Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävänpäivästä!

Vierailija
11.02.2014 |

Miten meinaatte viettää ja/tai antaa lahjaksi ystävälle, puolisolle jne.

Itse vietän rentouttavan illan mieheni kanssa. Käymme saunassa, ostetaan jotain hyvää syömistä/juomista, ja katsomme leffaa. Ostin miehelle kaksi dvd:tä lahjaksi, katsomme toki yhdessä. Keräilemme disneyn klassikoita, vaikka toki aikuisia olemmekin! Aina niin ihanaa katsottavaa :)

Kohta varmaan tulee kommenttia, ei vittu ette kai aikuiset ihmiset katso piirrettyjä. No miksei, ei se ikää katso :D

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päivän nimen mukaisesti ystävieni kanssa. Naistenpäivänä sitten voisi keksiä jotain hömpötyksiä miehen kanssa.

Vierailija
2/11 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 12:21"]Miten meinaatte viettää ja/tai antaa lahjaksi ystävälle, puolisolle jne.

Itse vietän rentouttavan illan mieheni kanssa. Käymme saunassa, ostetaan jotain hyvää syömistä/juomista, ja katsomme leffaa. Ostin miehelle kaksi dvd:tä lahjaksi, katsomme toki yhdessä. Keräilemme disneyn klassikoita, vaikka toki aikuisia olemmekin! Aina niin ihanaa katsottavaa :)

Kohta varmaan tulee kommenttia, ei vittu ette kai aikuiset ihmiset katso piirrettyjä. No miksei, ei se ikää katso :D

[/quote] ja miehesi on tuomas holopainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 12:21"]Miten meinaatte viettää ja/tai antaa lahjaksi ystävälle, puolisolle jne.

[/quote] ja miehesi on tuomas holopainen?

Vierailija
4/11 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin hakea koko perheelle Arnoldsista donitsit ja illaksi minulle ja miehelle viinipullon. Jonkun leffankin voisi katsoa. Mukavaa arjen piristystä vähällä vaivalla.

Vierailija
5/11 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kohta voi vittu tulla sellasta kommenttia, jotta ette te aikuiset vitun ihmiset voi vittu kirota noin vitun paljon! Niin, sellaista kommenttia voi tulla.

Vierailija
6/11 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ymppäät sanan TOKI vähän joka väliin, mihin se ei edes sovi?

Vierailija
7/11 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lupasi tehdä mulle illallisen ja haetaan myös viiniä. Mulla tosi hektistä nyt töissä, niin mukavaa vähän irtautua arjesta.

Vierailija
8/11 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vietetään esikoisen synttäreitä. Tavallaan vähän harmillinen synttäripäivä, kun ei ole "ihan oma". Ja tosi vaikeeta esim. löytää mitään koristeita yms, jotka ei olis täynnä sydämiä.

Vierailija
9/11 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit on täällä palstalla kauheita pilkunviilaajia, tai sitten muutenvain haukutaan toisten kirjoitusta jne. On omassa elämässä asiat oltava huonosti, jos täytynee aina mollata toisten tekstejä. '' miksi sitä ja tätä teet, miksi näin, olet sitä ja tätä '' HUH HUH ei ihme että maailma on ihan p*ska paikka asua, kun tuollaisia akkoja joka paikassa naputtamassa. Antaa jokaisen olla oma itsensä ja tehdä asioita niinkuin itse HALUAA TEHDÄ. ÄRSYTTÄVÄÄ kun pitää aina olla toisia haukkumassa ja laittamassa lokeroihin jne. HUOH.

Vierailija
10/11 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään teatteriin, ei tosin ystävänpäivän takia vaan satuttiin saamaan liput sille päivälle.

Vierailija
11/11 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivon mokkapaloa, teen niistä sydämen muotoisia. Soitan biisin, joka on meidän "rakkauslaulu", kirjoitan rakkauskortin. Tavallista oloa perheen kesken, saunaan ja muuta. Mutta ensin vanhojentanssit!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme