Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

peräpukamien takia lääkäriin

Vierailija
09.02.2014 |

tai epäilen että on..kun niitä katsotaan pitääkö olla alasti??? vai saako jotkut housut..mitä jotkut on saanut

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta viljan syönti, ei ole pukamia enää. Ei tarvii mitään lääkäriä.

Vierailija
2/14 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ainakaan tuollainen auta. Siis viljojen syömättäjättäminen, päinvastoin oikeastaan, ummettaa vaan lisää. 

Kaurapuuro tai paremminkin kauravelli ja leseet aktivoivat suolentoimintaa tehokkaasti. Kannattaa juoda reilusti enemmän vettä ja lisätä reilusti öljyjä ruokavalioon. Öljyt voitelee suolistoa, eihän koneistokaan toimi ilman öljyämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ydesti ollut todella, siis TODELLA kipeät pukamat. Ne parani kuitenkin ilman lääkäriä, kun otin aina särkylääkettä ja suihkuttelin lämpimällä vedellä monta kertaa päivässä. Vajaan viikon kesti. Sen jälkeen ei ole onneksi enää ollut.

Kokeile tuota suihkuttelua ja särkylääkettä plus juo paljon vettä.

Vierailija
4/14 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

housut kintuissa siellä ollaan. olen käynyt kahdesti. eivät vaan suostu tekemään mitään. "eivät haittaa normaalia elämää", no kyllä v***u haittaavat!!

Vierailija
5/14 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

persettä ei ole tehty vessapaperia varten.

Huljuttelu käsisuihkulla ainakin pukamien aikana.

Vierailija
6/14 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun pukamat ulkoisia vai sisäisiä, vai pahimmassa tapauksessa molempia?

Itse kärsin kroonisesta ummetuksesta ja pukamista, niitä on mulla aina. Välillä vaan vähemmän ärsyyntyneitä, välillä äityvät ja turpoavat tosi pahoiksi. Pahimpina aikoina ei auta muu kuin isossa pesuvadissa istuminen ja persuksen huljuttaninen lämpimässä vedessä. Särkylääkkeitä kuluu listakaupalla ja myös Scheriproctia ja ac3 comfortia levittelen voiteina. Ulostuslääkkeitä käytän silloin tällöin, lähinnä peräpuikkoja tai -ruiskeita.

Kerran pukamat olivat niin pahoina, etten voinut tehdä muuta kuin maata sikiöasennossa kyljelläni sängyssä tyyny jalkojen välissä, että sain pukamat mahd. kivuttomaan asentoon. Liikkuminen sattui, istuminen sattui, edes selällään makaaminen ei onnistunut. Tätä kesti parisen päivää. Kipu helpotti kun joku peräpäässä ns. poksahti erään ulostuskerran yhteydessä, luulen että yksi ulkoisista pukamista räjähti paineen vuoksi. 

Vierailija
7/14 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 22:47"]

housut kintuissa siellä ollaan. olen käynyt kahdesti. eivät vaan suostu tekemään mitään. "eivät haittaa normaalia elämää", no kyllä v***u haittaavat!!

[/quote]

Sama täällä vaikka p******a käydessä on välillä vaikea olla huutamatta ja välillä kun pukama vissiin kuroutuu persuuksiin sattuu vietävästi.

Vierailija
8/14 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka minä en ymmärrä, miten peräpukamia voisi tutkia housut jalassa?

Aika erikoinen lääkäri, jos ei ymmärrä mitä "normaali elämä" on. Tai no, ehkä joillekin lääkäreille on normaalia se, että ei pysty istumaan, eikä oikeastaan edes makaamaan kun sattuu niin vietävästi. Sellaisia ovat ainakin ne trombosoituneet pukamat, jotka pitäisi puhkaista välittömästi niin helpottaa heti.

Vierailija
9/14 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräpukamien takia kannattaa mennä lääkäriin, jos ne vaivaavat. Mutta ei ne aina vaivaa... Itselläni on ollut varmaan 10 vuotta ulkoisia peräpukamia, ja ne eivät aiheuta kerta kaikkiaan mitään muita vaivoja, kuin pieni takapuolen pyyhkimisen haastavuus  - kun persläven ympärillä oän ryhmyisiä kyhmyjä niin helposti jää epäpuhtaaksi jos ei käytä suihkua tai kosteuspyyhettä paperin jälkeen... 

Noille ulkoisille ei helposti tehdäkään mitään, koska niihin oleva hoito on aika kivulias. Sisäiset pukamat saa sen sijaan hirttohoidolla suht helposti pois.

Vierailija
10/14 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla helpotti kun aloin syödä ViSibliniä. Minulla on kylläkin ärtyvä suoli, mutta tuo auttoi samalla pukamiin kun sai suolen toimimaan normaalisti eikä tarvi ponnistella ja istua 7*puoltatuntia vessassa. 

Vierailija
11/14 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se takapuolen tutkiminen  mitään kivaa koskaan ole, muttei minusta erityisen kamalaakaan.

Olen myös käynyt lääkärissä ummetuksen vuoksi. Tunnusteli ensin vatsanpeitteiden päältä. Sitten housut alas ja kyljelleen tutkimuspöydälle. Sormilla tutkiminen ei tuntunut juuri miltään, kyseli että sattuuko. Peräsuolen tähystyskin oli ihan rutiinihomma.

Vierailija
13/14 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*käy hakemassa naama totisena ison lasillisen vettä* Hurjalta kuulostaa!

Vierailija
14/14 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hyvä luonnontuote on siankärsämö, joka sopii niin sisäisesti kuin ulkoisesti. Keitteenä, kylpynä, tai öljyyn uutettuna voiteeksi. Tähän aikaan löytyy jo vihreitä versoja, kukkia sitten myöhemmin ja molemmista on apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi