G: Monelta heräät arkisin jotta ehdit klo 8 töihin
Itse herään joka ikinen arki-aamu viideltä, on niin huonot kulkuyhteydet. Matkaa töihin 50 km.
Joskus väsyttää, pitää myöntää
Kommentit (29)
Minulla on helppoa, työmatka vie viitisen minuuttia kävelle, pyörällä pari-kolme! Mutta silti herään kuudelta, olen sellainen nyhverö aamuisin.
Työmatkaa 50km ja työaika alkaa klo 7.00.
Herään 5.40. Vessan kautta työvaatteet päälle ja syömään. Koiran kusetus ja autoon hyppään klo 6.15.
7.15 riittää tavallisina aamuina.
En herää töihin mutta kouluun pitäis ehtiä klo 09.00. Herään yleensä 07.20, meikkaan, laitan vaatteet päälle, kahdeksalta lenkitän koiran ja lopullisesti liikkeelle lähden joskus 08:50, kouluun kun on matkaa sen 600m.
Noin 6:45. Työmatkaan menee vain vartti mutta olen aamulla hidas :P. Tai no, ilman lemmikkien aamuhoitoa selviäisin varmaan lähemmäs puoli tuntia nopeammin.
Herään 6.31, tai herätys on silloin, mutta saatan herätä luonnostaan jo pari minuuttia ennen. Ratikalle lähden 7.30. Ei ole lemmikkejä eikä lapsia aamuisin huolehdittavana. Olen aamu-uninen ja menisin paljon mieluummin töihin vasta yhdeksäksi.
Kun vielä kävin töissä (nyt äitiyslomalla) lähin autolla töihin 30min ennen töitten alkua ja heräsin 5-20min ennen ku lähin.
Herään 7.37 kun menen kahdeksaksi. En käy aamulla suihkussa, en meikkaa. Autolla 10 min matka töihin.
Silloin kun itellä oli matkaa töihin 50 km/suunta ja lapset pieniä ja piti viedä hoitoon, heräsin kuudelta.
Nyt työaika alkaa 8.15 ja lapset niin isoja että riittää että heidät herättää, nousen seitsemältä. Ehdin hyvin pesemään ja kuivaamaan hiuksetkin aamuisin, mulla on toimiva rutiini :)