Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katseletteko Lotta ja Pappa videoita?

Vierailija
30.10.2020 |

Tuo Lotta on kyllä ihan supermahtava.

Kommentit (1369)

Vierailija
641/1369 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä Liinan sukunimeä?

No ihan sama kuin siskonsakin.

Vierailija
642/1369 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole Facebookkia eikä Instagrammia. You tubesta heidän videoitaan olen katsonut. Ja ei, en tiedä heidän sukunimeään. En kai kysyisi, jos tietäisin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1369 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole Facebookkia eikä Instagrammia. You tubesta heidän videoitaan olen katsonut. Ja ei, en tiedä heidän sukunimeään. En kai kysyisi, jos tietäisin..

Googleta esimerkiksi lotta ja pappa kirja -hakusanoilla niin voit löytää hänen sukunimensä.

Vierailija
644/1369 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotta kertoi eilen stooreissaan papan olevan kiukkuinen, kun lotta on niin usein poissa.

Mutta olisiko pappa vain surullinen, kun ei pääse lotan ja lilin ja oman poikansa mukaan? Ei päässyt näiden mukaan veneilemään saimaalle, eikä pääse ensi viikolla näiden mukaan papan pojan kesämökille (jonne pappa on muurannut hienon saunankin). Pappa on 87 ja vielä hyvässä kunnossa, mutta kuinka kauan? Miksri pääse nauttimaan veneilystä ja mökkeilystä, josta viime kesän videoissa nautti? Sitä ennen ei ollutkaan vuosiin päässyt mökille tai veneelle.

Lotta vielä sanoi jossain aiemmassa videossa että kysytää isältä voisitko sinäkin tulla mökille. Ei näköjään sopinut papan pojalle.

Surullinen olo papan puolesta, kun varmaan itsekin tietää, että kesät hupenevat häneltä kovaa vauhtia.

Vierailija
645/1369 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lotta kertoi eilen stooreissaan papan olevan kiukkuinen, kun lotta on niin usein poissa.

Mutta olisiko pappa vain surullinen, kun ei pääse lotan ja lilin ja oman poikansa mukaan? Ei päässyt näiden mukaan veneilemään saimaalle, eikä pääse ensi viikolla näiden mukaan papan pojan kesämökille (jonne pappa on muurannut hienon saunankin). Pappa on 87 ja vielä hyvässä kunnossa, mutta kuinka kauan? Miksri pääse nauttimaan veneilystä ja mökkeilystä, josta viime kesän videoissa nautti? Sitä ennen ei ollutkaan vuosiin päässyt mökille tai veneelle.

Lotta vielä sanoi jossain aiemmassa videossa että kysytää isältä voisitko sinäkin tulla mökille. Ei näköjään sopinut papan pojalle.

Surullinen olo papan puolesta, kun varmaan itsekin tietää, että kesät hupenevat häneltä kovaa vauhtia.

En ole tuota kuunnellut mutta erikoista jos ei voida mukaan ottaa. Onhan häntä korona-aikaankin viety pitkin Suomea Helsinkiä myöten joka paikkaan.

Vierailija
646/1369 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi päivä L kertoi kuinka oli laittanut kaatopaikalle mummon vaatteita, astioita ja muita tavaroita kun muutti papan luo. Ei kuulemma tiennyt että on kirppareita tai kierrätyskeskuksia. Siihen loppui mun seuraaminen.

Tämä vetää hyvin yhteen kaiken sen lapsellisuuden: ei seurata paikallisia uutisia, ei lueta suomeksi, ei haluta sopeutua sen hetkiseen paikkaan ja elämään, Valkeakoskella esimerkiksi on huikea kesäteatteri mutta ei käy kun eivät esitä Shakespearea tai Harry Potteria...

Olis tosi vaihtelevaa sisältöä jos Lotta olisikin festareilla, koskilaisten ikätoverien kanssa picnicillä, iltarasteilla tai vaikka osallistuisi "Valkeakoskelta Tampereelle kulkeva 33 kilometrin Pirkan Hölkkään jonka reitti on vaihtelevasti pururatoja, metsäteitä ja polkuja."

Vierailija
647/1369 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauankohan Lotta jaksaa? Pappa on ärtynyt, kun lotta tekee papan töitä. Pappa kuitenkin vaikuttaa vielä varsin elinvoimaiselta eli alkua vasta omaishoitajalle. Kokemusta on muistisairaudesta.

