arvostelette Lottaa, niin olisitteko valmiit sanomaan ne samat asiat hänelle itselleen jos tapaisitte toisenne jossain? Jos ette, niin miksi kirjoitatte ne nimettömänä jollekin nettipalstalle?

Vierailija
682/1369 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paikallisessa Länsi-Savo lehdessä Lotta kertoi pari vuotta sitten, miten äiti kiikutti hänet Mensan testeihin alle kouluikäisenä. Myöhemminkin on kirjansa mukaan äiti ollut päsmärinä monessa lapsen itse päätettävässä asiassa.

Sick people 🤢 Nykyään näkyy siskossa, joka välillä sairaalahoidossa.

Eikös nää oo koskilaisia? En siis näistä mitään tiedä, mutta sellanen hämärä muistikuva mulla on, että joskus porukoilla koskaria selatessani olisin nähnyt näistä jutun. En sitä juttua siis lukenut kuin vähän alusta, mutta siinä ainakin oli nuorin nainen ja papparainen, jotka tuubissa jotain virsiä ym laulelee.

Olen siis koskilainen itsekin, tai siis ex-koskilainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/1369 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paikallisessa Länsi-Savo lehdessä Lotta kertoi pari vuotta sitten, miten äiti kiikutti hänet Mensan testeihin alle kouluikäisenä. Myöhemminkin on kirjansa mukaan äiti ollut päsmärinä monessa lapsen itse päätettävässä asiassa.

Eikös nää oo koskilaisia? En siis näistä mitään tiedä, mutta sellanen hämärä muistikuva mulla on, että joskus porukoilla koskaria selatessani olisin nähnyt näistä jutun. En sitä juttua siis lukenut kuin vähän alusta, mutta siinä ainakin oli nuorin nainen ja papparainen, jotka tuubissa jotain virsiä ym laulelee.

Vanhemmat asuivat Mikkelissä useamman vuoden. Nyt eronneet, isä asuu ilmeisesti edelleen.

Vierailija
684/1369 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka täällä arvostelette Lottaa, niin olisitteko valmiit sanomaan ne samat asiat hänelle itselleen jos tapaisitte toisenne jossain? Jos ette, niin miksi kirjoitatte ne nimettömänä jollekin nettipalstalle?

Onneksi tässä yhteiskunnassa voi keskustella ihmisistä, jotka ovat halunneet julkisuuteen ja siitä saavat elantonsa. Muuten olisi yksipuolista ylistämistä, vai mitä?

Kun julkisuuteen tuodaan lapsia, tai tässä tapauksessa vanhus, se herättää keskustelua. Vanhus, jolla on muistisairaus. Lotta voi itse vaikuttaa siihen, miten fiksusti homman hoitaa.

Vierailija
685/1369 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat asuivat Mikkelissä useamman vuoden. Nyt eronneet, isä asuu ilmeisesti edelleen.

Mutta siis pappako koskilainen?

Vierailija
686/1369 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappa asuu Koskissa.

Vierailija
687/1369 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko suku on aivan saman näköistä

Samaa mieltä, todella hämmentävää. Luulin ensin että Lotta näyttää todella paljon papalta ja isältään, kun isä vieraili jollain videolla. Nyt kun katsoin mökkivideon, niin Lotta näyttää ilmetyltä äidiltään. Miten he kaikki ovat niin samannäköisiä, eri suvusta 😳

Vierailija
688/1369 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, todella hämmentävää. Luulin ensin että Lotta näyttää todella paljon papalta ja isältään, kun isä vieraili jollain videolla. Nyt kun katsoin mökkivideon, niin Lotta näyttää ilmetyltä äidiltään. Miten he kaikki ovat niin samannäköisiä, eri suvusta 😳

Naimanaamat.

Vierailija
689/1369 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on itse tehnyt asiasta julkisen kirjansa kautta.

Vierailija
690/1369 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on todella outoa. Mutta näin on.

Vierailija
691/1369 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä näe heissä samaa näköä muuta kuin niin, että Lotta on sekä pappansa, että äitinsä näköinen.

Eivät Lotan pappa ja Lotan äiti ole samannäköisiä. Lotan vanhemmatkaan eivät ole samannäköisiä.

Lotta ei myöskään ole isänsä näköinen.

