Noloa huomion hakua fb:ssä.
Ja ihan ensiksi: älkää suotta vaivautuko kirjoittamaan näitä aiheeseen liittyviä vakiofraaseja: "Kuka on enää facessa?", "Siksipä en olekaan facessa", "Kannattaako poistua facesta, jos muiden kirjoitukset ärsyttää", "Ei mulla vaan ole tuollaisia kavereita, millaisia tuttuja sulla oikein on".
Sitten aiheeseen. Sain kyllä mojovat naurut erään fb:n vakio huomioh...an päivityksistä: menivät kuta kuinkin näin (hieman muuteltu):
"Enää pari viikkoa ja sitten kauan odoteltu päivä on täällä ;)". Kukaan ei tykännyt eikä kommentoinut. "En malta odottaa, olispa jo SE päivä ;)". Kukaan ei tykäänyt eikä kommentoinut. "Jännitys tiivistyy ;)". Kukaan ei tykännyt eikä kommentoinut. "Nyt se kauan odotettu päivä on täällä, mahtifiilis ;)". No, tähän 1 oli sitten kommentoinut, että mitäs? Ja vihdoin tämä suuri salaperäinen kaikkia kaihertanut jymy-yllätys paljastui.Tyypillä oli firman pikkujoulut! :D
Kommentit (88)
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 16:03"]
Eniten ärsyttää eräs fb-tuttuni, jonka on tägättävä itsensä joka päivä varmaan kymmeneen eri paikkaan. Tyyppi oikeasti tägää itsensä Foursquaren kautta Alepaan, töihin, Mäkkäriin ja tottakai baareihin joka ikinen päivä. Ketä kiinnostaa jos joku käy kaupassa ostamassa maitoa ja leipää? Odotan innolla sitä päivää, kun etusivulleni läjähtää "#paskalla".
[/quote]
Yksi kaverini on pari kertaa raportoinut istuvansa paskalla. Ja aika usein se kertoo kuinka maha on taas sekaisin ja paskattaa 24/7
Kiinnostaa...
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 18:48"]
Mullakin on yksi (vaakalaudalla oleva) kaveri fb:ssa jonka huomioh*aaminen on ihan arkipäivää. Milloin on oikeusjuttua, milloin poliisijuttua, ambulanssia, megaluokan julkisia fb-riitoja jne. Joka ikinen päivä on myös aiiii_van superhypermahtiolo, joka vaihtuu tunnissa itkuksi ja paruksi, sitten taas vituttaa aiii-van kaikki, sitten alkaa flegmaattisuus ja itsesääli, jonka jälkeen ruinataan suklaan tuojaa ja paapojaa (kellonajalla ei ole väliä ja jos kieltäydyt olet paha ihminen ja palat ikuisesti helvetin tulessa) ja v*uunnutaan jos kukaan ei tule (ai minkähän takia?). Niin ja kaikki ne väkisin lavastetut muka-tunnelmakuvat (=kattokaa kun mulla on elämä, uskokaa edes joku) joita satelee MONTA päivän mittaan. "oli paikassa se ja tämä" status vaihtelee tunneittain...
Oikeastaan mua vähän säälittää se ihminen koska eihän tämä ole normaalia käytöstä. :(
[/quote]
Onko tämä henkilö julkkis?
eräällä ystävällä on joka päivityksessä sana paska, kakka, ripuli tai pieru...
Hän on 25 vuotias nainen
tarkoitus on kai olla hauska muttei hän sitä ole yrittää olla miesmäinen
MUlla on fb-ystävä jossa puhuu itsestään "tää". "Tän kesäloma alko nyt", "tää menee nyt nukkumaan".. Voi argh miten raivostuttavaa.. kyseessä vielä pitkälti yli 40-vuotias nainen.
