Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sats vai Elixia

Vierailija
04.03.2014 |

Kertokaas mulle kumpaan liittyisin. Olen pääkaupunkiseudulta ja sijainnit molemmilla suunnilleen yhtä hyviä, joten kehuja ja haukkuja ko. kuntosaliketjujen jäsenyyksistä kuulisin mielelläni.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne sulaudu nyt samaksi?

Elixiassa on toki puitteet kunnossa ja monipuolinen ryhmäliikuntatarjonta, mutta muuten olen kuullut vain huonoa. Tuo Hesarin viimeviikkoinen uutinen elixialaisten ryhmäliikunnanohjaajien huonoista työoloista ja Elixian pomon nuiva suhtautuminen ohjaajien mahdolliseen ammatilliseen järjestäytymiseen antoi ihan viimeisen niitin, että tuohon lafkaan en lähde rahojani laittamaan. Myös jäsenyyden lopettaminen on kuulemani mukaan ollut TODELLA hankalaa, yhden tutun kohdalla katsottiin, ettei hän saa muuttaessaan lopettaa jäsenyyttään, koska uuden paikkakunnan naapuripaikkakunnalla on Elixia - autottomalta ystävältä sinne kulkeminen vaan olisi vienyt reilun tunnin suuntaansa. 

Motivuksesta tykkään itse. 

Vierailija
2/9 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

SATS ja Elixia yhdistyivät hiljattain, joitakin (muistaakseni Elixian) saleja myydään pois eli kannattaa tsekata ne sinua lähinnä olevat salit että ovatko myynnin alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kovasti omasta Elixiastani, mutta monista muista Elixioista en ollenkaan. Suosittelen, että käyt tutustumassa molempiin lähisaleihisi ja päätät sen perusteella, kumpi vastaa paremmin juuri sinun tarpeisiisi. 

En tiedä, miten Elixian ja Satsin yhdistyminen tulee vaikuttamaan asiaan. Mullakin on Elixia ja Sats melkein vierekkäin...

Vierailija
4/9 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin lukevinani jostain, että ainakin sats tikkurila myydään.

Vierailija
5/9 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Elixian jäsen vuodesta 2008. Viime kesänä vaihdoin Satsiin, koska koin, ettei vanhoja ja uskollisia jäseniä huomioitu tai palkittu mitenkään koskaan. Viihdyinkin ihan hyvin Satsilla hetken aikaa, mutta sitten alkoi ärsyttämään: 1) salilla käyvät teinitytöt (Satsilla ei ikärajaa), jotka ainoastaan ottavat toisistaan kuvia, hihittelevät muille treenaajille ja istuvat laitteissa aka reidenlähentäjissä juttelemassa 2) todella epäkäytännölliset ryhmäliikuntasalit, siis sellaiset pitkänmalliset (pahimmat varmaan Eliel ja Pitsku) 3) toiminnallisen treenitilan puute. Sitten kun vielä sain Elixialta hyvän tarjouksen, niin vaihdoin takaisin sinne. Elixialla on tosi hyvät salit, siitä ei pääse mihinkään. Varsinkin nyt, kun on vihdoinkin vastattu funktionaalisen treenitilan kysyntään ja on mahdollisuus crossfit-tyyppiseen treenailuun. Aukioloajat saisi olla pidemmät, mutta on ne nytkin paremmat kuin Satsilla, joka menee lauantaisin kuudelta kiinni..

Vierailija
6/9 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sen unohdin sanoa, että kuljen autolla, joten parkkipaikka tilanne on aika ratkaisevassa asemassa myös.

t. ap

Vierailija
7/9 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motivus on hyvä,

Vierailija
8/9 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Satsilla jäsenenä vuodesta 2000 ja vaihdoin pois vuonna 2013. Ensimmäiset pari vuotta olin jäsenenä Ruotsissa. Pidin Satsista kovasti vaikka muutamat asiat tökkivät:

1) Sats ei mitenkään huomioi vanhoja jäseniään vaan ottaa itsestään selvyytenä. Suurin osa markkinointipanostuksesta menee uusien jäsenten hankintaan

2) Suosituille ryhmäliikuntatunneille piti ilmoitttautua viikkoa etukäteen

3) Ajelin suosikkiohjaajien perässä ympäripääkaupunkiseutua etenkin sen jälkeen kun Ruoholahti loppui

Nyt olen jäsenenä Esportissa ja ensimmäisen vuoden jälkeen voin vain sanoa, että olisi pitänyt vaihtaa aikaisemmin. Ohjaajat ovat vähintään yhtä hyviä (ja Satsilla opin käymään Markus Karppiselle, Essi Tammisella, Tiina Hasasella). Tunneille pääsee aina samana päivänä varaamalla (ja 95% tapauksissa vain kävelemällä tunnille). Itselläni myös molemmat salit 15 minuutin automatkan päässä eli autoilu on vähentynyt merkittävästi. Ja Esport huomioi vanhat asiakkaat tarjoamalla silver, gold ja platina-korttilaisille erilaisia etuja.

Esport tarjoaa myös loistavat joogaohjaajat ja hot-tunnit. Tämä on ollut itselleni ehkä suurin muutos liikkumisessa. Satsin ohjatut juoksumattotunnit oikeastaan ainoa asia mitä jäin kaipaamaan.

Vierailija
9/9 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Esport kuulostaa hyvältä, mutta itselleni tärkein sijainti Elixiassa olisi Flamingo ja Tikkurila, kuten myös Satsilla Tikkurilassa tulisi varmaan käytyä eniten. Työmatkan varrella Pitäjänmäki Sats ja Leppävaarassa sekä Sats että Elixia olisivat toisinaan myös käytössä.

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä