Vauva.fi- palsta mainittu Suomen surkeimmassa kuskissa. :D
Juuso Mäkilähde halasi kilpailijaa, ja epäili, että tästä kirjoitetaan vauva.fi:ssä. :D
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 21:37"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 21:27"]
Miksi siellä pitää olla sen mälsän poliisin lisäksi niitä ukonhoriskoitakaan? Se lato-osuus aina lässäyttää koko ohjelman hauskuuden.
[/quote]
Äläs nyt, mä tykkään siitä autokoulunopettajasta. Se on jämäkkä tyyppi. Se "autoilun asiantuntija" on kyllä rutikuiva, Emma Kimiläinen oli paljon parempi ja esitti sarkastisen purevasti kommenttejaan. Emman tyyppistä ohjelmaan kyllä kaivataan.
[/quote]
Emmaa on tavallaan ikävä, mutta tykkään sen uuden tuomarin otteista. Poliisin voisi toisiaan laittaa vaihtoon.
Naurettavaa, Juuso antoi ymmärtää telkkarissakin että lukee mammapalstaa kulmat kurtussa etsien jotain itestään ja Eevistä (se Kouvolan blondi) tai milloin mistäkin. Vaikka olisikin vain kaveri vinkannut keskusteluista, niin sellainen kuva jäi että herra itse täällä surffaa. :D
En tykkää hänestä YleX:n juontajana, muka-hauskoja ja myötähäpeää herättäviä juttuja vain laukoo. Joskus porukalla on ollut oikeasti hauska läppä lennossa, sitten tää tulee ja ampuu sen alas sanomalla jotain typerää. Ne Thaimaan-tuliaisetkin ja niiden alustus oli niin nolo. Mene pois mun radiosta.
http://www.vauva.fi/keskustelu/3916367/ketju/suomen_surkein_kuski/sivu/2
Juusohan kirjoitti tähän vanhempaan Suomen surkein kuski-keskusteluun, oikein "Minä olen"-muodossa. Löytyy myös muita selkeästi itse kirjoittamiaan viestejä.
Pitäisi perustaa kansanliike: kaapista ulos tulleet AV-mammat. Faceryhmä vähintäänkin :D Olisi kivaa nähdä ne IP-lehtien toimittajat, työpaikojen pomot, radiopersoonat, itsensä perään huutelevat kirjailijat ja taiteilijat, poliitikot, vihaiset kolmunistit, laihdutusvalmentajat ja lukuista turhat julkkikset täällä paksujen kotimammojen joukoissamme. Kuinka tavallisia, alhaisia ja eläimellisiä me kaikki sittenkin olemme!