Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

A. Stubb matkustelee- entäs perhe?

Vierailija
09.02.2014 |

Alexander Stubb työskentelee ulkomailla n. 200 päivää vuodessa. Aiemmin Stubb on toiminut europarlamentaarikkona ja on nyt taas lähdössä Brysseliin. Perhe jäänee Suomeen (viikonloppuisyys) tai seuraa Brysseliin. Esimerkiksi diplomaattien lapsilla tiedetään olevan paljon häiriöitä sosiaalisten suhteiden rakentamisessa ja mielenterveydessä, johtuen "irrallisesta" elämäntavasta. Suomessa ollessa Alexin aika menee suurelta osin Eduskunnassa, edustustilaisuuksissa, urheillessa ym.....eilen Stubb oli Putouksessa, olisiko tänään kotona, vai joko Finnairin kone on jo lähtenyt? En halua tietää tai keskustella Stubbin muista perheenjäsenistä, mutta millainen kuva teille muodostuu Alexin isyydestä?

Kommentit (127)

Vierailija
121/127 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 16:22"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 16:14"]

Kaikki tuntemani diplomaattien lapset ovat keskivertaista sosiaalisempia, älykkäitä, sekä mukautuvaisia uusiin asioihin. Sinulla ei taida olla käsitystä mistä puhut?

[/quote]

varmasti mukautuvaisia, muuta he eivät voi ollakaan. Minun tietoni perustuvat tieteellisiin tutkimuksiin, joissa on osoitettu muuttamisen haitat lapsen mielenterveyteen. Lisäksi olen kuullut diplomaattilasten mielenterveysongelmien yleisyydestä mielenterveysalan ammattilaisten (psykiatrien) suusta. Ihminen voi olla ulkoisesti "sosiaalinen" mutta hänen läheiset ihmissuhteensa voivat olla häiriintyneitä. Et taida olla kovin hyvin selvillä näistä asioista -ap

[/quote]

Mäkin olen kuullut tästä, uskon ap:ta

Mutta itse asiaan, mä luulen, et se riippuu hyvin paljon tilanteesta itse kullakin kiireisellä uraihmisellä, et miten asiat järkestää. Nykyään monet asiat on omasta organisoitikyvystä ja ennen kaikkea HALUSTA kiinni. Minkä priorisoi etusijalle.

Yleisesti ottaen uskon, ettei ole hyväksi perhe-elämälle jos toinen vanehmmista, saati molemmat, ovat hyvin urakeskeisiä ihmisiä. Mutta tosiaan, tuntuu että nykyään on hyvinkin monenlaiset järjestelyt mahdollsia, jos vaan haluaa niitä miettiä. Me ulkopuoliset tiedetään näistä asioista hyvin vähän mitä kenenkin perheessä tapahtuu.

Vierailija
122/127 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 18:00"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 17:05"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 17:03"]

Wikipedian mukaan Stubbin vaimo työskentelee brysseliläiselle lakifirmalle, hän on koulutukseltaan juristi. Joten kaiken järjen mukaan vaimo muuttaa mukaan Brysseliin, jossa hänellä on työkin.

[/quote]

kuka hoitaa lapset, jos äiti on Brysselissä ja isä maailmalla? Ei Kai tuo voi pitää paikkaansa, niin mukava mies se Stubb.

[/quote]

Stubbin lapset ovat 14 ja 10, joten ei heitä tarvitse imettää 24/7.

[/quote]

Ei imetystä, mutta muunlaista huolenpitoa kylläkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/127 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko todellakin mielenterveydelle haitallista muuttaa kaksi kertaa kymmenen vuoden sisällä? Tuolla perusteella suurin osa lapsista on häiriintyneitä.

Vierailija
124/127 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin Stubin lapset häiriintyy muuttamisesta liikoja. Kansainvälisiä lapsia, Stubi tietää jo ettei Suomessa ole tulevaisuutta ja vie lapset hyvissä ajoissa parempien patojen äärelle. Lähellä Alankomaiden puolella on mm. maailmalaajuisesti erittäin arvostettu Delftin teknillinen korkeakoulu josta moni suomalainen menestyjä on valmistunut aikanaan, vaikka varmaan aina ajatellaan että kaikki suomalaiset menestyjät valmistuvat Suomesta. Yllättävän usein opiskelut on suoritettu Suomen ulkopuolella. Briteissäkin on arvostettuja koululaitoksia eikä sinnekään ole Brysselsistä pitkä matka. Stubilla on varmasti rahaa laittaa lapset kunnon opinahjoon ettei tarvitse ilmaiseksi Suomessa opiskella:)

Vierailija
125/127 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 18:28"]

Tuskin Stubin lapset häiriintyy muuttamisesta liikoja. Kansainvälisiä lapsia, Stubi tietää jo ettei Suomessa ole tulevaisuutta ja vie lapset hyvissä ajoissa parempien patojen äärelle. Lähellä Alankomaiden puolella on mm. maailmalaajuisesti erittäin arvostettu Delftin teknillinen korkeakoulu josta moni suomalainen menestyjä on valmistunut aikanaan, vaikka varmaan aina ajatellaan että kaikki suomalaiset menestyjät valmistuvat Suomesta. Yllättävän usein opiskelut on suoritettu Suomen ulkopuolella. Briteissäkin on arvostettuja koululaitoksia eikä sinnekään ole Brysselsistä pitkä matka. Stubilla on varmasti rahaa laittaa lapset kunnon opinahjoon ettei tarvitse ilmaiseksi Suomessa opiskella:)

[/quote]

Myös Belgiassa on arvostettu ja kuuluisa yliopisto Leuvenissä ja Hollannissa Leidenissä. http://www.timeshighereducation.co.uk/world-university-rankings/2013-14/world-ranking/region/europe

Vierailija
126/127 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Novan haastattelussa, Stubb sanoi, että vaalituloksesta huolimatta perheen koti pysyy Suomessa.

Vierailija
127/127 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi idiotismi, se mepin palkkaviesti oli ironiaa. Stubidon äänestäjät taitavat olla vähän yksinkertaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme