Miksi tytöillä/naisilla ei ole jalkakarvoja?
Heillä on usein nilkat paljaana ja karvoja ei ole koskaan. Luokassakin jos katsoo niin ei ole yhdelläkään kun taas melkein kaikilla pojilla on jonkin verran. Tämä usko vahvistuu vain menemällä rannalle/uimahalliin.
Voisiko joka selittää miksi?
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Ne poistaa karvat.
Yhden teorian mukaan naiset viettivät aikoinaan enemmän aikaa sisätiloissa kuin mammuttien perässä kirmailevat miehet, joten naisten karvaisuus väheni enemmän kuin miesten jotta eivät olisi niin syöpäläisten armoilla.
Yksi vaihtoehto voi olla että karvaisemmat neanderthal-urokset parittelivat enemmän ihmisnaisten kanssa kuin toisinpäin.
Vielä yksi vaihtoehto, miehet ovat parinmuodostuksessa suosineet vähäkarvaisia naisia.
AP voisi käydä Etelä-Euroopassa katsomassa naisten jalkoja ennen kuin ajelevat karvat pois.
Sillä välin maailmalla
https://www.dailymail.co.uk/femail/article-13010315/I-dumped-date-hairy…
Karvaisuus on miestyypillinen ominaisuus. Mitä enemmän testosteronia, sitä karvaisempi. Myös perimä vaikuttaa. Monilla eteläeurooppalaisilla naisilla on viikset ja yksi kulmakarva, mutta miehet vasta villavia ovatkin. Jos suomalaisnainen on kovin karvainen, hänellä lienee munasarjojen monirakkulasairaus, joka häiritsee naishormonituotantoa.
Vierailija kirjoitti:
Sillä välin maailmalla
https://www.dailymail.co.uk/femail/article-13010315/I-dumped-date-hairy… No tuohan on fyysisesti täysin jees, ainoa kyrsiväinen juttu on että pakottaa suloista uniikkiuttaan kaikille eikä jätä somuutensa ihailuoikeutta sille mahdollisen tulevalle OIKEAlle
Vierailija kirjoitti:
Karvaisuus on miestyypillinen ominaisuus. Mitä enemmän testosteronia, sitä karvaisempi. Myös perimä vaikuttaa. Monilla eteläeurooppalaisilla naisilla on viikset ja yksi kulmakarva, mutta miehet vasta villavia ovatkin. Jos suomalaisnainen on kovin karvainen, hänellä lienee munasarjojen monirakkulasairaus, joka häiritsee naishormonituotantoa. Niin kauan kun roisikarvaisuus ei johdu mistään terveyttä vaarantavista seikkaloista eikä eepillerien mässäilystä, vaan ihan puhtaasti heimoisuudesta, se on tosi äärim jees https://www.sadanduseless.com/women-with-hairy-arms/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne poistaa karvat.
Yhden teorian mukaan naiset viettivät aikoinaan enemmän aikaa sisätiloissa kuin mammuttien perässä kirmailevat miehet, joten naisten karvaisuus väheni enemmän kuin miesten jotta eivät olisi niin syöpäläisten armoilla.
Ai kaikki tytöt poistaa karvat eikö ole niin ettei ne vaan kasva?
Mulla ei ole koskaan kasvanut säärikarvoja
Vierailija kirjoitti:
Karvaisuus on miestyypillinen ominaisuus. Mitä enemmän testosteronia, sitä karvaisempi. Myös perimä vaikuttaa. Monilla eteläeurooppalaisilla naisilla on viikset ja yksi kulmakarva, mutta miehet vasta villavia ovatkin. Jos suomalaisnainen on kovin karvainen, hänellä lienee munasarjojen monirakkulasairaus, joka häiritsee naishormonituotantoa.
minulla on hennot, vaaleat karvat. Huono karvankasvu siis kehossa. Miestäni ei haittaa ei kä minua :D
Ei kyllä kandea usuttaa naista sheivaamaan, ne paljaiksi kalutut seudut ovat sellaisia tatumagneetteja että voi morjens. Alaselässä mieluummin karvaa kuin jokin tribaaliköynnös
Vierailija kirjoitti:
Ne poistaa karvat.
Et oo sitten kuullu siitä, että naiset keräili 90% ravinnosta? Ei siinä hommassa missään luolassa istuskella. V**** että miehet on tyhmiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne poistaa karvat.
Yksi vaihtoehto voi olla että karvaisemmat neanderthal-urokset parittelivat enemmän ihmisnaisten kanssa kuin toisinpäin.
Vielä yksi vaihtoehto, miehet ovat parinmuodostuksessa suosineet vähäkarvaisia naisia.
AP voisi käydä Etelä-Euroopassa katsomassa naisten jalkoja ennen kuin ajelevat karvat pois.
Eikös se ole toisinpäin, eli ihmismiehet oli neanderthalien kanssa silleen (tod. näk. väkisin)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne poistaa karvat.
Et oo sitten kuullu siitä, että naiset keräili 90% ravinnosta? Ei siinä hommassa missään luolassa istuskella. V**** että miehet on tyhmiä
Aadamin ja Eevan oli varmasti molempten aika vaivatonta n 6000-7000 v sitten keräillä luonnosta kaikki tarvimansa, enenkuin täytyi aloittaa mehästys, kalastus ja maanviljelly
Koska mainosssetä on nalkuttanut heiän päihinsä että tatuinen jalka sykäyttää poju-yden tuhannenteen taivaaseen, kunt aasen nivusesta nilkkaan sheivaamaton koipi vuan saa polttavan oksun myllähtämään nokan kauttitse kartanolle
Vierailija kirjoitti:
Minä olen karvainen eikä mun munasarjoissa tai hormoneissa ole mitään vikaa. Kuukautiskierto on kellontarkka ja olen tullut helposti raskaaksi silloin, kun lapsi on ollut toiveissa. Kummasti vaan löytyy karvaa varpaista, sisäreisistä, takapuolesta, alaselästä, rinnoista, leuasta, ylähuulesta ja sormista. Ihmiset vaan on erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen karvainen eikä mun munasarjoissa tai hormoneissa ole mitään vikaa. Kuukautiskierto on kellontarkka ja olen tullut helposti raskaaksi silloin, kun lapsi on ollut toiveissa. Kummasti vaan löytyy karvaa varpaista, sisäreisistä, takapuolesta, alaselästä, rinnoista, leuasta, ylähuulesta ja sormista. Ihmiset vaan on erilaisia.
Näin on. Käsitys vaan siitä mikä karvoitus on "normaalia" on kaventunut, ja sen myötä naiset sheivaa karvat vaikka mistä. Kyllä joskus vanhalla mummolla kasvaa selvät viikset ja kerran kunnon rintakarvatkin nähnyt naisella.
https://live.staticflickr.com/4707/25925010738_eccbee3a48_b.jpg Aika kiva just noin, kun lievää karvaselkäisyyttä ei toisaalta pakoteta voimaantuneesti eikä peitellä sairashäpeäisesti vaan annetaan olla tolleensa ja pukeudutaan naisekkaasti ja viehätellen
Sheivaan karvaiset kehon osani, jos käytän vaatteita, joissa ne osat näkyvät.
Vuosi vuodelta tuollaisia vaatteita on kuitenkin vähemmän, koska en jaksa sheivata. Sheivaamatta meno ei ole vaihtoehto, koska karvani kasvavat todella pitkiksi ja palellessani käsissä ja jaloissa on kunnon nurmikko.
Vierailija kirjoitti:
Sheivaan karvaiset kehon osani, jos käytän vaatteita, joissa ne osat näkyvät.
Vuosi vuodelta tuollaisia vaatteita on kuitenkin vähemmän, koska en jaksa sheivata. Sheivaamatta meno ei ole vaihtoehto, koska karvani kasvavat todella pitkiksi ja palellessani käsissä ja jaloissa on kunnon nurmikko. oikea suunta, koska sheivailu on paitsi ankeaa ja työlästä hommaa, myös sylettävän näköistä pakkoliikehdintää, puhumatikaan lopputuleman ankeudesta
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin koulussa ja nilkat paljastavissa vaatteissa, en tekisi sosiaalista itsemurhaa jättämällä nilkat sheivaamatta. Kyllä suurimmalla osalla naisia kasvaa säärissä ja nilkoissa karvat, jopa ihan miehekkäät karvat.
Mitä se sosiaalinen itsemurha tekijälleen tuottaa? En ole sheivannut karvan karvaa, mutta kyllä minut nähdään ihan ihmisenä siltikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin koulussa ja nilkat paljastavissa vaatteissa, en tekisi sosiaalista itsemurhaa jättämällä nilkat sheivaamatta. Kyllä suurimmalla osalla naisia kasvaa säärissä ja nilkoissa karvat, jopa ihan miehekkäät karvat.
Mitä se sosiaalinen itsemurha tekijälleen tuottaa? En ole sheivannut karvan karvaa, mutta kyllä minut nähdään ihan ihmisenä siltikin.
Tältä palstalta luin viimeksi eilen, että runsaamman karvoituksen omaava on apina. Toisen kommentoijan viestissä puhuttiin gorillasta..
Kiitos ystävällisyydestä! Ja mullahan ei ole eikä tule tatuointeja.;)