Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettitreffit täydellisen tolvanan kanssa

Vierailija
08.02.2014 |

Oltiin kirjoiteltu muutama viikko ja nyt sitten tavattiin. Mis oli aivan erilainen kuin olin odottanut. Haiseva, lihava ja huonosti pukeutunut.

Kävimme syömässä ja mies maksoi. Kun oli aika erota mies alkoi penäämään että mennään hänen luo. Ensin sillain nätisti ja sitten vaatien kun oli maksanut ruuatkin. Siis mitä helvettiä. 

Lähetteli vielä perään tekstareita että olen ahne paska jne.

Mistä näitä sikiää?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 00:05"]

Näin uskon minäkin, mutta kun ravintola oli "hieno" oletin että herra osaa pukeutua. Häpesin olla siellä hänen kanssaan. Ja vastenmielisyys lisääntyi tuon tekstarin jälkeen.

[/quote]

eli kaksi tolvanaa tapasi toisensa...   jos häpeää olla jossain voit pistua. olet aikunen ihminen

Vierailija
42/59 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 23:10"]

Mielestäni se joka kutsui se maksaa. Tämä mies kutsui minut.

AP

[/quote]

Mielestäni tämä logiikka ei toimi nettitreffeillä. Eikö aina ole tarkoitus että tavataan se kirjoittelukaveri. Pitääkö laittaa ylös kumpi kutsui kenet, niin tietää kuka maksaa. 

Toisekseen nettitreffityyppi kannattaa tavata mahdollisimman pian, sieltä kun voi paljastua ihan mitä vaan. Ja tapaaminen kahvilaan, voi pitää tapaamisen lyhyenä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu olen viisaampi nyt.

Vaihdoimme kyllä kuvia, mutta hänen kuva oli vain kasvoista ja ilmeisesti vanha.

Into nettitreffeihin tais kuitenkin mennä.....

Vierailija
44/59 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 23:53"]

Ehkä mies etsi elämänsä Hollywood-hetkeä, jossa hänen spontaaniutensa ja rohkea renttuutensa olisi tuottanut tulosta. Saattoi olla ensimmäiset treffit kymmeneen vuoteen ja tunteet vähän purkautuivat. Minä jollakin tavalla ymmärrän niitä miehiä, vaikka itsellä yliminä ei ole koskaan pettänyt; aina on jaksanut mennä sen naisten käsikirjoituksen mukaan, vaikka miehilläkin on fiiliksiä ja ajatuksia.

-Mies 28v-

[/quote]

Sun kommentit ne vaan onnistuu aiheuttamaan myötähäpeää kerta toisensa jälkeen. Kerropa, oletko oikea ihminen vai vain vähän kömpelö palstakarikatyyri tylsistyneen kotiäidin näppäimistöltä?

Vierailija
45/59 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapasin oman poikaystäväni deitille.fi sivuston kautta. 2 vuotta nyt yhdessa. Harva kaveri tietää missä oikeasti tavattiin, sanottu kaikille että opiskelija riennoissa. Yllättyin itse, että netistä voi löytaa niin ihanan miehen. Alunperin tein tunnuksen kokeilumielessa. Paljon kylla minua yli 15 vuotta vanhemmat miehet otti yhteytta, vaikka kuvauksessani luki, että haen ikäistäni seuraa. Seksiä vonkasivat

Vierailija
46/59 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 22:23"]

Mistä näitä sikiää?

[/quote]

Villi veikkaus, mutta arvelisin suurimman osan tulleen/tulevan tähän maailmaan suomalaisten naisten kohdusta. 

Vierailija
47/59 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapasin ex-mieheni, lasteni isän aikoinaan 059:stä (v.1997). Näin jälkikäteen olin sairaalloisen huonolla itsetunnolla varustettu mt-ongelmainen tuolloin, mutta toisaalta en olisi saanut ihania lapsiani ilman tuota täysin sairasta suhdetta, joka kesti lopulta (ihme kyllä) 11 vuotta.

Vierailija
48/59 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua :D

Vierailija
49/59 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 17:36"]

Tämä herra lähettelee tekstareita yhä. Onko pelkoa vainoajasta?

ap

[/quote]

Ei kannata antaa kännykkänumeroaan ennen kuin on tutustunut! 

Vierailija
50/59 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata antaa omaa puhelinnumeroa, ennen ensimmäistä tapaamista tai muuten käy just noin. Lähettelee viestejä perään, kun ei saa mitä haluaa. Olen myös ollut idioottien nettitreffien kanssa ulkona. Ap onneksi hyviäkin tyyppejä sinne mahtuu, joten älä masennu :D

Vierailija
51/59 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 19:58"]Itselleni ei tulisi mieleenkään antaa miehen ruokia maksella. Eikö se ole vähän turhan vanhanaikaista.

[/quote]No ei ole. Se joka kutsuu, se maksaa. Jos yhdessä sovitaan menemisestä, kumpikin maksaa itse.

Vierailija
52/59 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
53/59 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 08:00"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 22:23"]

Mistä näitä sikiää?

[/quote]

Villi veikkaus, mutta arvelisin suurimman osan tulleen/tulevan tähän maailmaan suomalaisten naisten kohdusta. 

[/quote]

jonka alulle panija on mies..

Vierailija
54/59 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

[/quote]

Laitat nätisti että " Kiitos treffeistä. Mielestäni on hyvä jättää tapaamiset ja yhteydenotot tähän. Hyvää jatkoa sinulle."

Eli ole täysin selkeäsanainen. Säästä virstisi ja tulevat iestit jos niitä viekä tulee. Älä kuitenkaan vastaa enää mihinkään.

Vierailija
55/59 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

[/quote]

Kaikki on mahdollista. Mitä niissä lukee?

Vinkki tulevaan, älä ikinä anna oikeata kännykkänumeroasi. Tai kerro osoitettasi, tai tarkkaa työpaikkaasi. 

Vierailija
56/59 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestejä on tullu parikymmentä. Ja hän on ottanut selville autoni rekkaristä, missä asun. Vuoroin ovat imartelevia ja vuoroin todella rivoja.

Pelottava tyyppi!

ap

Vierailija
57/59 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteleeko naiset jotka ramppaa nettitreffeillä, että mies maksaa aina?? Ette ole tosissanne? Synkkaa tai ei niin ekoilla treffeillä kumpikin maksaa omansa.

Vierailija
58/59 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskaan anna miehen maksaa, vaikka kuinka vaatisivat - en halua olla mitään velkaa. Kerran mies on onnistunut "väkisinmaksamaan" molempien ruoat, mutta onneksi hyväksyi mukisematta sen, etten siitä huolimatta tahtonut lähteä jatkoille tai tavata toista kertaa.

Vierailija
59/59 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varsinainen iltasatukokoelma. Huonosti keksittyjä tarinoita toinen toisen perään.