Vauva.fi- palsta mainittu Suomen surkeimmassa kuskissa. :D
Juuso Mäkilähde halasi kilpailijaa, ja epäili, että tästä kirjoitetaan vauva.fi:ssä. :D
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 23:05"]
Naurettavaa, Juuso antoi ymmärtää telkkarissakin että lukee mammapalstaa kulmat kurtussa etsien jotain itestään ja Eevistä (se Kouvolan blondi) tai milloin mistäkin. Vaikka olisikin vain kaveri vinkannut keskusteluista, niin sellainen kuva jäi että herra itse täällä surffaa. :D
En tykkää hänestä YleX:n juontajana, muka-hauskoja ja myötähäpeää herättäviä juttuja vain laukoo. Joskus porukalla on ollut oikeasti hauska läppä lennossa, sitten tää tulee ja ampuu sen alas sanomalla jotain typerää. Ne Thaimaan-tuliaisetkin ja niiden alustus oli niin nolo. Mene pois mun radiosta.
[/quote]
Kuin mun näppikseltäni. Se onnistuu lässäyttämään Ainonkin hersyvät jutut! Ihan selvästi sille pannaan vanhvempi juontaja aina työpariksi, mutta on se niin pönttö, että melkein pilaa työkaverinsakin juonnot.
Hah! Mäkkärillä meni nyt kusi sukkaan, kun ketju on poistettu tämän keskustelun kuluessa :D :D
Mä tiesin sana sanaan oikein tän otsikon jo ennenkuin tulin katsomaan onko se täällä :D
Hyi, mä en tykkää edelleenkään Mäkkäristä, kun se on niin lääpällään kaikkiin tyttöihin. Edelliskaudella varsinkin huohotti aina sen vaalean kimulin yllä. Enkä tykkää Mäkkäristä YleX:llä!
Juuso käy siis av:lla! Juuso sit kun näät tän: oot tosi symppis, pus pus! ;)
Kyllä susta näki viime kaudella että olit kiinnostunut siitä tytsystä ja aina kun on nättejä tyttöjä oot sillain söpösti tohkeissas :D
Sehän oli viittaus siihen viime kauden Vauva.fi:n avaukseen, jossa kirjoittaja epäili Juusolla ja yhdellä kilpailijalla olevan sutinaa :).
Jestas meillä on paljon AV-mammoja miehissä :O Tuomas Kyrö, Miika Nousiainen, Mäkkäri, Renne... Kuinkahan paljon heitä on kaapeissa? Uskaltavatko puhua vaimoilleen? Sen täytyy ola yhtä suuri salaisuus kuin viehtymys pukeutua vaimon sukkahousuihin :D
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 21:06"]
Sehän oli viittaus siihen viime kauden Vauva.fi:n avaukseen, jossa kirjoittaja epäili Juusolla ja yhdellä kilpailijalla olevan sutinaa :).
[/quote]
Ei tainnut olla kenellekään epäselvää..
Juuson tuottaja YleX:llä, Jenny, on tunnustuksellinen av-mamma. Sieltäkin varmaan kuulee jutut..
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 21:06"]
Mionusta se tyttö oli kiusaantunut kaikesta huomiosta. Mäkkäri vain venyi ja valui sen päällä ja kameramiehet juoksivat taustalla sikin sokin. Se kausi oli jotenkin kauhean huonosti kuvattu. Tänä vuonna sitä kuvaushenkilöstöä ei näy ihan niin paljon kuvassa, edistystä. Sen hymyttömän poliisinaisen saisi kyllä vaihtaa johonkin velikultaan Poliisit-sarjasta. Ja ne tyhmät välilahjat kokonaan pois.
Jenny on hauska. Ainon ja Jennyn jutut aikoinaan olivat ihan parhaita, mutta nyt ei kukaan voita Vikiä, Mattia ja Ileä <3
Samaa mieltä siitä, että se mälsä poliisi pois..
Miksi siellä pitää olla sen mälsän poliisin lisäksi niitä ukonhoriskoitakaan? Se lato-osuus aina lässäyttää koko ohjelman hauskuuden.
Oikeesti KAIKKI käy täällä mutta kukaan ei kehtaa tunnustaa :D
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 21:27"]
Miksi siellä pitää olla sen mälsän poliisin lisäksi niitä ukonhoriskoitakaan? Se lato-osuus aina lässäyttää koko ohjelman hauskuuden.
[/quote]
Äläs nyt, mä tykkään siitä autokoulunopettajasta. Se on jämäkkä tyyppi. Se "autoilun asiantuntija" on kyllä rutikuiva, Emma Kimiläinen oli paljon parempi ja esitti sarkastisen purevasti kommenttejaan. Emman tyyppistä ohjelmaan kyllä kaivataan.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 02:16"]
http://www.vauva.fi/keskustelu/3916367/ketju/suomen_surkein_kuski/sivu/2
Juusohan kirjoitti tähän vanhempaan Suomen surkein kuski-keskusteluun, oikein "Minä olen"-muodossa. Löytyy myös muita selkeästi itse kirjoittamiaan viestejä.
[/quote]
Vai olisiko joku muu kuitenkin kirjoittanut Juuson nimissä?