Petän vaimoani
Silti olen hyväkäytöksinen, kohtelias ja mukava ja aika harmaa.
Minusta ei kukaan arvaisi päältä että minulla on useampi rakastajatar.
Kohtelen naisia hyvin ja kohteliaasti, myös omaa vaimoani.
En varmaan sovi av-mammojen sika-stereotypiaan?
Kommentit (175)
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 18:28"]
Pettäminen on paha asia ja tahraa tekijänsä, vaikka tekijä muuten luovuttaisikin verta ja tekisi vapaaehtoistyötä. Petetyn hyvyys tai pahuus ei taas liity tähän asiaan millään tavalla.
[/quote]
Olisi hyvä jos tieteellisesti perustelisit minulle mikä on hyvyys ja mikä pahuus.
Vanhemmathan opettavat lapselleen asioita joita kannattaa tehdä ja asioita joita kannattaa välttää ihan selviytymisen vuoksi. Ei kannata syödä myrkkymarjoja ja kannattaa olla kiroilematta.
Omatunto rakentuu lapsena. Myöhemmin aikuisena yksilö punnitsee asioita uudestaan ja ottaa teoistaan tavallaan vastuun mitenkään kenenkään "ylemmän" olevan oikeassa hänen teoissaan.
Eli kukaan. Ette te tai minä tai ap itse voi arvostella tekoja hyviksi tai pahoiksi. Ne ovat vain tekoja. Tavallaan tietystä näkökulmasta voidaan sanoa että ap tekee seksin saannin kannalta hyviä tekoja, eli maksimoi seksinautintonsa.
T: 11cm mies
Miksi sinun täytyy tuhota vaimosi itsetunto ja elämä? Sanot ettet halua loukata vaimoasi kertomalla, mutta entäs sitten kun hän saa tietää totuuden?
Pilaat hänen elämänsä ja pahimmassa tapauksessa aiheutat hänelle itsetuhoisuuden ja masennuksen, koska hän kokee tekosi siten, että hän on huono, viallinen, turha, riittämätön ja ruma.
Eikö olisi helpompi paljastaa asia itse, tai edes kysyä kantaa sivusuhteisiin ja mikäli hän ei niitä hyväksy niin päästät irti hänestä ja otat avioeron.
En lukenut ketjua ehkö ihan tarkkaan, joten pahoittelen että muutama kysymys voi tulla uudestaan. Vastaisitko silti? Olet kiinnostava tapaus
- Millaisessa elämäntilanteessa olet? Monen naisen pyörittäminen vaatii aikaa.
- Minkä ikäinen? Harmaa...?
- Onko lapsia? Minkä ikäisiä? Tietävätkö/aavistavatko he?
- Mistä pokaat naisesi? Millaisia/minkä ikäisiä/millaisessa elämäntilanteessa he ovat?
- Missä tapaatte?
- Minkä kokoisessa kaupungissa asut?
- Onko sinulla "häntäheikki" -maine?
- Mitä jos joku naisista raskautuu?
- Miten suojaudut sukupuolitaudeilta?
- Sallitko vaimollesi vastaavan toiminnan?
- Epäileekö vaimosi?
- Mitä tapahtuu kun vaimosi saa tietää?
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 18:47"]
Miksi sinun täytyy tuhota vaimosi itsetunto ja elämä? Sanot ettet halua loukata vaimoasi kertomalla, mutta entäs sitten kun hän saa tietää totuuden?
Pilaat hänen elämänsä ja pahimmassa tapauksessa aiheutat hänelle itsetuhoisuuden ja masennuksen, koska hän kokee tekosi siten, että hän on huono, viallinen, turha, riittämätön ja ruma.
Eikö olisi helpompi paljastaa asia itse, tai edes kysyä kantaa sivusuhteisiin ja mikäli hän ei niitä hyväksy niin päästät irti hänestä ja otat avioeron.