Lisäksi tykkää myös huomiohuorata esim laittamalla itsestään kuvan pää siteissä. Kaikki tietysti kysyvät "voi kamala, mitä on tapahtunut" jne. No eipä tämä henkilö tietenkään vastaa. Vähin äänin kuva katoaa ja uudet päivytykset tulevat tilalle: "tää katselee nyt telkkaria ja hihittelee".
mua vituttaa ihan älyttömän paljon myös ihmiset jotka ovat fb vain sen takia että voivat kytätä muiden elämää ja päivityksiä ja eivät KOSKAAN päivitä ite mitään, ne tietää kaikkien asiat parhaiten mutta koskaan eivät mitään päivitä seinälleen..TOSI SOSIAALISTA...itse olen estänyt kaikki tämmöset etteivät niiden ainakaan mun tosi mielenkiintoista kotiäidin elämää tartte kyylätä
Tutun päivitykset: ”salisalisalisalisalisalisalisalisalisalisalisalisali”
”oi mun lapset on ihania”
”Kahden treenin päivä Ai ai Ai”
”hereiilä! unessa... ... hereillä! unessa... ... hereillä! unessa.... ... ZzZzZzZzzZZZZzzzz....”
Nimenomaan. Unessa. Ei kiinnosta :D
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 15:28"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 11:49"]
Ja ihan ensiksi: älkää suotta vaivautuko kirjoittamaan näitä aiheeseen liittyviä vakiofraaseja: "Kuka on enää facessa?", "Siksipä en olekaan facessa", "Kannattaako poistua facesta, jos muiden kirjoitukset ärsyttää", "Ei mulla vaan ole tuollaisia kavereita, millaisia tuttuja sulla oikein on".
Sitten aiheeseen. Sain kyllä mojovat naurut erään fb:n vakio huomioh...an päivityksistä: menivät kuta kuinkin näin (hieman muuteltu):
"Enää pari viikkoa ja sitten kauan odoteltu päivä on täällä ;)". Kukaan ei tykännyt eikä kommentoinut. "En malta odottaa, olispa jo SE päivä ;)". Kukaan ei tykäänyt eikä kommentoinut. "Jännitys tiivistyy ;)". Kukaan ei tykännyt eikä kommentoinut. "Nyt se kauan odotettu päivä on täällä, mahtifiilis ;)". No, tähän 1 oli sitten kommentoinut, että mitäs? Ja vihdoin tämä suuri salaperäinen kaikkia kaihertanut jymy-yllätys paljastui.Tyypillä oli firman pikkujoulut! :D
[/quote]
Menikö sulla kenties jutun pointti täysin ohi ??
[/quote]
No kerrotko mikä se pointti mielestäsi on?
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 20:59"]
mua vituttaa ihan älyttömän paljon myös ihmiset jotka ovat fb vain sen takia että voivat kytätä muiden elämää ja päivityksiä ja eivät KOSKAAN päivitä ite mitään, ne tietää kaikkien asiat parhaiten mutta koskaan eivät mitään päivitä seinälleen..TOSI SOSIAALISTA...itse olen estänyt kaikki tämmöset etteivät niiden ainakaan mun tosi mielenkiintoista kotiäidin elämää tartte kyylätä
[/quote]
Eikä! Ihan törkeen hyvä idea. Oon ite miettiny samaa ja kiehun tällästen ihmisten takia, jotka ei KOSKAAN päivitä YHTÄÄN mitään.. Eipä niitten tosiaan tartte nähä munkaan juttuja!
Minusta taas jatkuva omakuvien postaaminen on huomionhakuisuudessaan ihan omaa luokkaansa. "Enkös ookin nätti?"
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 20:59"]
[/quote]
No sori, mä en viitti kirjoitella mitään kun ei niihin koskaan kommentoida oikein mitään, postaan lähinnä silloin tällöin jotain kuvia. Miksi pitää ite laittaa sinne jotain jos niin pahasti inhottaa se että muut saa tietää omasta elämästä asioita? Ja miksi ketään kiinnostaisi erikseen "KYYLÄTÄ" just sun elämääsi?
