Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petän vaimoani

Vierailija
11.02.2014 |

Silti olen hyväkäytöksinen, kohtelias ja mukava ja aika harmaa.

Minusta ei kukaan arvaisi päältä että minulla on useampi rakastajatar.

Kohtelen naisia hyvin ja kohteliaasti, myös omaa vaimoani.

En varmaan sovi av-mammojen sika-stereotypiaan?

Kommentit (175)

Vierailija
141/175 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot pelkkä surkea perseenreikä, jonka selitykset on yhtä paskaa. Vähän vaimosi raivostuu, kun huomaa tuhlanneensa parhaat vuotensa tuollaisen paskakasan kanssa. Osaan vain toivottaa huonoa loppuelämää.

Vierailija
142/175 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä puoluetta äänestät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/175 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 22:52"]

Oot pelkkä surkea perseenreikä, jonka selitykset on yhtä paskaa. Vähän vaimosi raivostuu, kun huomaa tuhlanneensa parhaat vuotensa tuollaisen paskakasan kanssa. Osaan vain toivottaa huonoa loppuelämää.

[/quote]

Entäs jos se on mies joka on tuhlannut parhaat vuotensa?

Vierailija
144/175 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 22:52"]

[/quote]

[/quote]

Miksi sitten roikkuu yhdessä jatkaen elämänsä tuhlaamista?

Vierailija
145/175 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 22:58"]

[/quote]

[/quote]

No nainen voi myös olla pelkkä perseenreikä. Vai tarkoitatko, että molemmat ovat? Jos molemmat ovat, niin onhan siinä sitten säälittävä pariskunta. Mikä ihme siinä voi olla niin vaikeaa, ettei voi suutaan avata? Ihan jo vaikka ennen ensimmäistä vieraspanoa. Avoin suhdehan on ihan ok, pettäminen on huonon ihmisen merkki.

Vierailija
146/175 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 22:54"]

Mitä puoluetta äänestät?

[/quote]

Vihreitä

Vierailija
147/175 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 22:59"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 22:52"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Lapset? Mies on yleensä aika heikoilla lapsien tapaamisessa avioeron tullessa.

Vierailija
148/175 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 22:59"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Lapset? Mies on yleensä aika heikoilla lapsien tapaamisessa avioeron tullessa.

[/quote]

Lapset eivät ole hyvä syy. Jos oikeasti lasten takia suhteessa pysyy, luulis tekevän kaikkensa ettei joudu heistä eroon. Pettäminen ei ole oikea tapa koska aina on kiinni jäämisen riski.

Vierailija
149/175 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 22:58"]

[/quote]

[/quote]

eli päätti sitten alkaa pettämään?

Oikeasti, eikö aikuiset enää ole aikuisia? Kuinka alhaiset nää pettäjät on kun eivät osaa edes erota?

Vierailija
150/175 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vaimollesi. Sen verran kunniallinen voit vielä olla.

Vierailija
151/175 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies petti minut jättämällä mut lupauksista huolimatta täysin yksin niiden asioiden (koti ja lapset) kanssa, jotka kuuluivat meille molemmille.

Minä petin antamalla vieraan miehen laittaa peniksensä vaginaani yhden kerran.

Kumpi meistä on pahempi pettäjä? Kumpi kärsii pahemmasta luonnehäiriöstä ja kumpi pahempi narsisti?

Voisitteko myös kertoa, miksi tämä liitto ja elämä ei mennytkään niin kuin kuvitttelin? Ja miksi haluan edelleen olla yhdessä mieheni kanssa? Miksi asiat eivät voisi olla mustavalkoisia, kaikki olisi niin paljon helpompaa.

Vierailija
152/175 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

138! Kumpikin teistä on epäonnistunut ja pettänyt. Sovitte ilmeisesti toisillenne. Sinun velvollisuutesi on  joka tapauksessa kertoa miehellesi, mitä olet tehnyt.

Vierailija
153/175 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen viesti on sisäisesti ristiriitainen. Jos pettää, ei ole hyväkäytöksinen, mukava tai kohtelias. 

Vierailija
154/175 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 09:35"]

138! Kumpikin teistä on epäonnistunut ja pettänyt. Sovitte ilmeisesti toisillenne. Sinun velvollisuutesi on  joka tapauksessa kertoa miehellesi, mitä olet tehnyt.

[/quote]

On se hienoa, että löytyy ihmisiä, jotka osaavat luokitella toiset ihmiset näin näppärästi yhden viestin perusteella ja kertoa, miten he ovat onnistuneet elämässään! Onhan se nyt päivänselvää, että vain epäonnistuneet ihmiset sopivat toisilleen kumppaneiksi.

Tuo toisten yläpuolelle asettuminen on oksettavaa.

Vierailija
155/175 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuullostat ihan samanlaiselta kuin mun mieheni. Ja ei, et kohtele niitä naisia hyvin, et sen enempää sitä vaimoasi kuin niitä hutsujasikaan (joo, ei ne mitään rakastajattaria ole). Yksi mitä oon aina ihmetelly, on miesten täydellinen kyky pettää itseään, kuvittelemalla itsestään VAIKKA mitä.. naisilla ei ole kyllä samanlaista itsepetoksen taitoa.

Vierailija
156/175 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen. Toisen luottamuksen pettäminen. Siihen liittyy aina valehtelua ja salailua, muutenhan kyse ei olisi pettämisestä.