Vierailija
648/1369 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään kivaa uutta? Marjassa olivat käyneet.

Vierailija
649/1369 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lotan maanantainen instastory oli suurta myötähäpeää herättävä. Hän kertoi itku silmässä kuinka Oliver, hänen bestiksensä Lontoosta oli löytänyt uuden bestiksen. Siis missä maailmassa Lotta elää?!?!? Toisella ei saisi olla muita ystäviä? Pitäisi odottaa kaksi vuotta neidin saapumista Lontooseen.

Siis häh eivät ole enää ystävänsä kanssa ystäviä niinkö? Tämä kuulostaa kyllä enemmän päiväkoti-ikäisten toiminnalta, aikuisten ystävien luulisi voivan pitää ystävyyttään yllä vaikka asuisivatkin eri maissa.

Tai sitten kyse oli enemmänkin sellaisesta miehen ja naisen ystävyydestä, kalakaveruudesta, jota ei suoraan kutsuttu rakkaussuhteeksi.

Vierailija
650/1369 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi päivä L kertoi kuinka oli laittanut kaatopaikalle mummon vaatteita, astioita ja muita tavaroita kun muutti papan luo. Ei kuulemma tiennyt että on kirppareita tai kierrätyskeskuksia. Siihen loppui mun seuraaminen.

Seuraaminen loppui, kun Lotta ei ollut selvillä Suomen kierrätyskäytännöistä?

Voi hyvää päivää.

Vierailija
651/1369 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää.

Ikävää

Vierailija
652/1369 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotalla on muuten todella ihana, suomankielinen "pieni runotyttö" -tiktok :)

https://www.tiktok.com/@pienirunotytto

Vierailija
653/1369 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää.

Pikemminkin itse sain sellaisen käsityksen että hän omin päin meni tekemään sen , kysymättä papalta edes. Tosi kivasti kyllä tehty. Heitti vain mummonsa muistoja menemään. Entä jos pappa olisi halunnut pitää edesmenneen vaimonsa tavaroita? Pitää edelleen muistaa että se on papan koti jonne Lotta tuli asumaan.

Vierailija
654/1369 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta rumien ihmisten jorinat...

Vierailija
655/1369 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää.

Pikemminkin itse sain sellaisen käsityksen että hän omin päin meni tekemään sen , kysymättä papalta edes. Tosi kivasti kyllä tehty. Heitti vain mummonsa muistoja menemään. Entä jos pappa olisi halunnut pitää edesmenneen vaimonsa tavaroita? Pitää edelleen muistaa että se on papan koti jonne Lotta tuli asumaan.

Eivätköhän he ole keskenään asioista sopineet. Aina vain halutaan kehitellä kaikkea negatiivista sanottavaa tästäkin kaksikosta.

Vierailija
656/1369 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papalla on sähköpyörä. Sillä on iäkkäänkin helppo ajaa.

Vierailija
657/1369 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää.

Eivätköhän he ole keskenään asioista sopineet. Aina vain halutaan kehitellä kaikkea negatiivista sanottavaa tästäkin kaksikosta.

Monella tuntuu olevan L:stä jotenkin negatiivinen kuva , ei niinkään papasta. Itselläni myös. Mun mielestä L nyt vaan vaikuttaa todella epäsympaattiselta ja takakireältä. Minäminä-henkilöltä. Pappa taas on niin symppis! Tulee ihan ikävä omaa pappaa

Vierailija
658/1369 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää.

Tuskin

Vierailija
659/1369 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää.

Monella tuntuu olevan L:stä jotenkin negatiivinen kuva , ei niinkään papasta. Itselläni myös. Mun mielestä L nyt vaan vaikuttaa todella epäsympaattiselta ja takakireältä. Minäminä-henkilöltä. Pappa taas on niin symppis! Tulee ihan ikävä omaa pappaa

Pappa todellakin on erittäin sympaattinen. Hänen vuokseen seuraan kanavaa. Toivon, että L osaa iän myötä rentoutua ja päästä irti suorittamisen pakosta.

Vierailija
660/1369 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää.

Pappa todellakin on erittäin sympaattinen. Hänen vuokseen seuraan kanavaa. Toivon, että L osaa iän myötä rentoutua ja päästä irti suorittamisen pakosta.

Tämä on totta. Pappaa seuraan. Lotasta toivon että himmaisi vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi