Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettitreffit täydellisen tolvanan kanssa

Vierailija
08.02.2014 |

Oltiin kirjoiteltu muutama viikko ja nyt sitten tavattiin. Mis oli aivan erilainen kuin olin odottanut. Haiseva, lihava ja huonosti pukeutunut.

Kävimme syömässä ja mies maksoi. Kun oli aika erota mies alkoi penäämään että mennään hänen luo. Ensin sillain nätisti ja sitten vaatien kun oli maksanut ruuatkin. Siis mitä helvettiä. 

Lähetteli vielä perään tekstareita että olen ahne paska jne.

Mistä näitä sikiää?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 23:21"]

Fiksu mies maksaa. Eikä odota mitään vastapalvelusta.

[/quote]

kyllä, mutta kun ap näki lihavan haisevan miehen niin oliko pakko nostaa odotuksia syömällä yhdessä vaan olisi pyytänyt miehen sittenkin kahville ja ryystänyt sen ja lähtenyt nopeasti  win win

[/quote]

Niin että ulkonäön perusteella olisi pitänyt tuomita ja kääntyä kannoillaan...

Vierailija
2/59 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 18:29"]

Viestejä on tullu parikymmentä. Ja hän on ottanut selville autoni rekkaristä, missä asun. Vuoroin ovat imartelevia ja vuoroin todella rivoja.

Pelottava tyyppi!

ap

[/quote]

Minä tapasin myös tällaisen... En kertonut sille edes oikeaa nimeäni, vaan pelkän treffipalstanimimerkin... Mutta tein sen virheen, että treffien jälkeen mentiin minun autolla vielä kahville yhteen paikkaan, ja tyyppi otti puhelinnumeroni ja osoitteeni selville auton rekisterinumeron perusteella.

Kun sanoin etten halua enää tavata (mies oli selvästi vakavasti mielisairas) , alkoi tulla viestejä huorittelusta itsemurhalla uhkailuun, ja minun uhkailuuni. Onneksi ei tehnyt sitten mitään muuta kuin terrorisoi tekstiviesteillä viikon verran... Mutta enpä ole uskaltanut enää nettideittailla tuon jälkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin annoin hänelle mahdollisuuden, mutta tässä sitä nyt ollaan.

ap

Vierailija
4/59 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 18:29"]Viestejä on tullu parikymmentä. Ja hän on ottanut selville autoni rekkaristä, missä asun. Vuoroin ovat imartelevia ja vuoroin todella rivoja.

Pelottava tyyppi!

ap

[/quote]

"Säästän viestisi poliisia varten.", "tästä tuli nyt poliisiasia", Tms..

Vierailija
5/59 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 18:35"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 23:21"]

[/quote]

kyllä, mutta kun ap näki lihavan haisevan miehen niin oliko pakko nostaa odotuksia syömällä yhdessä vaan olisi pyytänyt miehen sittenkin kahville ja ryystänyt sen ja lähtenyt nopeasti  win win

[/quote]

[/quote]

Kyllä, koska ap vaikuttaa tosi pinnalliselta... lue hänen kirjoituksiaan.

Ikävää jos hänellä on nyt vainoaja ja toivottavasti tilanne rauhoittuu pian :)

Vierailija
6/59 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt muutamilla nettitreffeillä. Yleensä, jo heti tapaamistilaanteessa, tulee sellainen tunne, että miehet ovat kaunistelleet itsensä. Joten ajatukseni "oi ei" on ollut monesti mukana. Se joka kesti pisimpään, oli 1,5 vuoden suhde juuri nettideitistä alkanut. Olisi tosin pitänyt kuunnella kunnolla kuin jo ekoilla treffeillä mies puhui eksästään. Ei meidän suhteen aikana päässyt hänestä yli, vaan vihaa löytyi yllin kyllin kyseistä naista kohtaan. On vaikeaa olla uudessa suhteessa, jos entistä vielä jumittaa. 

Terv. parempaa odotellessa

Vierailija
7/59 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 18:41"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 18:35"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kyllä, koska ap vaikuttaa tosi pinnalliselta... lue hänen kirjoituksiaan.

Ikävää jos hänellä on nyt vainoaja ja toivottavasti tilanne rauhoittuu pian :)

[/quote]

Siis itse olisit ollut imarreltu treffiesurasta, joka ei ollut pessyt hiuksiaan (varmaan viikkoihin) ja haisi hielle ja vanhalle lialle. Lisäksi herra, joka kirjoittelunsa mukaan oli kova urheilemaan oli ainakin 20kg ylipainoinen. Hyvästä treffipaikasta huolimatta herra ei ollut löytänyt puhtaita tai edes asiallisia vaatteita päälleen.