Vierailija
692/1369 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotta on taiteilijapersoonallisuus ja hän ei sitä piilottele. Hyvä niin, ei tarvitsekaan.

Ihanaa, kun on erilaisia persoonallisuuksia ja ihanaa, että sen uskaltaa tuoda esille.

Vierailija
693/1369 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oli kiikutettu Mensan testiin? Perheen dynamiikkaa pohdin. Luulen, että lopputulema olisi ihan sama ilman ulkomaan asumisiakin

Vierailija
694/1369 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotan muistelmakirjasta välittyi kuva, että perheen vanhemmille, ainakin äidille, oli ollut tärkeää se, että Lotta on jotakin erityistä. Lotalle oli korostettu paljon sitä, miten erikoisen taitava, onnekas ja erityislaatuinen hän on. Esimerkiksi kun hän sai työn nuorena, hänelle sanottiin, ettei kenelläkään hänen ikäisellä ole noin hienoa työpaikkaa. Jos lasta nostetaan jatkuvasti erikoisasemaan, se varmasti vaikuttaa monella tavalla eikä välttämättä hyvällä. Jos Mensa-juttu on totta, sekin on kummallista pätemistä lapsen erityislaatuisuudella. 

Vierailija
695/1369 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lotan muistelmakirjasta välittyi kuva, että perheen vanhemmille, ainakin äidille, oli ollut tärkeää se, että Lotta on jotakin erityistä. Lotalle oli korostettu paljon sitä, miten erikoisen taitava, onnekas ja erityislaatuinen hän on. Esimerkiksi kun hän sai työn nuorena, hänelle sanottiin, ettei kenelläkään hänen ikäisellä ole noin hienoa työpaikkaa. Jos lasta nostetaan jatkuvasti erikoisasemaan, se varmasti vaikuttaa monella tavalla eikä välttämättä hyvällä. Jos Mensa-juttu on totta, sekin on kummallista pätemistä lapsen erityislaatuisuudella. 

Kirjan lopussa äiti hehkuttaa olevansa ylpeä lotasta. Olisi kivempi kuulla, että on vaikka onnellinen toisen puolesta.

Vierailija
696/1369 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsikö Lotta mensaan? Selvisikö hastatteluista?

Vierailija
697/1369 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin pätkän kun olivat siellä mökillä. Äiti ja äidinäiti olivat myös.

Jotenkin äidistään huokuu sellaista totisuutta, ankaruutta ja mummossa samaa.

Pappa oli kuin eri maailmasta, rento ja hauska.

Pappa oli mökkivideolla maanläheinen. Marjat hän syö joulun jälkeen ja sitä ennen ruisleipää. Hivenaineet ja vitamiinit (jota äidinäiti penäsi) sivuutti :)

Vierailija
698/1369 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi päivä L kertoi kuinka oli laittanut kaatopaikalle mummon vaatteita, astioita ja muita tavaroita kun muutti papan luo. Ei kuulemma tiennyt että on kirppareita tai kierrätyskeskuksia. Siihen loppui mun seuraaminen.

Seuraaminen loppui, kun Lotta ei ollut selvillä Suomen kierrätyskäytännöistä?

Voi hyvää päivää.

Ei ole kyse mistään kierrätyskäytännöistä vaan suoranaisesta tyhmyydestä jos ei osaa ajatella että joku toinen voisi tarvita käyttökelpoista tavaraa. On se kumma jos ei ole kuullut edes hyväntekeväisyydestä.

Vierailija
699/1369 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi päivä L kertoi kuinka oli laittanut kaatopaikalle mummon vaatteita, astioita ja muita tavaroita kun muutti papan luo. Ei kuulemma tiennyt että on kirppareita tai kierrätyskeskuksia. Siihen loppui mun seuraaminen.

Seuraaminen loppui, kun Lotta ei ollut selvillä Suomen kierrätyskäytännöistä?

Voi hyvää päivää.

Ei ole kyse mistään kierrätyskäytännöistä vaan suoranaisesta tyhmyydestä jos ei osaa ajatella että joku toinen voisi tarvita käyttökelpoista tavaraa. On se kumma jos ei ole kuullut edes hyväntekeväisyydestä.

Eikös hän itse osta vaatteensa kierrätettyinä?

Vierailija
700/1369 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kevyesti semmonen suomifilmifiilis: kimeää ylipositiivista hypetystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän