Jatkan töissä huhtikuun alusta ja APUA!
Saanko ensimmäisen palkan 15.4. (Kahden viikon jälkeen) vai 15.5.?
Kuukausipalkalla siis ja vakituinen työ. Lisät saan toki ekasta kuusta vasta 15.5. mutta tuo eka kuukausipalkka alkoi mietityttämään.
Kommentit (4)
Taas auttaisi jos vähän tietäisi, että mitä teillä on palkanmaksusta sovittu.. eli maksetaanko aina kuun 15. pvä KOKO kuun palkka kuukausipalkkaiselle vai oletko esim tuntipalkalla. Jos olet kuukausipalkalla ja aina 15pvä tulee koko sen kuluvan kuun palkka, saaat palkan 15.4, jos taas oot tuntipalkkainen, saat todennäköisesti ekan palkan vasta 15.5.. Mutta arvaapa mitä? Soitto sille henkilölle, joka teillä hoitaa palkkoja, selvittää tän asian ihan yhdellä kertaa.
Mielestäni kirjoitin että kuukausipalkalla olen, eikä varmaan jäänyt epäselväksi, että 15. päivä on aina palkanmaksupäivä koko kuulta.
En nyt ala tämän takia palkanlaskijalle soittelemaan kun ei ole mikään kovin tärkeä asia.
Mielestäni kirjoitin että kuukausipalkalla olen, eikä varmaan jäänyt epäselväksi, että 15. päivä on aina palkanmaksupäivä koko kuulta.
En nyt ala tämän takia palkanlaskijalle soittelemaan kun ei ole mikään kovin tärkeä asia.
Jos olisit mun asiakasyrityksessä töissä niin saisit täyden huhtikuun palkan 15.4.