Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies halusi eron 15v suhteen jälkeen, minä luulen että kyse ikäkriisistä...

Vierailija
28.03.2024 |

Olemme olleet erossa lokakuusta lähtien. Mies alkoi etääntyä ja tiuskia yhtäkkiä, siitä hieman eteenpäin ja tahtoi erota. Samaan aikaan ei mm. kestänyt kaverinsa "nyt kun aletaan ikääntyä, niin ei enää jaksa (jotain)" tyyppistä vitsailua yhtään, alkoi kiinnittää huomiota terveellisiin elämäntapoihin, alkoi käydä hierojalla ja (oikeastaan huvikseen) jonkin fysioterapeutinkin luona kävi. Ulkonäköään ei alkanut huoltaa, enkä muutenkaan usko että oli ainakaan sillä hetkellä ketään toista hänellä. Ollaan nelikymppisiä. Ero oli minulle täysi yllätys, näin kyllä ettei hän voi hyvin ja epäilin että kyseessä jokin ikäkriisi, mutta en ymmärtänyt että hän tahtoo ihan erota. Yritin tukea ja kannustaa uusiin terveellisiin elämäntapoihin (olen itse ollut enemmän niiden kannattaja). Siedin vittuilun. Yritin olla vain mukava, niin että olisin helpottanut hänen selvästi paskaa oloa. Oikeasti olisi pitänyt istuttaa alas ja yrittää puhua. Mutta se on myöhäistä nyt.

Mitä luulette, oliko kyse ikäkriisistä vai enemmänkin siitä että tahtoi vaan erota ja nuo uudet tavat olivat jotain siihen liittyvää eikä niinkään ikään tms? Tai oliko ehkä jopa toinen nainen?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

#voimaantuminen

Vierailija
2/44 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen ihan selkeästi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole seurannut tätä palstaa? Elämästä tulee eroamalla niin paljon parempaa.

Vierailija
4/44 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? 

Vierailija
5/44 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä oli jo pidempään mennyt huonosti...

Vierailija
6/44 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nopea eropäätös kun noin pitkä suhde. Itselle kun iski samassa iässä ikäkriisi, niin tarvitsin etäisyyttä ja vetäydyin. Erokin kävi mielessä mutta näin jälkikäteen ajateltuna olen onnellinen että ei erottu.

Vierailija
7/44 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on mitä mieltä tällä palstalla ollaan?! 

Vierailija
8/44 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin halusin uskoa vastaavassa tilanteessa ikäkriisiin, mutta toinen nainenhan se oli. Ja varmasti olikin osin ikäkriisi. 

Hyvä, että ero kuitenkin tuli, parempi näin.

Vierailija
9/44 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miktow

Vierailija
10/44 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse älykkäänä miehenä vältän nämä ikäkriiseilyt hankkimalla 40-vuotiaana nuoren 20-vuotiaan vaimon. En tajua miehiä, jotka seurustelevat ikäistensä naisten kanssa. Tai siis itsekin kerran tein niin kaksikymppisenä, mutta se sitten päättyikin huonosti. Olen sittemmin oppinut noista nuoruuden hölmöilyistä. 

Vierailija
11/44 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miktow

Vierailija
12/44 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika nopea eropäätös kun noin pitkä suhde. Itselle kun iski samassa iässä ikäkriisi, niin tarvitsin etäisyyttä ja vetäydyin. Erokin kävi mielessä mutta näin jälkikäteen ajateltuna olen onnellinen että ei erottu.

Miten niin nopea eropäätös? Se mieshän on voinut hautoa sitä vuosia.

Vierailija
13/44 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko saanut tiukkaa. 

Vierailija
14/44 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse älykkäänä miehenä vältän nämä ikäkriiseilyt hankkimalla 40-vuotiaana nuoren 20-vuotiaan vaimon. En tajua miehiä, jotka seurustelevat ikäistensä naisten kanssa. Tai siis itsekin kerran tein niin kaksikymppisenä, mutta se sitten päättyikin huonosti. Olen sittemmin oppinut noista nuoruuden hölmöilyistä. 

Jaa. Vai hankit sinä ihmisen. Minä hankin koiran ja kesämökin. Kukin tyylillään.

Vierailija
15/44 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Vai hankit sinä ihmisen. Minä hankin koiran ja kesämökin. Kukin tyylillään.

Kyllä avioitumisessa kannattaa olla tunteiden lisäksi mukana myös pragmatiikkaa.

Vierailija
16/44 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai nuoren kaksikyppisen? No aika hankalaa olisikin hankkia vanhaa kaksikymppistä, vai mitä luulet?

Vierailija
17/44 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille tuntuu olevan täysin mahdotonta edes ajatella,  että miesten elämässä voisi olla muuta kuin he.

Vierailija
18/44 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä avioitumisessa kannattaa olla tunteiden lisäksi mukana myös pragmatiikkaa.

Ulkomailtako tilasit? Kotimaisia ei taida saada hankittua kovin helposti, kun Suomessa on tuo ihmiskauppa kielletty.

Vierailija
19/44 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin perustat tuon, ettet usko että oli ketään toista? Ei kukaan usko, että juuri oma puoliso pettää, silti pettämistä tapahtuu. Ei siitä läheskään aina ole mitään selvää merkkiä.

Vierailija
20/44 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä näissä ero tulee puskista tapauksessa ongelmista on kyllä yritetty puhua. Toinen ei vain ole kuunnellut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän