Hoitajat, älkää menkö yksityiselle töihin
Annetaan lääkäreiden hoitaa se yksityispuoli keskenään. Näin jää julkiseen terveydenhuoltoon enemmän hoitajia vakavasti sairastuneiden hoitamiseen.
Kommentit (27)
Varhalta nyt häviää ne viimisetkin hoitajaehdokkaat pois ja henkilökuntakin lähtee viime päivien uutisoinnin johdosta.... onnea vaan varhalle
Vierailija kirjoitti:
Just, ei se lääkäri yksityiselläkään ala hoitajien töitä tekemään. Sitä paitsi yksityinen maksaa parempaa palkkaa.
Tilastojen mukaan lääkäri tienasi vuonna 2021 julkisella puolella paremmin kuin yksityisellä, jolloin lääkärin kokonaisansion keskiarvo oli julkisella puolella 8197 euroa ja yksityisellä puolella 7849 euroa kuukaudessa.
Menen missä on parhaat edut: palkka, työterveys, liikunta ym. edut, työajat ym.
siitä vaan tekemään tarjousta.
t. Hoitaja
Minun neuvoni hoitajille on, että älkää menkö töihin ollenkaan. Älkää menkö niin kauan kuin meitä ei arvosteta. Kiittämättömät sitten miettiköön kuolinvuoteellaan, että kannattiko haukkua niitä hoitajia luuserihoitajiksi.
Teillä on vielä mahdollisuus alkaa arvostaa hoitajia työntekijöinä eikä minään kutsumusammattilaisina. Mutta ei se onnistu. Joten hoidetaan tämä niin kuin itse vaaditte. Rahalla saa ja hevosella pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Menen missä on parhaat edut: palkka, työterveys, liikunta ym. edut, työajat ym.
siitä vaan tekemään tarjousta.
t. Hoitaja
Ilman muuta! Taulukkopalkkahan ei riitä mihinkään, vaan keskustelu lähtee siitä, kuinka suurella kertoimella ne kohotetaan.
Kiitos tästä kuuluu umpisurkealle Orpon hallitukselle, jossa mukana on myös EK. Rahaa löytyy yrityksille, yksityisille lääkäriasemille, itselle ja omille sidosryhmille. Julkisesta Terveydenhuollosta voi tämän hallituksen mielestä leikata. Ja työntekijöiden oikeuksia ja palkkoja ajaa alas.
Häpeällinen haittahallitus.
Palkka ylös sitten jos haluatte hoitoa. Vinkujat voivat mennä yksityille.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin jo alaa t:hoitaja
Ainahan voi tehdä paluun.
Miksi AP haluaa vaikuttaa oikeuteen valita työnantajani?
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin jo alaa t:hoitaja
Hyvä sinä! Minä vaihdoin myös. Voin taas elää ja hengittää.
Menin jo 10 vuotta sitten enkä ole palaamassa julkiselle. Edut ratkaisevat.
t. hoitajana 25v
Vierailija kirjoitti:
Just, ei se lääkäri yksityiselläkään ala hoitajien töitä tekemään. Sitä paitsi yksityinen maksaa parempaa palkkaa.
Sen takia juuri. Loppuu törkeä rahastus lääkäreiltä kun ei rahat riitä edes perustoimintoihin. Ei mitään moraalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen takia juuri. Loppuu törkeä rahastus lääkäreiltä kun ei rahat riitä edes perustoimintoihin. Ei mitään moraalia.
Mitä hourailet? Ei lääkärit itse palkkaansa päätä julkisella puolella :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko vähän hidasjärkinen? Yksityisellä rahastavat.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä kuuluu umpisurkealle Orpon hallitukselle, jossa mukana on myös EK. Rahaa löytyy yrityksille, yksityisille lääkäriasemille, itselle ja omille sidosryhmille. Julkisesta Terveydenhuollosta voi tämän hallituksen mielestä leikata. Ja työntekijöiden oikeuksia ja palkkoja ajaa alas.
Häpeällinen haittahallitus.
Ei kuulu, vaan Sanna Marinille ja Krista Kiurulle jotka säätivät sotelait ja niiden rahoituksen. Nykyhallitus ei voi edes muuttaa niitä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko vähän hidasjärkinen? Yksityisellä rahastavat.
En ole. Eihän hoitajien siirtyminen yksityiselle liity mitenkään lääkärien palkkoihin. Lääkärit ottavat sen korvauksen, minkä ottavat, riippumatta siitä, mitä hoitajat tekevät.