Katseletteko Lotta ja Pappa videoita?
Kommentit (1371)
Lotta on mielipiteissään tosi vahva,välittyy,että,pappa ei uskalla sanoa omia todellisia mielipiteitä,vaan Lotta syöttää omat "oikeat"? tulkinnat.
Nurminata kirjoitti:
Lotta on mielipiteissään tosi vahva,välittyy,että,pappa ei uskalla sanoa omia todellisia mielipiteitä,vaan Lotta syöttää omat "oikeat"? tulkinnat.
Keskeyttääkin kun pappa alkaa puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vali,valitus. kirjoitti:
Perjantai ohjelmassa,Sirkka-Liisa Kivelä,kertoi väsymättä hoitaneensa, huonokuntoista miestään 10vuotta.Valittamatta,hoitopalkasta.
S-L Kivelällä oli varaa palkata sairaanhoitaja avukseen, on aiemmin näin kertonut.
No mutta tunnen sellaisen perheen, jossa on monta lasta ja sitten syntyy kehi tys vam mainen lapsi ja tämän jälkeen vielä pari tervettä lasta. Äiti on ehkä positiivisin ihminen, jonka tunnen ja hoitaa sairaankin lapsen kotona. Lotta saisi ottaa oppia, pappa on vielä aika helppo hoidettava ja Lotta kovin uuvuksissa...
Ajattelin samaa katsoessani, koska tämä Pappahan liikkuu itse, hyvin liikkuukin. Toimii pitkälti itsenäisesti, joten se avun tarve ei vielä ole fyysinen. En vähättele lainkaan stressiä jota Lotta kokee, mutta ei heidän tilanne tosiaan ole pahimmasta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Perjantai-ohjelmassa (tai mikälie) sanottiin, että Lotta tuli Suomeen pappansa omaishoitajaksi. Olen käsittänyt, että tuli sen vuoksi, että koronan takia lähiopetus Lontoossa lopetettiin. En minä tiedä. Toivon papalle virkeyttä ja voimia. Hän on symppis.
Lottahan on tähän asti korostanut tulleensa vähäksi aikaa koronan vuoksi Suomeen Papan luokse, koska suomalaisten piti lähteä Briteistä ja että sen jälkeen kun kävi ilmi että tilanne jatkuu tuli sattumalta nämä laulujutut ensin heillä kaksin ja sitten Lotta keksi et miksi eivät voisi jakaa Youtubessa yleisesti jos joku tykkää katsoa ja kuunnella. Siitähän meni yli vuosi ennenkuin Papan muistisairaus astui kuvaan isommin.
Ihme ettei nyt oikaisut, tuossa tuli monelle varmastikin kuva Lotan tulleen nimenomaan Papan vuoksi.
Lotta ei tiedä omaishoitajuuden raskaudesta vielä mitään. Pappa varsin hyväkuntoinen ja pystyy kommunikoimaankin.
Vierailija kirjoitti:
Lotta ei tiedä omaishoitajuuden raskaudesta vielä mitään. Pappa varsin hyväkuntoinen ja pystyy kommunikoimaankin.
Niin. Pappa on vielä hyväkuntoinen ja iloinenkin. Joskus ehkä pahantuulinen mutta tuskin usein
Mitäs veikkaatte: lähteekö Lotta ehdokkaaksi seuraaviin vaaleihin?
Vierailija kirjoitti:
En katso.
Mutta olisi kiva painaa Lottaa oikein kunnolla, samalla kun tämä puhuu tuhmia kiinaksi ja uikuttaa kiihottuneena orgasmin ollessa tuloillaan.
🤢
Lotta haluaa tehdä tiettäväksi omaishoitajan raskasta arkea ja vastuuta. Toki hyvä asia mutta pappaa ei tarvitsisi joka tilaisuuteen ottaa vierelle istumaan ja kuuntelemaan.
Eiköhän papalla löytyisi,todella aidosti työhön perehtynyt ,HYVÄ kotihoitaja,jäisi, turha hössötys pois!!! Kun Lontooseen nyt papan kirjan kerronta rahoilla voi mennä,niin HYVÄLLÄ omallatunnolla?pitää mennä!!!
Vierailija kirjoitti:
Lotta haluaa tehdä tiettäväksi omaishoitajan raskasta arkea ja vastuuta. Toki hyvä asia mutta pappaa ei tarvitsisi joka tilaisuuteen ottaa vierelle istumaan ja kuuntelemaan.
Pappa ajaa autollakin itse. Kuulostaa, että Lotta ei ole omaishoitaja vaan isoisänsä kämppis, ja kämppiselämä ottaa pannuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pappa ajaa autollakin itse. Kuulostaa, että Lotta ei ole omaishoitaja vaan isoisänsä kämppis, ja kämppiselämä ottaa pannuun.
Niin. Olen tuo, joka kirjoitti tuosta halusta tuoda julki omaishoitajan arkea. Eihän pappa nyt tosiaan ole vielä lähelläkään sitä mitä voisi olla. Jos nyt ainoa asia on satunnainen äreys ja bussiaikataulun muistamattomuus niin tilanne on vielä hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Olen tuo, joka kirjoitti tuosta halusta tuoda julki omaishoitajan arkea. Eihän pappa nyt tosiaan ole vielä lähelläkään sitä mitä voisi olla. Jos nyt ainoa asia on satunnainen äreys ja bussiaikataulun muistamattomuus niin tilanne on vielä hyvä.
Niin... tuosta äreydestä ja muusta arjen ongelmallisuudesta.. Onhan pappakin saanut taloonsa uuden ihmisen, jonka kanssa ei ole tottunut elämään.. Vaikka varmasti onkin tietysti Lotan seurasta kokonaisuudessaan ikionnellinen, niin voi silti olla välillä ärtynyt, kun hänen totutut rutiininsa rikotaan.
Muistan jonkun My day -videon, jossa pappa ärhenteli jostain pyykinkuivausasiasta. Vanhat ihmiset on tottuneet toimimaan tietyllä tavalla, eikä varmasti ole helppoa muuttaa rutiineja. Ja jos siihen komboon vielä yhdistää muistisairauden, niin voihan sitä ahdistusta olla välillä toisinkin päin.
Ilmeisesti pappa ei sitten enää autoile? No, se on varmaan ihan asiallista, onneksi taitaa sitten asua toimivan julkisen liikenteen piirissä, kun bussimatkoja miettii. Sitäkään etua ja onnea ei monella muulla vanhuksella ole.
Ei ole ihme jos pappa on välillä äreä lotalle, jos joutuisi joka päivä katselemaan, kyllä rupeaisi itseänikin tuo tekopirteän lotan naama v######aan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin... tuosta äreydestä ja muusta arjen ongelmallisuudesta.. Onhan pappakin saanut taloonsa uuden ihmisen, jonka kanssa ei ole tottunut elämään.. Vaikka varmasti onkin tietysti Lotan seurasta kokonaisuudessaan ikionnellinen, niin voi silti olla välillä ärtynyt, kun hänen totutut rutiininsa rikotaan.
Muistan jonkun My day -videon, jossa pappa ärhenteli jostain pyykinkuivausasiasta. Vanhat ihmiset on tottuneet toimimaan tietyllä tavalla, eikä varmasti ole helppoa muuttaa rutiineja. Ja jos siihen komboon vielä yhdistää muistisairauden, niin voihan sitä ahdistusta olla välillä toisinkin päin.
Ilmeisesti pappa ei sitten enää autoile? No, se on varmaan ihan asiallista, onneksi taitaa sitten asua toimivan julkisen liikenteen piirissä, kun bussimatkoja miettii. Sitäkään etua ja onnea ei monella muulla vanhuksella ole.
Lottahan sanoi jollakin näistä uusimmista videoista, että papalla ei ole tällä hetkellä autokorttia, mutta saa sen kyllä takaisin
Lotta sai näköjään Gubben yhteistyöhön. Gubbe kirjoittaa instasivuillaan näin:
"Tänä keväänä tulemme tarjoamaan avun sekä papalle että pappansa omaishoitajana työskentelevälle Lotalle <3 Olemme valtavan innoissamme ja kiitollisia yhteistyöstä!"
Gubbe siis on käsittääkseni juttu, jonka avulla palkataan joku nuori käväisemään vanhuksen luona. Eli eiköhän nyt ole aika varmaa sitten, että Lotta lähtee Lontoon estraadeille
Kyllähän pappa antaa Lotan asua ilmaiseksi luonaan, eli säästyy vuokranmaksulta. Olisi mielestäni aikamoista, jos papan pitäisi vielä sen lisäksi maksaa