Onko sinkulla oikeus kiukutella, jos hänen kanssaan ei lähde baariin?
Olen itse parisuhteessa, eikä baarit voisi enää vähempää kiinnostaa. Sinkkukaverini kuitenkin kiukuttelee välillä, kun en halua lähteä häntä ulkoiluttamaan. Pitäisikö minun siis laittaa paljon rahaa puuhaan, josta en yhtään pidä?
Kommentit (16)
Ei kai mutta ymmärrän heidän harminsa. Olisi aika ikävää olla ainoa sinkku ja kaveritkin osaisivat vaan istua kotonaan ja puhua muksuistaan. Olis aika ankeeta.
Minä olin pitkässä parisuhteessa ja lähdin silti aina sinkkukavereiden seuraksi baariin. Sitten sinkkuuduin itse ja miehen löytäneet kaverit ei lähteneetkään mun seurakseni. Nyt kun olen taas pariutunut, en todellakaan lähde kenenkään kanssa minnekään, jos ei itseäni huvita. Saa olla terveen itsekäs.
Muakaan ei kiinnosta tippaakaan baareilu, mutta yksi kaveri ei oikein muuta osaa tai halua tehdä. Hänen kanssaan käyn sitten joskus baarissa, mutta hyvin harvoin nykyään. Kallista ja tylsää puuhaa.
Ärsyttää vaan se itsekkyys tässä asiassa. Eikö tuo kaveri tajua, että baarireissu ei ole mikään ilmainen, vaan helposti sata euroa saa siihen kulumaan. Minulla ei olisi baarissa mitään tekemistä, en tykkää tanssia, vieraita miehiä ei kiinnosta vilkuilla kun omakin on. Lisäksi saisin vielä seuraavalle päivälle kaamean olon. Juu, ei todellakaan kiinnosta.
ap
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 17:52"]
Ärsyttää vaan se itsekkyys tässä asiassa. Eikö tuo kaveri tajua, että baarireissu ei ole mikään ilmainen, vaan helposti sata euroa saa siihen kulumaan. Minulla ei olisi baarissa mitään tekemistä, en tykkää tanssia, vieraita miehiä ei kiinnosta vilkuilla kun omakin on. Lisäksi saisin vielä seuraavalle päivälle kaamean olon. Juu, ei todellakaan kiinnosta.
ap
[/quote]
Kerro noi asiat kaverilles ja ehdota vaikka itse tilalle jotain parempaa tekemistä. Jos mikään muu ja myös sua kiinnostava ei sille kelpaa, onko mitään iloa koko kaveruudesta.
Saa hän kiukutella juuri niin paljon kuin haluaa mutta ei kai se ketään haittaa. Vai muutatko mielesi kun joku vikisee ja vinkuu urakalla?
Kaveripiirin ainoaksi jääneenä sinkkuna toivoisin, että kaverini lähtisivät useammin mukaan, jos ei baariin, niin vaikka kahveille/keikalle/museoon/mitävaan. Viikonloput ja arki-illatkin on vaan hurjan yksinäisiä, kun kaverit on keskittyneitä parisuhteisiinsa ja pikkulapsiinsa, eikä heiltä riitä enää aikaa. Saattaa hyvin mennä jopa yli viikko, etten näe ketään tuttuja, jos työkavereita ei lasketa. Vähemmästäkin tuntee itsensä hylkiöksi. :( Miehiäkään ei oikein tule tavattua, kun yksin en osaa baariin lähteä enkä uusia miehiä arjessa tapaa, joten parisuhteenkin mahdollisuus tuntuu lähes nollalta.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 18:03"]
Kaveripiirin ainoaksi jääneenä sinkkuna toivoisin, että kaverini lähtisivät useammin mukaan, jos ei baariin, niin vaikka kahveille/keikalle/museoon/mitävaan. Viikonloput ja arki-illatkin on vaan hurjan yksinäisiä, kun kaverit on keskittyneitä parisuhteisiinsa ja pikkulapsiinsa, eikä heiltä riitä enää aikaa. Saattaa hyvin mennä jopa yli viikko, etten näe ketään tuttuja, jos työkavereita ei lasketa. Vähemmästäkin tuntee itsensä hylkiöksi. :( Miehiäkään ei oikein tule tavattua, kun yksin en osaa baariin lähteä enkä uusia miehiä arjessa tapaa, joten parisuhteenkin mahdollisuus tuntuu lähes nollalta.
[/quote]
Ymmärräthän, että usein sillä perheellisellä on tekemistä sen perheensä kanssa arki-iltaisin ja viikonloppuisinkin. Tai jos ei ole niin moni nauttii mieluusti siitä harvinaisuudesta ihan vaan omassa rauhassa.
Ei kellään ole oikeutta vinkua. Ei sinkulla, jonka kanssa ei haluta baariin, eikä parilla, joiden häihin tai polttareihin tai niiden valmisteluun sinkkua ei kiinnosta tuhlata rahaa.
Itse oon kyllä käynyt sinkkukavereiden kanssa baareissa, koska nihkeä sinne on yksinkään mennä jos kaikki kaverit seurustelee, mut livenä on aika vaikea tutustua miehiin muuallakaan (en tiedä olenko tosi poikkeava, mutta ainakin mun ystäväpiirissä joka ikinen on löytänyt kumppaninsa joko baarista tai netistä). Tosin en oo itse saanut ikinä satasta kulumaan baari-iltaan, osaan myös säädellä juomistani niin, ettei seuraava päivä mene pää vessanpöntössä.
Autan myös läheisiäni mm. muutossa, oikoluen opinnäytteitä ja hoidan lapsia, vaikkei mikään näistä minua kiinnosta ja muutossa tulee lihakset kipeäksikin. Sitä nimitetään ystävyydeksi, että välillä tahtoo tehdä asioita ihan vaan helpottaakseen toisen elämää.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 18:06"]
[/quote]
Ymmärräthän, että usein sillä perheellisellä on tekemistä sen perheensä kanssa arki-iltaisin ja viikonloppuisinkin. Tai jos ei ole niin moni nauttii mieluusti siitä harvinaisuudesta ihan vaan omassa rauhassa.
[/quote]
Ymmärrän toki, mutta eipä se paljoa omaan yksinäisyyteen auta. Kyllä sitä silti toivoisi, että edes joku useammista kavereista ehtisi näkemään edes kerran viikossa.
[/quote]
Mä lähtisin ilomielin kahville, syömään, shoppailemaan jne, jos ehdotettais. Yleensä kaikki kuitenkin tahtoo vain baariin. Siinä ärsyttää sekin, että joudun sitten punkkaamaan muualla kuin kotona, koska asun kaukana baareista.
Ymmärrän AP:n harmituksen ja kiukun, mutta ymmärrän myös niitä parisuhteilijoita. Onhan se ihan paskaa olla baarissa, jos on parisuhteessa ja sinkkuystävät haluavat ja saavat huomiota ja ovat usein pilke silmäkulmassa, kun itse haluaisi vaan omaan kotiin oman kullan viereen.
Mutta itse oon sinkku myös, suuren osan elämästä ollutkin. Mun yks ystävä oli pitkässä suhteessa ja erottuaan halui itse koko ajan baariin ja baariin ja baariin. Kyseli, että milloin ja milloin lähetään ihan ärsytykseen asti, haukkui tylsäksi jos ite ei jaksanut. No, löysi taas itellensä miehen ja onkin hyvin ihastunut. Oltiin sitten puhuttu kun oli niin hinkunut tyttöjen iltaa ja et lähetää yhdessä baariin sit lopuksi. Mä olin jo ihan innoissani ennen bileiltaa, mut nyt ku hän löys sen miehen, ni heti tuliki jo viestiä, että "Ei kyllä huvittaiskaa ehkä lähtee, jos tekis jotain muuta... Siel on niin paljon ihmisiiki ku on se tapahtumaki". Silloin pisti kyllä harmittamaan.
Mun molemmat kaverit hylkäsivät mut, kun löysivät miehen. Kävivät kyllä baarissa, mutta mua harvoin pyydettiin mukaan. Jos yritin sopia jotain tyttöjeniltaa niin aina peruutettiin viime minuutilla. Jotkut naiset kyllä kiehnää niin kiinni miehissään, sääliksi käy
Juu, eronneet ne vasta ärsyttäviä ovatkin! Kun on vuosikausia nyhjätty kotisohvalla, niin vapauden koittaessa on helvetti irti. Me sinkkuna olleet ollaan jo aikaa sitten keksitty itsellemme järkevämpää tekemistä, eikä todellakaan kiinnosta lähteä baariin katselemaan Yh-mamman kakaroille uutta isukkia.
Vierailija kirjoitti:
ap
Ei mun baarireissut kyllä noin kalliiksi tuu. Juon korkeintaan pari drinksua. Tykkään tanssia ja jutella kavereiden kanssa. . miehiä en oikeestaan katsele, vaikka sinkku oonkin.
Aikuisen ihmisen ylipäätään on aika turha kiukutella muiden päätöksistä.
Näitä rasittavia ikisinkkuja on varmaan jokaisen tuttavapiirissä. Vaativat huomiota kuin lapset ja aina pitäisi lähteä seuraksi ties mihin kissanristiäisiin. Vittu kun ei kiinnosta! Muut menee elämässä eteenpäin. Jos sinä et halua, niin etsi muita, jotka samanlaisia.