Miksi työttömät on niin ylimielisiä?
Saavat jo kaiken tekemättä mitään, mutta vaativat vain lisää!
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Ei olla.
Suurin osa on, vaaditaan koko ajan lisää tukia, haukutaan työssäkäyviä ja tehdään rikoksia koska "minulla on oikeus!"
Jouten oleminen on ollut kautta aikojen harvojen etuoikeus. Hulluhan ei etuoikeuksiaan puolustaisi.
Ei olla, ei saada. Toimeentulo on saatava jostain ja jos kukaan ei palkkaa meitä, niin on ihan kohtuullista että saamme tukia ettei varastella tarvitse. Ylimielisyyttä ei ole se, ettemme suostu ruoskimaan itseämme tilanteestamme, näyttämään ryysyläisiltä tai olemaan vastaamatta samalla mitalla jos meitä nimitellään loisiksi.
Minusta tämä aloitus on nimenomaan sitä ylimielisyyttä, kaadetaan yhteiskunnan ongelmat yksilön vastuulle ja sitten uhriudutaan kun muut ei vaan alistu siihen.
Hyvin tyypillistä syökää kakkua-retoriikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla.
Suurin osa on, vaaditaan koko ajan lisää tukia, haukutaan työssäkäyviä ja tehdään rikoksia koska "minulla on oikeus!"
Lopeta valehtelu ja mene töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla.
Ei lähellekään suurin osa. Ylimielisiä työttömiä on sormilla laskettava määrä. Totta kai vaadimme tukia, jos emme saa töitä, koska jollain pitää elääkin. Rikoksia teemme, jos emme saa työtä tai tukia, koska paskat laista ja moraalista jos pitäisi tyytyä nälkäkuolemaan vain koska joku egoisti katsoo olevan hyvä ajatus viedä meiltä kaikki.
Työssäkäyviä emme hauku, vaan tuollaisia apinoita, jotka puhuvat meistä paskaa oikeuttaakseen ylimielisen nimittelyn ja kiusanteon meitä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla.
Mene vaikka lukemaan ylilaudalta työttömien aloituksia tänään kun toimeentulotuki tuli, ylimielistä sakkia te työttömät.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä aloitus on nimenomaan sitä ylimielisyyttä, kaadetaan yhteiskunnan ongelmat yksilön vastuulle ja sitten uhriudutaan kun muut ei vaan alistu siihen.
Hyvin tyypillistä syökää kakkua-retoriikkaa.
Nimenomaan. Tuota "köyhät ja työttömät on itse syypäitä kaikkeen" -paskaa on kuultu jo enemmän kuin tarpeeksi ja siitä kaikenmaailman purrat ja nallet pitävät kiinni, koska se oikeuttaa eriarvoisuuden ja ahneuden suosimisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla.
Mene vaikka lukemaan ylilaudalta työttömien aloituksia tänään kun toimeentulotuki tuli, ylimielistä sakkia te työttömät.
Haha! Ylisjonnejen trollauksen uhrilla on nyt kukkahattu kireällä.
Kuule sinä olet niin herttanen tapaus etten ihmettele yhtään jos kohtaat ylimielistä vttuilua, kaikki sinun käytöksessä oikein kutsuu provosoimaan sinua.
Miksemme olisi? Elämä kukoistaa kun te työssäkäyvät maksatte huvimme. 🥳🎡🎈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla.
Joku edelleen kuvittelee, että on joku tietty päivä, koska tt-tuki tulee? 😅 Ovat siis työssäkäyviä porvoolaisia 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla.
Ylilauta_fi/peräkammari/äiti_ei_tee_ruokaa/nälkäkuolema/huoneessani_haisee/mätä_kuoleman_haju/pleikkari/pankkitilin_saldo/loppunut/kelan_tuki/voiton_juhla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla.
onko sulla empiiristä näyttöä' väittreesi tueksi vai tunnetko vain yhden ihmisen joka on ylimielinen, siis itsesi ja olet juuri nyt suljetulla osastolla minun verovaroillani oleksimassa?
Ainoastaan ap on ylimielinen mt tapaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla.
Se onkin ylilauta, ei siellä taida olla kuin syrjäytyneitä joita pelottaa ulkomaailma niin ovat jumissa siellä hikikomeroissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla.
Ylilauta_fi/peräkammari/äiti_ei_tee_ruokaa/nälkäkuolema/huoneessani_haisee/mätä_kuoleman_haju/pleikkari/pankkitilin_saldo/loppunut/kelan_tuki/voiton_juhla
Hyvin kiteytetty koko sivusto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla.
Tuki tuli ja meni kun maksoin vuokran. Jäi 30 euroa millä on pakko pärjätä viikko. Työttömän elämä on jatkuvaa raha pulaa. Pidemmän päälle se vaikuttaa mielenterveyteenkin. Ei se tee ylimieliseksi vaan ahdistaa. Uskomatonta kuinka jotkut ovat kateellisia työttömien liian pienistä tuista. Varsinkin ruuan hinnan nousu aiheuttaa jo ns keladiettejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla.
Jos tietosi perustuvat Ylilautaan niin ei ihme että ovat päin v*ttua. Tutustu itse vähän muuhunkin kuin siihen uusnazzien ja psykopaattien runkkurinkiin, niin saat vähän käsitystä asioista.
Ei olla.