Nettitreffit täydellisen tolvanan kanssa
Oltiin kirjoiteltu muutama viikko ja nyt sitten tavattiin. Mis oli aivan erilainen kuin olin odottanut. Haiseva, lihava ja huonosti pukeutunut.
Kävimme syömässä ja mies maksoi. Kun oli aika erota mies alkoi penäämään että mennään hänen luo. Ensin sillain nätisti ja sitten vaatien kun oli maksanut ruuatkin. Siis mitä helvettiä.
Lähetteli vielä perään tekstareita että olen ahne paska jne.
Mistä näitä sikiää?
Kommentit (59)
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 23:13"]
Itsenäinen nainen maksaa nykyaikana itse ravintolalaskunsa.
[/quote]
No joo joo, mutta eiköhän tässä se varsinainen ongelma ollut ihan muualla.
Se liika itsenäisyys saattaa muuttua yksinäisyydeksi.
Oli oli mutta eipä ainakaan pääse kyseisellä asialla painostamaan.
Oli oli mutta eipä ainakaan pääse kyseisellä asialla painostamaan.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 23:10"]
Mielestäni se joka kutsui se maksaa. Tämä mies kutsui minut.
AP
[/quote]
oletko robotti?
Fiksu mies maksaa. Eikä odota mitään vastapalvelusta.
Ei tuollainen junttimies sitä ymmärrä, olisit antanut rahat sille.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 23:18"]
AP
[/quote]
??????
oletko robotti?
[/quote]
Mua kans vähän jännittää. Ekat nettitreffit tulossa... saas nähdä.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 23:21"]
[/quote]
kyllä, mutta kun ap näki lihavan haisevan miehen niin oliko pakko nostaa odotuksia syömällä yhdessä vaan olisi pyytänyt miehen sittenkin kahville ja ryystänyt sen ja lähtenyt nopeasti win win
Ystävälläni on samanlaisia kokemuksia nettitreffeistä, on tavannut toinen toistaan oudompia tyyppejä. Toisaalta serkkuni tapasi vaimonsa nettitreffeillä, mukava ja fiksu nainen. Serkkuni on kyllä tyylikäs ja mukava mies itsekin. Lienee sattuman kauppaa mitä netin kautta kohtaa. Itse en ole uskaltanut kokeilla onneani, parempi livenä.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 23:25"]
[/quote]
kyllä, mutta kun ap näki lihavan haisevan miehen niin oliko pakko nostaa odotuksia syömällä yhdessä vaan olisi pyytänyt miehen sittenkin kahville ja ryystänyt sen ja lähtenyt nopeasti win win
[/quote]
Oli varannut pöydän ja tapasimme ravintolassa.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 23:27"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 23:25"]
[/quote]
[/quote]
Oli varannut pöydän ja tapasimme ravintolassa.
[/quote]
Olisko pitänyt lähteä ravintolasta saman tien kun näin tyypin?
ap
Trolli, trolli, vaikka sattuu näitä oikeastikin!
AP
[/quote]
samaa mieltä.
Ehkä mies etsi elämänsä Hollywood-hetkeä, jossa hänen spontaaniutensa ja rohkea renttuutensa olisi tuottanut tulosta. Saattoi olla ensimmäiset treffit kymmeneen vuoteen ja tunteet vähän purkautuivat. Minä jollakin tavalla ymmärrän niitä miehiä, vaikka itsellä yliminä ei ole koskaan pettänyt; aina on jaksanut mennä sen naisten käsikirjoituksen mukaan, vaikka miehilläkin on fiiliksiä ja ajatuksia.
-Mies 28v-
Jopas oli kokemus. Minä en ole käynyt nettitreffeillä, olen kyllä joskus aikonut ja vähän etsiskellytkin netistä ehdokkaita. Ei niistä ilmoituksista saa oikein käsitystä. Taidan vain olla sinkkuna kunnes sopiva mies löytyy ihan vaikka ruokakaupasta tai kahvilasta.
Näin uskon minäkin, mutta kun ravintola oli "hieno" oletin että herra osaa pukeutua. Häpesin olla siellä hänen kanssaan. Ja vastenmielisyys lisääntyi tuon tekstarin jälkeen.
Itsenäinen nainen maksaa nykyaikana itse ravintolalaskunsa.