Mitä tykkäsitte Iinan tisseistä
Kommentit (26)
push up rintsikat saa ihmeitä aikaan :) vaikka eihä Iinalla ole mitkään pienet tissit, mut ei mitkää yltiö suuretkaa....
Ihanathan ne oli mutta en jaksa tota ohjelmmaa kun jatkuvasti seksi on mukana niissä sketseissä.
kokoahan niissä on kun tollai nostaa ylös mutta taitaa olla aika hirveet riippuvat lollot.
Laitas kuva sun kiinteistä lolloista?
Ottiko joku twitteristä talteen kuvaa jossa Stubb katselee Iinan tissejä?
Niin eihän ne tosiaan superkokoiset olleet. Näki siitä miten vähän siinä rintsikoiden alareunassa oli kangasta, ei sinne tarvinnut kun kaikki massa oli ylhäällä. Armilla sen sijaan oli tisseissä kokoa, ei tarvinnut nostaa taivaisiin kun koon huomas muutenkin. Ihmettelin vain, miksi nämä nuoret taitavat esiintyjät haluavat esitellä itseään noin. Itse en ainakaan suostuisi tuotantoyhtiön ideaan. Sitten vielä ne Iinan "mullapa ei ole rintsikoita"-kommentit. Tuo juttu ois ollu vielä ihan hauska jos siinä vaiheessa kun Armi vaihtui tilalle, niin siinä olisikin Armin sijaan ollut vaikka Hirviniemi pushupeissa ja meikeissä. Siinä ois ollut vielä sketsiä. Nyt oli vaan tuollaista seksististä mukaviihdettä, ei mitään hauskaa.
Missä Iinan rinnat on ollu näkösillä? Mä näin vaan tuon "dekolteen".
Mä luulin että ne ei ole oikeat.ihan niinku jäbän perse.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 12:03"]Mä luulin että ne ei ole oikeat.ihan niinku jäbän perse.
[/quote]
Mä en usko et ne oli oikeat
Mun mielestä siinä näky selkeästi Jäbän perseen tyylinen proteesi.
Mulla on kuvakaappaus siitä Stubbin kuvasta.
Ainakin jossain kuvassa näytti siltä, että osa korua menisi vähän irtotissin reunan alle, eivätkä ne olleet mielestäni ihan täysin muun ihon väriset, että tuskin olivat oikeat.
Osa porukasta on myös varmoja että se pyllykin on oikeasti esillä. Että näyttelijä menee suoraan lähetykseen melkein housut kintuissa tai ainakin suuressa vaarassa pudota. Tai nännit vilkkuen.
Siis tuoko on nyt niin paljastava että pitäisi olla feikkitissit?
kysehän on ainoastaan liian pienestä vaatteesta
Aika hyvät tekotissit kun niihin on verisuonetkin maalattu....
Kyllä kelpaisi!