Petän vaimoani
Silti olen hyväkäytöksinen, kohtelias ja mukava ja aika harmaa.
Minusta ei kukaan arvaisi päältä että minulla on useampi rakastajatar.
Kohtelen naisia hyvin ja kohteliaasti, myös omaa vaimoani.
En varmaan sovi av-mammojen sika-stereotypiaan?
Kommentit (175)
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 18:29"][quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 18:26"]
Mä olen kuumana pettäjämiehiin. Ompahan jotain jännitystä elämässä! Ja ui saakeli että nauttisin tilanteesta jossa yllätän pettäjämiehen toisen naisen kanssa! Jatka samaan malliin, pumppaa kaikki mikä liikkuu! Tai no tarviiko sen nyt edes liikkua.. ihana munamies ♡
[/quote]
Etkö ole suvaitsevainen? Kyllä myös miehet saavat hakea nautintoa.
[/quote]
tottakai myös miehet! Koska me naisethan haetaan aina myös! Aina jos kullia tyyrätään niin pitäähän se nyt pyllistää.. onneksi miehet ei tiedä tätä.. hups..
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 19:12"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 18:29"][quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 18:26"]
Mä olen kuumana pettäjämiehiin. Ompahan jotain jännitystä elämässä! Ja ui saakeli että nauttisin tilanteesta jossa yllätän pettäjämiehen toisen naisen kanssa! Jatka samaan malliin, pumppaa kaikki mikä liikkuu! Tai no tarviiko sen nyt edes liikkua.. ihana munamies ♡
[/quote]
[/quote]
Saa tottakai! Ihanahan se on panna kaikkea mahdollista kivaa! :) ihan pinppi kostuu!
[/quote]
Mä tykkään märästä pinpistä.
ap
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 23:06"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 22:59"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 22:52"]
Oot pelkkä surkea perseenreikä, jonka selitykset on yhtä paskaa. Vähän vaimosi raivostuu, kun huomaa tuhlanneensa parhaat vuotensa tuollaisen paskakasan kanssa. Osaan vain toivottaa huonoa loppuelämää.
[/quote]
Entäs jos se on mies joka on tuhlannut parhaat vuotensa?
[/quote]
Miksi sitten roikkuu yhdessä jatkaen elämänsä tuhlaamista?
[/quote]
Lapset? Mies on yleensä aika heikoilla lapsien tapaamisessa avioeron tullessa.
[/quote]
Lapset eivät ole hyvä syy. Jos oikeasti lasten takia suhteessa pysyy, luulis tekevän kaikkensa ettei joudu heistä eroon. Pettäminen ei ole oikea tapa koska aina on kiinni jäämisen riski.
[/quote]
Eli kannattaa elää loppuelämänsä ilman mitään läheisyyttä jotta saa nähdä omia lapsiaan.
Kuinkahan moni nainen suostuisi tekemään tuon valinnan?
Mulle tuli nyt tän ketjun perusteella tunne, että tiedän 11cm-miehen irl. :O
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 17:58"]
Aikamoinen rähinä täällä alkoi.
Miksi tieto siitä ettei pettäjä ole aina se lipevä iskijä tai "Arska" aiheuttaa teille näin ison angstin?
ap
[/quote]
Jaa, minun kokemukseni ns. kiltit perheenisätyypit ovat juuri pahimpia pettäjiä. Kyllä näitä on nähty, et valitettavasti ole mitenkään omalaatuinen lajissasi.
Menipä palstan naisille herne hyvin nenään :)
Taitaa olla aika tunnepitoinen aihe?
No tämä palstahan on täynnä naisia, jotka omasta mielestään "tuntevat" miehensä niin hyvin, että julistavat luottavansa 100-prosenttisesti... Minua aina naurattaa, koska mitään "pettäjätyyppiä" ei ole olemassakaan. Kyllä ne harmaat Petri-perusinsinööritkin pettävät tilaisuuden tullen, kuten varmaan 90% ihmisistä. On kyse vain siitä miten houkuttava tilaisuus on ja miten suuri riski jäädä kiinni.
hehe ap:n kaltaisia sikoja riittää ja paljon. kokemusta on! :)
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 22:05"]
No tämä palstahan on täynnä naisia, jotka omasta mielestään "tuntevat" miehensä niin hyvin, että julistavat luottavansa 100-prosenttisesti... Minua aina naurattaa, koska mitään "pettäjätyyppiä" ei ole olemassakaan. Kyllä ne harmaat Petri-perusinsinööritkin pettävät tilaisuuden tullen, kuten varmaan 90% ihmisistä. On kyse vain siitä miten houkuttava tilaisuus on ja miten suuri riski jäädä kiinni.
[/quote]
Siksi varmaan reaktio tähänkin ketjuun oli näin agressiivinen. Tajusivat että se oma tossu voi käydä vieraissa :)
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 22:05"]
[/quote]
Siksi varmaan reaktio tähänkin ketjuun oli näin agressiivinen. Tajusivat että se oma tossu voi käydä vieraissa :)
[/quote] Niinpä, vaan kun ketään ei voi omistaa.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 22:05"]
[/quote]
[/quote] Niinpä, vaan kun ketään ei voi omistaa.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 17:30"]
Silti olen hyväkäytöksinen, kohtelias ja mukava ja aika harmaa.
Minusta ei kukaan arvaisi päältä että minulla on useampi rakastajatar.
Kohtelen naisia hyvin ja kohteliaasti, myös omaa vaimoani.
En varmaan sovi av-mammojen sika-stereotypiaan?
[/quote]
Tähän lisäisin että itsetunto puuttuu täysin. Sellaisen pönkitystähän nää touhut on, varsinkin kun kyseessä on joku mitäänsanomattoman näköinen harmaa perustossu. Ilmeisen yksinkertainenkin vielä.
Vieraissakäynti piristää. Kannattaa kokeilla!
Jokainen tekee elämästään juuri sellaista kuin haluaa.
Pettäjät yleensä selittelevät asiat itselleen parhain päin, ottamatta huomioon toisen ihmisen tunteita. Ja selittävät, että miten kauhean monimutkaisia asiat ovat. No eihän ne oikeasti ole, mutta tavalla tai toisella pitää antaa itselleen lupa toimia miten toimii.
Monet myös selittävät, että ootappa vaan ku tuut tähän ikään niin elämä ei ole niin mustavalkoista. Heh, ikähän se taitaakin tehdä asioista monimutkaisia? :)
Ihminen voi kyllä päättää, ettei petä. Mutta jos ei ole kunnioitusta puolisoaan kohtaan, niin sittenhän ei sellaista päätöstä pettäjä tee. Vaan kuuntelee oman alapäänsä viettiä. Silloin on aivan sama miten ihana perhe on, kunhan saa pettäjä vain jännitystä elämään.
Ap:n elämä voisi olla "tylsää" ilman näitä seikkailuja. Et taida osata hommata menoa elämääsi muuten?
Olen ehdottanut miehelleni avointa suhdetta. Minä haluan muita, mutta hän ei halua muita.
En halua luopua miehestäni.
Mitä teen? :(
Lapsia ei ole.
Haluan kuitenkin olla rehellinen häntä kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 22:40"]
Olen ehdottanut miehelleni avointa suhdetta. Minä haluan muita, mutta hän ei halua muita.
Lapsia ei ole.
[/quote]
Sitten eroat tai jatkat uskollisena.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 22:40"]
Lapsia ei ole.
[/quote]
Miten avoin suhde voi toimia jos miehesi ei käy vieraissa?
Se vain tuottaisi todella pahaa mieltä.
[/quote]
[/quote]
Saa tottakai! Ihanahan se on panna kaikkea mahdollista kivaa! :) ihan pinppi kostuu!