Pettäminen on siten henkistä väkivaltaa. Pettäjä päättää, mitä oikeuksia parisuhteen osapuolilla on ja miten toinen elää elämäänsä. Hän pimittää tietoa pitääkseen puolisonsa "paikallaan", siinä asemassa, minkä itse tälle suo. Hän vie puolisoltaan vapaan valinnan. Oikeuden päättää itse, minkälaista elämää elää. Pimittämällä oleellista tietoa hän pakottaa toisen elämään sitä elämää, johon itse ei pysty.

Henkinen väkivalta on julmaa, koska sitä on vaikeampi paikantaa ja löytää. Kun pettäjä jää kiinni, hän kääntää aina asetelman toisin päin: sinä olit riittämätön, tyhmä, illkeä ja paha. Sinun takiasi petin.

Pettäjä valitsee itse tekonsa, mutta koska hän salaa ne, hän pakottaa myös petetyn kärsimään valinnastaan. Siten pettäjä on aina itsekäs, epärehellinen ja raukkamainen. Pettäjän itsetunto on huono. Hän pönkittää panoillaan omaa itsetuntoaan ja samalla säälii petettyä, kun tällä ei ole vientiä. Hän kieltäytyy tajuamasta, että on itse pakottanut petetyn tähän muottiin. Hän on itse valinnut tapansa elää mutta ei ole sallinut samanlaista valintaa puolisolleen.

Miten kukaan voi kunnioittaa tuollaista salassa hässijää? Valehtelijaa? Olisi mielenkiintoista nähdä ap:n lasten ilmeet, kun saavat tietää totuuden isästään. Ap tietysti kuvittelee, että "siitäs saivat, isä onkin oikea pukki, joka voi hoitaa lastensa koulukavereita niin halutessaan", pienillä ja harmailla miehillä on usein se Napoleon-kompleksi ja uhoa niin paljon, ettei omaa säälittävyyttä nähdä. Näkeehän sen tästä ketjustakin.

Ap, tätä elämää voi elää monella tapaa. Toivon, että valintasi näkyvät tulevaisuudessasi. Yhtä monta petettyä lupausta, jotka sinä olet pettänyt. Yhtä monta satuttavaa valhetta, jotka sinäkin olet valehdellut. Ympärilläsi pelkkiä tyhjiä kuoria, jotka vain ottavat eivätkä anna, koska sinäkin olet ottaja, et antaja.

Vierailija
157/175 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pelkuri, koska et uskalla olla rehellinen vaimollesi. Mitä pelkäät? Todennäköisesti hän joka tapauksessa tietää, eikä välttämättä välitä yhtään. Nuo jotka sanovat, etää vaimon elämä menee "hukkaan" ovat kyllä väärässä. Mies ei ole ainoa elämänsisältö naisen elämässä. Eiköhän hän elämäänsä elä, lapsetkin on hankittu. Mutta joka tapauksessa en ymmärrä tuollaista tyhjää kulissiliittoa kun lapsetkin ovat jo isoja. Ei se vaimosi esim. välttämättä sinua hoida kun vanhenet/sairastut, välittäminen ei ehkä riitä.

Vierailija
158/175 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 09:42"]

No kuullostat ihan samanlaiselta kuin mun mieheni. Ja ei, et kohtele niitä naisia hyvin, et sen enempää sitä vaimoasi kuin niitä hutsujasikaan (joo, ei ne mitään rakastajattaria ole). Yksi mitä oon aina ihmetelly, on miesten täydellinen kyky pettää itseään, kuvittelemalla itsestään VAIKKA mitä.. naisilla ei ole kyllä samanlaista itsepetoksen taitoa.

[/quote] Kyllä naisilla on todellakin itsepetoksen taito.

Vierailija
159/175 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet vaimosi kanssa jos haluat kuitenkin toisia naisia??

Vierailija
160/175 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusteluketjun lukeneena sanoisin kommentoijille, että kommentointi kannattaa lopettaa tähän ja antaa asian olla. Henkilö haluaa suunnatonta huomiota itsellensä. Luulen, että 11 cm mies ja ap ovat sama henkilö. Ap on laatinut kirjoitukset saadakseen täällä olevat naiset raivostumaan, tahallaan.

Todennäköisiä motiiveja tälle ovat:

-kirjoitukset eivät ole edes totta. Ap on keksinyt ne päästänsä halutakseen tieten tahtoen herättää raivoa, koska hänellä itsellään on paha olla. Hän haluaa siirtää sitä muille, koska tässä asiassa hänellä on edes mahdollisuus siihen. Ehkä hän on juuri saanut pakit naisystävältä, ehkä hän on yksinäinen, ehkä hän on menettänyt työnsä. Kirjoituksista paistaa läpi halu provosoimiseen.

-toinen vaihtoehto on se, että kirjoitukset ovat totta, ja ap:llä on narsistinen persoonallisuushäiriö. Hän ei kykene tunnistamaan oikeaa ja väärää, koska lapsuuden kehitysvaihe on jostain syystä ollut häiriintynyt. Vaikka hänelle kertoisi miten paljon oikeasta ja väärästä, hänellä ei ole kykeneväisyyttä ymmärtää asiaa. Narsistinen persoonallisuushäiriö on ihmisessä pysyvä häiriötila. Näitä ihmisiä kannattaa vältää ja heille ei saa ikinä antaa huomiota.