Jos noihin seikkoihin puuttuminen on mielestäsi pinnallista, niin haluaisin todella lähteä kärpäsenä seuraamaan sinun treffejäsi!

Vierailija
8/59 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen pinnallinen ja olisin häipynyt. olen puolellasi vaikka sanoinkin vähän ilkeästi. Kommenttini oli tuolle joka kritisoi ulkonäön perusteella hylkäämistä... ei se mies olisi enää pystynyt kääntämään päätäsi millään taikatempulla :)

Vierailija
9/59 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa kerran hyvin yksiselitteisesti ja selkeästi, että et halua tavata häntä enää ja kiellät häntä ottamasta sinuun yhteyttä. Jos tyyppi ei usko, teet rikosilmoituksen. Mutta ennen rikosilmoituksen tekoa pitää tosiaan selvästi KIELTÄÄ yhteydenpito.

Been there, done that.

Vierailija
10/59 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta, ihme juntti oli

Vierailija
11/59 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 18:36"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 18:29"]

Viestejä on tullu parikymmentä. Ja hän on ottanut selville autoni rekkaristä, missä asun. Vuoroin ovat imartelevia ja vuoroin todella rivoja.

Pelottava tyyppi!

ap

[/quote]

Minä tapasin myös tällaisen... En kertonut sille edes oikeaa nimeäni, vaan pelkän treffipalstanimimerkin... Mutta tein sen virheen, että treffien jälkeen mentiin minun autolla vielä kahville yhteen paikkaan, ja tyyppi otti puhelinnumeroni ja osoitteeni selville auton rekisterinumeron perusteella.

Kun sanoin etten halua enää tavata (mies oli selvästi vakavasti mielisairas) , alkoi tulla viestejä huorittelusta itsemurhalla uhkailuun, ja minun uhkailuuni. Onneksi ei tehnyt sitten mitään muuta kuin terrorisoi tekstiviesteillä viikon verran... Mutta enpä ole uskaltanut enää nettideittailla tuon jälkeen. 

[/quote]

Miksi lähdit autollasi jonnekin jatkolle, jos ei napannut?

Vierailija
12/59 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ei tulisi mieleenkään antaa miehen ruokia maksella. Eikö se ole vähän turhan vanhanaikaista.

Vierailija
13/59 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vuosia sitten vähän samanlainen kokemus, ensimmäiset ja viimeiset nettitreffini. Mies pyysi että saa maksaa ruuat, käytiin pizzalla (maksoi yhteensä alle 20€). Treffit oli kamalat, mies haukkui entiset heilansa ja vertaili ulkonäköäni heihin. Halusi myös tietää montako seksikumppania minulla on ollut ja minkä kuppikoon rinnat mulla on.

Treffien päätteeksi hän kyseli koska tavataan taas ja kun sanoin etten enää halua tavata, niin yhtäkkiä vaati maksamaan puolet pizza-ateriasta. En maksanut.

Vierailija
14/59 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa maksaa itse omat laskunsa, niin ei tule tuollaisia tilanteita. Moukkahan mies silti on.

Vierailija
15/59 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oli nettitreffeillä jonka aikana mies alkoi haaveilla yhteisestä asunnosta ja veneestä ja lomista. Minä olen kohtuu hyvällä palkalla töissä hän oli työtön. Tuli sellainen olo, että lähti treffeille saadakseen elättäjän.

Vierailija
16/59 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa porukasta nyt vaan on nettideittisivuilla todella säälittäviä. Kyllä sieltä joukosta voi löytyä helmiäkin, mutta hankalaa se on.

Vierailija
17/59 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä keskustelu jossa olisi voinut kauhistella tolloimpia nettitreffikohtaamisia... ja taas tässä tapellaan kenen pitäisi maksaa ja mistä. :/ 

Vierailija
18/59 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tais olla suomi 24:stä

Vierailija
19/59 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies tekisi kuten ap häntä kutsuttaisiin auervaaraksi  :D

ensi tapaaminen kannattaa sopia niin halpaan paikkaan, että jos ei lähde sujumaan NIIN ANTAA sen summan takaisin.

Vierailija
20/59 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni se joka kutsui se maksaa. Tämä mies kutsui minut.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi