Parhaat meikkisi ja meikkivinkit
Kootaan tähän omat mielitietyt:)
Minä pidän parhaana
-ripsivärinä Lancomen Doll eyes
-aurinkopuuteri Colose
Hyvää kylmakynää ja puuteria vielä metsästän
Kommentit (63)
Mun suosikit:
-Diorin kulmakynä (ihan paras, olen käyttänyt vuosia)
-Estee Lauderin double wear ripsari
-Guerlainin korostuspuuteri (niitä sellaisia palleroita, meteores pearls tms)
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 17:33"]
Markettimeikit ovat kaikki huonoja!
[/quote]
Tätä en allekirjoita.
Mulla on ihonhoitotuoteet järestään ns. laatukosmetiikkaa, enimmäkseen Lancomea, Biothermiä ja Clarinsia. Esim. Clarinsin käsivoide on huippu, vaikka kallis.
Sitten taas meikeissä olen kokeilun kautta (olen 42 v.) lopulta päätynyt markettimerkkeihin. Tokikaan en kaikkia hinnakkaita sarjoja ole rampannut läpi, eli vannomatta paras, mutta minulle sopivia ovat:
- Yhä ja edelleen, Maybellinen Grat Lash -mascara. Minulla on pitkät ja tuuheat ripset, tuo ei paakkuunnu.
- Paras luomiväripaletti: Rimmelin 3 ruskeaa sävyä. Mattoja, hyvin levittyviä, ei varise alaluomille. Inhoan helmeileviä sävyjä.
- Rimmelin nestemäinen eyeliner. Helppo levittää, jotenkin käteen sopiva ja tarpeeksi kapeakärkinen sivellin. Ei suttaa eikä lähde päivän mittaan leviämään tai halkeilemaan.
- MAC tummasävyinen ruskea kahden paletti. Erittäin matta. Jos tarvitaan sellaista eyelineria utuisempaa rajausta, niin tästä saa teräväkärkisellä siveltimellä.
- Lumenen Primer kaiken alle. Sen sijaan Lumenen luomille tarkoitettu primer on ollut pettymys, tähän olis hyvä tuote hakusessa.
- Meikkivoiteena mullakin Lancomen Teint Miracle ja tosiaan toivon etei sitä olla lopettamassa! Ihan paras minulle just tuon Lumenen Primerin päälle. Ei vaadi puuteria, paitsi poikeustilanteissa vahvempaan meikkiin. Ja pysyy ja kestää.
Olen kokeillut mm. monia ripsareita, sitä Kanebon jotain kansansuosikkia, jota kaikki suosittelee - ei vaan ole hyvä. Lancomella ok, mutta Maybellline on parempi. Monet ammattimeikkaajat muuten käyttää Maybellinea. Huulipunissa ostin kanssa pitkään kalliita virheostoksia, Lumene vaan sopii parhaiten. En ihan hirveästi käytä huulipunaa, en varsinkaan mitään kirkasta tai tummaa, joten huulikiilto tai hyvin luonnollisen sävyinen huulipuna sopii parhaiten ja Lumenella ihan ok valikoimat.
Yksi kallis on kuitenkin mainittava: Ostin joskus Chanelin kynsilakan ja se kyllä levittyi kuin unelma. Kaunis sävy ja helppo laittaa. Sen tuotteen osalta ostin kallista, kunnes lopettivat sen sävyn.
Oho, paras ripsiväri unohtui mainita - Max Factor False Lash Effect Fusion! (violetti tuubi)
Välillä aina kokeilen jotain muuta, mutta tähän palaan aina.