[/quote]
Miksi luulet että hän saisi pettämisestä kuultuaan päähänsä olevansa ruma, riittämätön jne.? Oletko aivan varma että tiedät millainen hän on?
ap
Miten koet itsesi? Millä oikeutat petoksen? Hyväksytkö samaa vaikka vaimoltasi ja kenties senkin, että kasvattaisit toisen lasta aivan kuten itsekin teet niitä naimisissa oleville naisille? Mitä näet kun katsot peiliin tai katsot vaikka lastasi? Koetko olevasi ahne paskiainen, jolla suuremmat tarpeet ja johonkin perustuva oikeus kusettaa? Miksi näin? Kerro toki. Haukutko samaa tekeviä naisia huoriksi, oletko itse huoripukki vai sankari, joka saa kaiken taitavilla valheillaan? Miksi tämä on sukupuolisidonnaista, siis kusetus ja jos on tai ei ole, niin perustele vielä.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 17:30"]
[/quote]
Ai että mikä kultakimpale <3
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 18:32"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 18:16"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 18:08"]
Normaalia toimintaahan tuo on. Kutakin ajallaan. Ei kuoleman vakavaa juttua.
Ihmettelen miksi se herättää edelleen ihmisissä suuria tunteita?
Tuhansia vuosia on tuota tehty ja tehdään tulevaisuudessakin.
[/quote]
Sinulle siis on oikein, että vaimosi - jos sinulla sellaista edes on - käy tyydyttämässä itseään muilla miehillä? Miksi luottamusta vaaditaan toiselta, mutta ei sitä itse anna? Mielestäni, jos ei oma mies/vaimo riitä, niin molemmat saavat käydä kuksimassa ketä haluvat ja tulevat onnellisesti kotiin ja tietävät, ettei tässä ole mitään riidan aihetta.
En ymmärrä miksi on salattavaa se, että on rakastajia? Jos mies kiukustuu siitä, että vaimo tyydyttää itseään muilla miehillä, mutta mies itse tekee samoin, niin ei pitäisi olla mitään ongelmia.
Mielestäni kaikkien tulevien pettäjien pitäisi kertoa, ettet sä mies/vaimo mulle yksinään riitä, että jos me vaan kuksittaisiin muitakin välillä? Mies/vaimo saa vapaasti harkita haluaako olla kyseisessä suhteessa tämän jälkeen. Jos se molemmille käy, että käydään vieraissa, niin ongelmaa ei todellakaan enää tässä parisuhteessa ole.
Miksi siis on salattavaa omat seksisuhteensa?
Vain pelkurit, raukat, tyhmät, huonon itsetunnon elävät tekevät tätä puolisolleen. Voi sitä pitää myös sadistin merkkinäkin, kun "herkuttelee" ajatuksella, että puoliso ei tiedä mitä pettäjä tekee.
Näille raukoille toivon huonoa loppuelämää.
[/quote]
Ei minua haittaa. Minulle on tärkeintä että vaimoni rakastaa minua ja kuuluu perheeseeni. Se että vaimoni paljastuisi moisesta ei muuttaisi näkökantaani mihinkään.
Saattaisin pettyä, jos hän jättäisi perheensä, mutta ymmärtäisin sitäkin vaihtoehtoa :) Peräänkuulutan että kaikkea tapahtuu elämässä ja kenenkään elämä ei ole täydellinen. Ehkä te tajuatte saman, mutta reagoitte pelonsekaisin tuntein agressiivisesti ja kielteisesti mahdolliseen tapahtumaan, joka kohtaa teidänkin suhde-elämää.
[/quote]
Korjaan tekstisi: Jos vaimo pettäisi sinua, olisit raivona kuin sika. Et voisi käsittää, miksi sinun peniksesi ei ole yhtä hyvä kuin toisen miehen penis. Miesten ylpeys on katsos sellaista, ettei se hyväksy pettämistä eikä vaimon toimimista jakorasiana.
