Parhaat meikkisi ja meikkivinkit
Kootaan tähän omat mielitietyt:)
Minä pidän parhaana
-ripsivärinä Lancomen Doll eyes
-aurinkopuuteri Colose
Hyvää kylmakynää ja puuteria vielä metsästän
Kommentit (63)
Mitä suosittelette kulmille vaalealle? Siis tuotetta?
Entä väriä, ruskeaa vai vaaleanruskeaa?z
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 15:15"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 15:13"]
Miten saisin ns huonon ihon näyttämään kauniin heleältä, minun ihossa vähän aknearpia ja suuret ihohuokoset poskissa:([/quote]
Minuakin kiinnostaisi tämä... Ei arpia, mutta todella isot ihohuokoset, joiden soisin peittyvän.
[/quote]
up tämäkin!
Minuakin kiinnostaisi kulmatuotteen löytyminen. Mulla on ollut vuosia käytössä Lumenen kulmakynä sävyssä 2, joka oli ennen sopivan kova ja täydellisen sävyinen, mutta jokin aika sitten (tai vähän pitempikin, mutta mulla oli tuota vanhaa laatua vielä varastossa) koostumusta muutettiin paljon pehmeämmäksi, eikä sillä enää saa tarpeeksi vaaleaa ja terävää jälkeä. Toinen, mistä olen löytänyt itselleni hyvän sävyn, on ollut Sensain kulmakynä, mutta se on sellaista kierrettävää mallia, jota ei saa terotettua ollenkaan. Joten tietäisikö joku vähän vastaavia sävyjä muilta merkeiltä? Mulle on siis vaikeaa löytää tuote, joka sopii maantienharmaisiin hiuksiin, yleensä kynät ovat joko liian keltaisia tai liian punaisia.
Ihohuokosia voi peittää tuolla meikinpohjustajalla. Sitä ei tarvitse laittaa koko kasvoille, riittää, kun levittää niille ongelma-alueille ja häivyttää rajat. Sitten vielä meikkipohja ja viimeistely HD-puuterilla, niin iho näyttää jo ihan erilaiselta. Elfillä on muuten tuota HD-puuteria edullisesti. Ei ole ihan yhtä hienolaatuista kuin se Make Up Foreverin versio, mutta ajaa asiansa varsinkin jos haluaa ensimmäistä kertaa kokeilla tuotetta.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 15:51"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 15:19"]
Lily Lolo mineral foundation!
[/quote]
minkätyyppiselle iholle? hinta? Mistä voi ostaa?
[/quote]
Lily Lolon omasta nettikaupasta kannattaa ostaa. Itselläni on sekaiho ja hyvin sopii, muista ihotyypeistä en sitten osaa sanoa. Kovin peittävää ei ole, joten kannattaa tilata peitetuote erikseen samasta kaupasta jos sitä kaipaa.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 15:19"]Lily Lolo mineral foundation!
[/quote]
Mulle tää ei toiminu alkuunkaan. Teki kalkitun näköisen hilseilevän, kutisevan ja kirvelevän pinnan. Ja kyllä, kosteutin ihon hyvin ennen meikkaamista. Sitten löysin vinkin että Lily Lolo täytyy kiinnittää suihkuttamalla alkoholitonta kasvovettä. Se vei kalkkimaisuuden pois, mutta pahensi kirvelyä ja jämäytti meikin ihoon kiinni niin, ettei se ollut lähteä lainkaan. Normaalisti mulla ei edes ole herkkä iho mutta tää jäi parin viikon kokeilun jälkeen käyttämättä.
Lily Lolon kabuki on kyllä aivan uskomattoman hyvä, etenkin hintaansa nähden!
Kulmakynää metsästän tai muuta väriä minäkin!
Omat luottotuotteeni ovat Everyday Mineralsin pohja, Kanebo38 ja YSL:n valokynä. Joku kaipaili kulmakynää tai vastaavaa. Mulla on ollut käytössä Lumenen värillinen kulmageeli. Mahtaakohan sitä enää olla saatavilla?
Kaikille kulmakynien metsästäjille: oma etsimiseni loppui löydettyäni halpis-Rimmelin kynän! Sopiva ei-hirveän-tumma ruskea sävy, toimii tyypillisen suomalaisen hiusvärin kanssa erinomaisesti! Myös sopivan kova kynä ja mukana 'harja'.
Maybellinen Master Drama -meikkikynät on myös todella hyviä, väri pysyy vaikka kuinka kauan ja musta on mustaakin mustempi.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 17:33"]Markettimeikit ovat kaikki huonoja!
[/quote] kaikki wt köyhikset dislikettää xD
Lumenen BB-voide on ollut valtavan positiivinen yllätys minulle. :)
Mikä olisi hyvä puhdistusmaito tms pintakuivalle iholle ja herkälle silmänympärysiholle?
Lumene CC-voide: Sopii mun sekaiholle todella hyvin.
Chanel irtopuuteri: Vuosikaudet olen jo käyttänyt enkä toiseen merkkiin vaihda.
YSL:n valokynä: Klassikko, joka on vaan todella hyvä.
Guerlainin aurinkopuuteri: Klassikko, ei ole toista yhtä hyvää
Chanelin luomivärit: Ostan yleensä esim. kahden tai neljän värin kombon. Ei varise, paljon pigmenttiä, laadukas. Teen luomivärillä myös kulmat, luonnollisempi lopputulos. Samoin rajaukset teen luomivärillä dippaamalla rajaussiveltimen ensin veteen ja ottamalla sit luomiväriä. Alaluomelle teen kevyen rajauksen kuivalla siveltimellä.
Sensai 38 -ripsari: Toiset tykkää, toiset ei. Mulla tää on ihan must, koska ei varise eikä valu.
Guerlain KissKiss-huulipuna/kiilto: Kiiltomainen huulipuna, ihan paras.
CC-voiteen levitän aina käsin, en sienellä. Jos joskus käytän sientä, se on luonnonkuminen.
Panostan myös laadukkaisiin siveltimiin ja hoidan niitä hyvin. Vaikka olisi laadukkaat tuotteet niin hyvää jälkeä ei synny, jos siveltimet ja muut välineet eivät ole kunnossa.
Lumenen kulmakynä on muuten muuttunu takas siihen vanhaan hyvään malliin. Ei oo enää semmonen vahamainen paska, paljon kovempi nykyisin. :D Tiedoksi vain!
Minä vannon Bare Mineralsin nimeen. Enää en tarvitse meikkivoidetta enkä puuteria ja kaikki peittyy, kestää ja hengittää. Luomiväreissä hyvöt sävyt ja pigmentit. Huulikiillot sopivan pysyviä. Paras ripsari Logonan tuuheuttava, rajaus benecos. Madaran pihlajaa en vaihda ikinä, tod luottovoide
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 18:41"]Minä vannon Bare Mineralsin nimeen. Enää en tarvitse meikkivoidetta enkä puuteria ja kaikki peittyy, kestää ja hengittää. Luomiväreissä hyvöt sävyt ja pigmentit. Huulikiillot sopivan pysyviä. Paras ripsari Logonan tuuheuttava, rajaus benecos. Madaran pihlajaa en vaihda ikinä, tod luottovoide
[/quote]
Minä olen tavattoman pettynyt Bare minerals:iin. Jättää ihoni tunkkaisen näköiseksi.
Etsin hyvää meikkivoidetta. Suosituksia?
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 18:41"]Minä vannon Bare Mineralsin nimeen. Enää en tarvitse meikkivoidetta enkä puuteria ja kaikki peittyy, kestää ja hengittää. Luomiväreissä hyvöt sävyt ja pigmentit. Huulikiillot sopivan pysyviä. Paras ripsari Logonan tuuheuttava, rajaus benecos. Madaran pihlajaa en vaihda ikinä, tod luottovoide
[/quote]
Minä olen tavattoman pettynyt Bare minerals:iin. Jättää ihoni tunkkaisen näköiseksi.
Etsin hyvää meikkivoidetta. Suosituksia?
[/quote]
Onkohan sulla oikea sävy, kuka katsoi sulle? Ja niillähän on päälle laittaa warmthia ja kimalletta ja vaikka mitä
Ostin muutama vuosi sitten Japanista sellasen pienen pyöreän peitevoideputelin, joka on ollut parasta ikinä. Jää Joe Blascot ja myös muut teatterimeikitkin toiseksi mitä tulee tuotteen peittävyyteen. Oli myös edullinen, eikä tuoksu millekään. Harmi vain, että tajusin tuotteen hienouden vasta Suomessa, enkä tajunnut hamstrata useampia ostoskoriin. Eikä ole tiedossa uutta matkaa Japaniin enkä myöskään ole löytänyt tuotetta japanilaisista verkkokaupoista, jotka toimittavat Eurooppaan. Ehkä vielä joskus tiemme kohtaavat uudelleen....