Eivätkös koko sosiaalisen median suosio ja ohjelmien kehittäjien miljarditulot perustu tavisten noloon huomion kerjäämiseen? Kun CV:ssä ei ole mitään ketään kiinnostavaa, esimerkiksi Arschbuchissa voi brassailla vaikka ankannaamakuvilla.
Tai nää tyypit kun hehkuttaa jotain tms ja kysyt ett no mitäs niin vastaus on joko "noo yks juttu vaa" tai "no en mä viiti tässä sanoo"
:D viitit sit kuitenki mainostaa..
Ja sit sellaset ku pitää mainostaa omaa "bändiään" ja laittaa kutsuja joka hemmetin kissan ristiäisiin niin....
Omalta kohin myönnän jakavani paljon lapsiaiheisia päivityksiä... Mutta oon pyrkiny rajaan niitä niin ett näkyy vain läheisille jotka niit jttuja jaksaa lukea :D
kakkajutut (niin omat ku muidenki) jätän kllä fb ulkopuolelle
Jotkut antaa itsestään tosi deekun vaikutelman facebookissa. Voi olla että ne tyypit käy neljä kertaa vuodessa viihteellä, mutta kokonaiskuva on kostea koska eivät päivitä muulloin kuin baarista tai pubista ja jokaisessa kuvassa on lasi tai pullo kädessä. Kai ne on niitä "päivitän vain elämäni kohokohdat"-ihmisiä ja kohokohtia vaan sattuu olemaan ne kosteat illat, muuten täyttä hiljaiseloa somessa.
just tänään taas yks päivitys "se ois sitten menoksi!"
ja heti sai huomiota kun toinen oli kysynyt "minne?" mutta eipä oo vastannut siihen mitään koko päivänä ;)
Eräs viiskymppisen ystäväni päivitys: Tänään se tapahtui kuin salama kirkkaalta taivaalta. On aivan mahtavaa olla minä!"
Niin? Jäikö jotain kesken?
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 14:59"]
just tänään taas yks päivitys "se ois sitten menoksi!"
ja heti sai huomiota kun toinen oli kysynyt "minne?" mutta eipä oo vastannut siihen mitään koko päivänä ;)
[/quote]
Heh, jos se sitten tosiaan pisti menoksi ja on ollut menossa koko päivän? :D
Vihaan muka nokkelia inside koodikieli päivityksiä, joita sitte muutama sama naama käy tykkäämässä ja komppaamassa.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 08:15"][quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 20:59"]
[/quote]
Eikä! Ihan törkeen hyvä idea. Oon ite miettiny samaa ja kiehun tällästen ihmisten takia, jotka ei KOSKAAN päivitä YHTÄÄN mitään.. Eipä niitten tosiaan tartte nähä munkaan juttuja!
[/quote]
Siis mä en oo koskaan ymmärtänyt tollasta ajattelua, että blokataan kaverit jotka ei suolla tilapäivityksiä... Hetikö luullaan, että sellanen on kyylä. Taitaa teitä itseä ärsyttää kun ette pääse sellaista ihmistä kyyläämään :D
No ok on mullakin yksi kaveri joka ei pahemmin päivittele kuulumisiaan. Ratkaisin ongelman kyselemällä kulumista yv;llä :)
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 16:03"]
Eniten ärsyttää eräs fb-tuttuni, jonka on tägättävä itsensä joka päivä varmaan kymmeneen eri paikkaan. Tyyppi oikeasti tägää itsensä Foursquaren kautta Alepaan, töihin, Mäkkäriin ja tottakai baareihin joka ikinen päivä. Ketä kiinnostaa jos joku käy kaupassa ostamassa maitoa ja leipää? Odotan innolla sitä päivää, kun etusivulleni läjähtää "#paskalla".
[/quote]
Yksi kaverini on pari kertaa raportoinut istuvansa paskalla. Ja aika usein se kertoo kuinka maha on taas sekaisin ja paskattaa 24/4.
Kiinnostaa...