Miksi tytöillä/naisilla ei ole jalkakarvoja?
Heillä on usein nilkat paljaana ja karvoja ei ole koskaan. Luokassakin jos katsoo niin ei ole yhdelläkään kun taas melkein kaikilla pojilla on jonkin verran. Tämä usko vahvistuu vain menemällä rannalle/uimahalliin.
Voisiko joka selittää miksi?
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Karvat pitää koivet lämpiminä talvella, ihan kuin kulmakarvat ja ripset estävät hien tippumisen silmiin
Eikö sinulla ole housuja?
Jyrsivät raajojaan päivät ja yöt pääskytysten niin siks. En kyllä ymmärrä miksi semmoista tapahtuu. Krvattomat alueet sitten täytetään tatskoilla. not hot. kauniimpia ne karvat siinä jalassakin oisivat oldeet
Vierailija kirjoitti:
Ne leikataan siksi pois kun pojat haukkuvat niitä yököttäviksi. Alistetut naisraukat :(
T. Karvajalkainen nainen
Appappappap, mainosmiehet sanovat ne ällötäviksi, eivät ne jotka teän kanssanne elävät. Kuunnelkaa kanssaeläjiänne, älkää lipeviä ja väärää tietoa suoltavia myyntitykkejä
Kyllä tytöillä/naisilla on jalkakarvat, usko pois.
Liha joka kasvaa karvaa on pilalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmuudella tiedät?
No en tiedä mutta kun niitä tyttöjen/naisten nilkkoja katsoo koulussa ja kadulla niin siltä vaikuttaa
Naisilla on jalkakarvat. Jos niitä ei ole, silloin kyseinen nainen on poistanut ne.
Vierailija kirjoitti:
Ne leikataan siksi pois kun pojat haukkuvat niitä yököttäviksi. Alistetut naisraukat :(
T. Karvajalkainen nainen
Eihän naiset miehen vuoksi kaunistaudu? Ainakin niin naiset väittävät. Halusit vain taas syyttää miestä tästäkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Karvajalkainen nainen
Eihän naiset miehen vuoksi kaunistaudu? Ainakin niin naiset väittävät. Halusit vain taas syyttää miestä tästäkin?
Naiset kaunistautuu vain toisten naisten takia. Eivät kehtaa mennä ihmistenilmoille, kun ajattelevat, että mitä toiset naiset ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei nilkassa kasva karvoja, joten sieltä ei tarvitse poistaa. Karvat kasvavat vasta ylempää säärestä.
Tämä!
No onhan niitä jokunen sääressä muttei nilkoissa, ei sankkaa karvoitusta muuta kuin päässä tukka. En sheivaa jalkoja.
Miksiköhän työkaveri suuttui, kun kysyin tämän keskustelun myötä, että onko sillä karvoja? Tais ymmärtää kysymyksen väärin.
Mulla on karvaiset jalat, mutta en yleensä käytä niin lyhyitä housuja, että nilkat näkyisi. Itse asiassa teini-iässä kävikin niin, että joku poika olisi halunnut silitellä jalkaani ja sitten tietenkin tajusin, että koska mullahan on ihan jäätävät jalkakarvat, niin en sitten tietenkään antanut hänen tehdä niin, koska olihan se karvaisuus teini-iässä noloa. Olen mä välillä etenkin nuorempana poistellut niitä, mutta koska karvojen kasvu on vahvaa ja ihoni herkkä, niin karvojenpoisto aiheuttaa herkästi ihon sisään kasvaneita karvoja, näppyjä ja kutinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei nilkassa kasva karvoja, joten sieltä ei tarvitse poistaa. Karvat kasvavat vasta ylempää säärestä.
Tämä!
Mikä teitä vaivaa? Mulla on karvoja varpaista päälaelle saakka.
Vierailija kirjoitti:
Liha joka kasvaa karvaa on pilalla. Niin aivan, karvan täytyy kasvaa ihossa eikä lihassa
Mää oon tosi karvanen nainen. Ei ole kivaa. Arvatkaa kiusattiinko koulussa, yliopistossa ja jopa työpaikalla? Kesäsin sheivaan kainalot, bikinirajan ja sääret, talvisin en vaan jaksa.
Olen luomusti karvaton koko alaraajoista kuin myös käsivarsista. Paksut hiukset kyllä on.
Hämmästyin, kun yksi miekkonen ihmettelli, kuinka minulla ei ole karvoja reisissä. En ole koskaan tiennyt, että naisillekin voi kasvaa karvat reisiin!
Vierailija kirjoitti:
Mää oon tosi karvanen nainen. Ei ole kivaa. Arvatkaa kiusattiinko koulussa, yliopistossa ja jopa työpaikalla? Kesäsin sheivaan kainalot, bikinirajan ja sääret, talvisin en vaan jaksa. Olivat vain kateellisia karvoistasi, ne sinua saunailloissa kiusanneet, aikoinaan omat karvansa tatskoihin vaihtaneet naissudet
Karvoja ei yleensä puskeu paikkoihin kuissa ne olissivat tiellä. Eikö helpottuneen olon takaajaksi riitä, ettei karvoja kasva sentään kielen pinnalla eikä jalkapohjissa? Kielikin olisi aika ikävä sheivattava
Sheivaan jalkatuherot noin viikon kahden välein. On ärsyttävää, älyvapaata puuhaa