Korjaan myös toista tekstiäsi: Ei vaimo jätä perhettä, hän jättää sinut ja vie lapset mukanaan. Pettäjät eivät kuulu perheeseen.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 18:48"]
Voisin maksimoida oman nautintoni potkimalla sinut tajuttomaksi.
[/quote]
Minä tavallaan ymmärrän sinua. Tai sanotaan että ymmärrän tunteitasi. En ikinä voi ymmärtää sinua etkä sinä itsekään voi ymmärtää itseäsi.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 18:46"]
Pettäminen on paha asia ja tahraa tekijänsä, vaikka tekijä muuten luovuttaisikin verta ja tekisi vapaaehtoistyötä. Petetyn hyvyys tai pahuus ei taas liity tähän asiaan millään tavalla.
[/quote]
Olisi hyvä jos tieteellisesti perustelisit minulle mikä on hyvyys ja mikä pahuus.
Vanhemmathan opettavat lapselleen asioita joita kannattaa tehdä ja asioita joita kannattaa välttää ihan selviytymisen vuoksi. Ei kannata syödä myrkkymarjoja ja kannattaa olla kiroilematta.
Omatunto rakentuu lapsena. Myöhemmin aikuisena yksilö punnitsee asioita uudestaan ja ottaa teoistaan tavallaan vastuun mitenkään kenenkään "ylemmän" olevan oikeassa hänen teoissaan.
Eli kukaan. Ette te tai minä tai ap itse voi arvostella tekoja hyviksi tai pahoiksi. Ne ovat vain tekoja. Tavallaan tietystä näkökulmasta voidaan sanoa että ap tekee seksin saannin kannalta hyviä tekoja, eli maksimoi seksinautintonsa.
[/quote]
[/quote]
Toivottavasti tämä kommentti ei edusta palstan yleistä tasoa.
ap
Niin mutta et edelleenkään vastannut siihen että miksi ette ole sopineet asiasta? Silloin olisi vaimollesikin selvää että hänkin voi halutessaan kokeilla muita. Ja siis ei se että sua pidetään täysin mulkkuna jätkänä johdu konkreettisesti siitä pettämisestä vaan siitä, että et anna toiselle mahdollisuutta valita että hänkin voisi tehdä samoin tai että jättäisi sinut koska haluaa yksiaviollisen suhteen. Kaikki ihmiset eivät vaan osaa ilmaista asiaa näin, mutta tämä on se syy pettäjien inhoamiseen ;P.
Ja musta tuo on huono argumentti että ihmiset muka pitäisivät petettävää enkelinä tms. Kumpikin voi olla miten kilttejä tai viddumaisia tahansa, mutta ei se silti oikeuta suhteen ulkopuolisiin suhteisiin pelkästään omalla luvalla.
Niin mutta et edelleenkään vastannut siihen että miksi ette ole sopineet asiasta? Silloin olisi vaimollesikin selvää että hänkin voi halutessaan kokeilla muita. Ja siis ei se että sua pidetään täysin mulkkuna jätkänä johdu konkreettisesti siitä pettämisestä vaan siitä, että et anna toiselle mahdollisuutta valita että hänkin voisi tehdä samoin tai että jättäisi sinut koska haluaa yksiaviollisen suhteen. Kaikki ihmiset eivät vaan osaa ilmaista asiaa näin, mutta tämä on se syy pettäjien inhoamiseen ;P.
Ja musta tuo on huono argumentti että ihmiset muka pitäisivät petettävää enkelinä tms. Kumpikin voi olla miten kilttejä tai viddumaisia tahansa, mutta ei se silti oikeuta suhteen ulkopuolisiin suhteisiin pelkästään omalla luvalla.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 18:52"]
Korjaan tekstisi: Jos vaimo pettäisi sinua, olisit raivona kuin sika. Et voisi käsittää, miksi sinun peniksesi ei ole yhtä hyvä kuin toisen miehen penis. Miesten ylpeys on katsos sellaista, ettei se hyväksy pettämistä eikä vaimon toimimista jakorasiana.
Korjaan myös toista tekstiäsi: Ei vaimo jätä perhettä, hän jättää sinut ja vie lapset mukanaan. Pettäjät eivät kuulu perheeseen.
[/quote]
Tuo versio kertoo sinusta enemmän, kuin minusta. Toisaalta onhan siinä tiettyjä epäkypsän ihmisen perusteellisia vaistomaisia aisteja havaittavissa.
Kun ikää tulee niin tuollaiset ajatukset rapisevat pois sydämeltä :)
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 18:56"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 18:46"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Toivottavasti tämä kommentti ei edusta palstan yleistä tasoa.
ap
[/quote]
Meinaat että sulla olisi jotain tasoa, tautipesä?
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 18:58"]
Kumpikin voi olla miten kilttejä tai viddumaisia tahansa, mutta ei se silti oikeuta suhteen ulkopuolisiin suhteisiin pelkästään omalla luvalla.
[/quote]
Yksilöä saa tehdä mitä haluaa, eikä kukaan omilla tunteillaan vedoten tai teoillaan vedoten voi estää yksilön päättämiä tekoja.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 17:30"]
Petän vaimoani
[/quote]
Väärin. Sovit sika-stereotypiaan aivän täydellisesti.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 19:05"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 18:58"]
Kumpikin voi olla miten kilttejä tai viddumaisia tahansa, mutta ei se silti oikeuta suhteen ulkopuolisiin suhteisiin pelkästään omalla luvalla.
[/quote]
Yksilöä saa tehdä mitä haluaa, eikä kukaan omilla tunteillaan vedoten tai teoillaan vedoten voi estää yksilön päättämiä tekoja.
[/quote]
Jos yksilö tekee sopimuksia, ei ole liikaa vaadittu että yksilö niitä kunnioittaisi.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 18:49"]
En lukenut ketjua ehkö ihan tarkkaan, joten pahoittelen että muutama kysymys voi tulla uudestaan. Vastaisitko silti? Olet kiinnostava tapaus
- Mistä pokaat naisesi? Millaisia/minkä ikäisiä/millaisessa elämäntilanteessa he ovat?
- Missä tapaatte?
- Epäileekö vaimosi?
[/quote]
Kiitos että näit vaivaa kysymyksien teossa. Siksi näen vaivaa vastauksissakin.
Olen työssä jossa pystyy ottamaan tarvittaessa vapaata.
Keski-ikäinen. Harmaa tarkoitti lähinnä sitä etten ole kiiltokuva häntäheikki tai naiset pyörryyksiin puhuva. Ihan tavallinen joka paikasta löytyvä suomalainen mies.
Eivät ihan vielä täysi-ikäisiä. En usko. Mutta eihän sitä tiedä.
Netistä. Samanikäisiä, suunnilleen samanlaisessa elämäntilanteessa. Kaikilla meillä parisuhde on pelkää kulissia.
- Missä tapaatte?
Pääkaupunkiseudulla. Yleensä hotelleissa.
Ei missään nimessä. En ole koskaan metsästänyt/kertakäyttänyt naisia. Enkä ole koskaan harrastanut yhden illan suhteita. Enkä harrasta.
Kondomilla + naisen oma ehkäisy. Jos tulee raskaaksi niin sitten mietitään asia uudelleen.
- Epäileekö vaimosi?
Sallisin. Ei ole tullut puheeksi erinäisistä syistä. Kuten ei mikään muukaan.
En osaa sanoa että epäileekö. Enkä tiedä välittääkö.
Todennäköisimmin kulissi jatkuu.
ap
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 18:47"]
[/quote]
Miksi luulet että hän saisi pettämisestä kuultuaan päähänsä olevansa ruma, riittämätön jne.? Oletko aivan varma että tiedät millainen hän on?
ap
[/quote]
Siksi että kun hän kuulee pettämisestäsi, hän rupeaa etsimään syytä ja ihmisen on helppo syyttää itseään vastoinkäymisen sattuessa.
Moni petetty miettii näitä:
Miksi näin kävi, ja missä meni vikaan? Miksi tuo toinen on minua parempi? Miten olisin voinut estää asian?
Tästä on helppo lähteä syyttämään itseä ja vaipua epätoivoon, josta sitten vihaan itseä, miestä ja elämää kohtaan.
Siis kysyn sinulta miksi vaimosi ei riitä sinulle?
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 18:47"]
[/quote]
ap
[/quote]
Siksi että kun hän kuulee pettämisestäsi, hän rupeaa etsimään syytä ja ihmisen on helppo syyttää itseään vastoinkäymisen sattuessa.
Moni petetty miettii näitä:
Miksi näin kävi, ja missä meni vikaan? Miksi tuo toinen on minua parempi? Miten olisin voinut estää asian?
Tästä on helppo lähteä syyttämään itseä ja vaipua epätoivoon, josta sitten vihaan itseä, miestä ja elämää kohtaan.
Siis kysyn sinulta miksi vaimosi ei riitä sinulle?
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 18:42"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 18:39"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 18:37"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 18:32"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 18:16"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 18:08"]
Normaalia toimintaahan tuo on. Kutakin ajallaan. Ei kuoleman vakavaa juttua.
Ihmettelen miksi se herättää edelleen ihmisissä suuria tunteita?
Tuhansia vuosia on tuota tehty ja tehdään tulevaisuudessakin.
[/quote]
Sinulle siis on oikein, että vaimosi - jos sinulla sellaista edes on - käy tyydyttämässä itseään muilla miehillä? Miksi luottamusta vaaditaan toiselta, mutta ei sitä itse anna? Mielestäni, jos ei oma mies/vaimo riitä, niin molemmat saavat käydä kuksimassa ketä haluvat ja tulevat onnellisesti kotiin ja tietävät, ettei tässä ole mitään riidan aihetta.
En ymmärrä miksi on salattavaa se, että on rakastajia? Jos mies kiukustuu siitä, että vaimo tyydyttää itseään muilla miehillä, mutta mies itse tekee samoin, niin ei pitäisi olla mitään ongelmia.
Mielestäni kaikkien tulevien pettäjien pitäisi kertoa, ettet sä mies/vaimo mulle yksinään riitä, että jos me vaan kuksittaisiin muitakin välillä? Mies/vaimo saa vapaasti harkita haluaako olla kyseisessä suhteessa tämän jälkeen. Jos se molemmille käy, että käydään vieraissa, niin ongelmaa ei todellakaan enää tässä parisuhteessa ole.
Miksi siis on salattavaa omat seksisuhteensa?
Vain pelkurit, raukat, tyhmät, huonon itsetunnon elävät tekevät tätä puolisolleen. Voi sitä pitää myös sadistin merkkinäkin, kun "herkuttelee" ajatuksella, että puoliso ei tiedä mitä pettäjä tekee.
Näille raukoille toivon huonoa loppuelämää.
[/quote]
Ei minua haittaa. Minulle on tärkeintä että vaimoni rakastaa minua ja kuuluu perheeseeni. Se että vaimoni paljastuisi moisesta ei muuttaisi näkökantaani mihinkään.
Saattaisin pettyä, jos hän jättäisi perheensä, mutta ymmärtäisin sitäkin vaihtoehtoa :) Peräänkuulutan että kaikkea tapahtuu elämässä ja kenenkään elämä ei ole täydellinen. Ehkä te tajuatte saman, mutta reagoitte pelonsekaisin tuntein agressiivisesti ja kielteisesti mahdolliseen tapahtumaan, joka kohtaa teidänkin suhde-elämää.
[/quote]
Todella fiksusti sanottu. Kukaan täällä ei pysty sanomaan mitä elämä tuo tullessaan. Ei vaikka kuinka ehdottomasti kuvittelisi jotain nyt.
ap
[/quote]
Turpa kiinni, huora.
[/quote]
Raivo vaan yltyy.
ap
[/quote]
Typerä huora.