Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupunki/maa, joka vei sydämesi

Vierailija
09.02.2014 |

ja jonne palaat uudelleen ja uudelleen?

Itselläni se on Berliini. Todella kaunis kaupunki, jossa yhdistyy tavallaan uusi ja vanha. Mukavat ihmiset ja sopivan kokoinen paikka.

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 00:09"]Mun sydän jäi Floridaan. Olen kiertänyt sen läpi ristiinrastiin, en osaa valita kaupunkia. Enkä osaa perustella. Ehkä osa syynä on ne ihmiset, joita siellä tapasin. Tykkään Usasta muutenkin, ihan lemppari maa.

[/quote]

Sama. En oikeasti odottanut Floridalta hirveästi muuta kuin aurinkoa ja lämpöä talven keskellä. Mies valitti vielä pari ensimmäistä päivää kovaan ääneen "historiallisen kerroksellisuuden" puutetta. Mutta joo, sitten se moitteettoman palvelukulttuurin ja rentouden yhdistelmä vei. Tämä oli loma, jolla jouduimme "säätämään" vähiten koskaan. Varmasti menemme uudestaan kiertämään paikkoja, jonne emme ehtineet.

Vierailija
22/97 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 00:09"]Mun sydän jäi Floridaan. Olen kiertänyt sen läpi ristiinrastiin, en osaa valita kaupunkia. Enkä osaa perustella. Ehkä osa syynä on ne ihmiset, joita siellä tapasin. Tykkään Usasta muutenkin, ihan lemppari maa.

[/quote]

Sama. En oikeasti odottanut Floridalta hirveästi muuta kuin aurinkoa ja lämpöä talven keskellä. Mies valitti vielä pari ensimmäistä päivää kovaan ääneen "historiallisen kerroksellisuuden" puutetta. Mutta joo, sitten se moitteettoman palvelukulttuurin ja rentouden yhdistelmä vei. Tämä oli loma, jolla jouduimme "säätämään" vähiten koskaan. Varmasti menemme uudestaan kiertämään paikkoja, jonne emme ehtineet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku, opiskelukaupunkini.

Vierailija
24/97 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Australia

Niin iso, niin monipuolinen. On sademetsää, länsimaista suurkaupungin sykettä, vuoristoa, rantoja, tropiikkia ja toisaalta Tasmanian raikkautta ja paaaaaljon aavikkoa sekä merta <3

Eläimet ovat upeita, suuri koralliriutta ja sen pienet paratiisisaaret vertaansa vailla. Ilmasto on upea ja se voi yllättää että talvikuukausina (meidän kesä) esim Canberrassa voidaan olla hyvin lähellä nollaa.

En osaa paremmin sanoa kuin että vaihtarivuoden jälkeen en ole mitään muuta halunnut niin paljon kuin palata. Vielä ei ole tullut mahdollisuutta...

Vierailija
25/97 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Berliinin haluaisin minäkin nähdä!

Minulla se on Tartto.

Vierailija
26/97 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bali ja Thaimaan Chiang Mai

Vierailija
27/97 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi-Seelanti myös täällä. Upeat maisemat, autiot hiekkarannat, sademetsät, vihreät kukkulat, geysirit, vuonot ja lumiset vuoret. Aidot (vähän suomalaistyyppiset) ihmiset, puhdas ilma, upeat harrastusmahdollisuudet, hyvä ruoka (merenelävät ja tuoreet hedelmät), ei vaarallisia/myrkyllisiä eläimiä, hyvä musiikki. Paratiisi.

Vierailija
28/97 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelamantere, en vaan saa tarpeekseni pingviineista ja paikan aitoudesta,sinne palaan aina uudelleen.

Vierailija
29/97 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bosnia & hertsegovina

Vierailija
30/97 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havanna.

Itse asun eräässä ketjussa mainitussa ulkomaisessa kaupungissa :-)

Vierailija
31/97 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoo ja Englanti vei mun sydämen kokonaan. En ole ikinä ollut niin kotonani missään muualla. Sinne mä palaan aina uudelleen ja kun olen muualla on jatkuva "koti-ikävä" sinne. Kunhan vuoden päästä valmistun on toivottavasti suuntana Lontoo hieman pysyvämmin.

Vierailija
32/97 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan 80-luvulla Kenia. En tiedä minkälainen se on nykyään. Myös Suonmen ja Norjan Lappi. Norjassa puuton alue ja Suomessa satumetsät varsinkin talvella.

Vierailija
33/97 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gambia <3

Ihmiset, ilmapiiri, kiirettömyys, rannat, reggae..

Vierailija
34/97 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappi

Vierailija
35/97 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

New York ehdoton ykkönen, toisena Rooma.

Vierailija
36/97 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Singapore. Asuttiin siellä muutama vuosi ja rakastuin kaupunkiin täysin.

Vierailija
37/97 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rooma!!! Ja Italia muutenkin.

Vierailija
38/97 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustelut olisivat myös kiva :)

Olen reissannut vaikka missä mutta mielestäni Tukholma on varsinkin kesällä mielettömän ihana. Ilmapiiri on jotenkin rennompi mitä Helsingissä, ihmiset ovat tyylikkäitä, kaikki pienet kahvilat ja kaupat, meren läheisyys...

Vierailija
39/97 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi-Seelanti. Ei tarvitse edes selittää miksi.

Vierailija
40/97 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amsterdam

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi