Muita joiden mielestä kainalo- ja alapääkarvat voivat olla erottiisia?
Itse olen sitä mieltä, ettei ne naisen eroottisuutta vähennä. Mitä nyt oon vanhoja kuvia katsellut netistä niin ei paha, aika kivan erilaisia kuvia kun on naisillakin karvoja.
Kommentit (16)
Kainalokarvoja en itse käytännön syistä viitsi kasvattaa, mutta pimppikarvat löytyy. Suuseksin toivossa ajelen tuolta alhaalta,mutta häpykumpu on ihan luonnontilassa. Yleisesti ottaen tykkään luonnollisesta lookista, karvoitus on eroottinenkin. Karvattomat kehot näyttävät vaanniin tylsiltä ja keinotekoisiltakin
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 20:43"]
Kainalokarvoja en itse käytännön syistä viitsi kasvattaa, mutta pimppikarvat löytyy. Suuseksin toivossa ajelen tuolta alhaalta,mutta häpykumpu on ihan luonnontilassa. Yleisesti ottaen tykkään luonnollisesta lookista, karvoitus on eroottinenkin. Karvattomat kehot näyttävät vaanniin tylsiltä ja keinotekoisiltakin
[/quote]
Täysin samaa mieltä, kainalo/säärikarvat ei sytytä, mutta häpykummulla pitää "tussu" olla...tämä siis miehen mielipide
Inhoan näitä "kyllä naisilla pitää olla..." aloituksia. Miksei jokainen saa tehdä karvoilleen mitä lystää.
minusta naisella saa olla just kaikki ne karvat kun itse katsoo sopivan itselleen. mies sitten joko hyväksyy ne tai häipyy. en todellakaan haluaisi olla karvaton enkä todellakaan karvatonta miestä pidä kiihottavana..
minusta naisella saa olla just kaikki ne karvat kun itse katsoo sopivan itselleen. mies sitten joko hyväksyy ne tai häipyy. en todellakaan haluaisi olla karvaton enkä todellakaan karvatonta miestä pidä kiihottavana..
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 21:11"]
[/quote]
Tottakai saa olla, mutta eikai kukaan nainen pidä itseään eroottisena jos kainaloista tursuaa pehkot ja jalat on kun apinalla. Mies on eri asia ne saa karvaisia ollakin.
Hyi helvata, kaikkea kumaa sinäkin netistä kaivat
Itse en tykkää kainalokarvoista koska alkaa helpommim haista hielle jos sellaisia kasvattaa, muttamutta alapää karvojen puolesta liputan :D siistin kyllä karvoituksen AINA, mutta itseäni suorastaan ällöttää posliini :-o kuvottaa jotenkin, että mies voisi tykätä, kun pimppi näyttää samanlaiselta kun 10-vuotiaan.
.. Ja tietty kauhea vaiva ajella niitä alakarvoja :D
En tykkää naisella kainalokarvoista enkä alapääkarvoista, enkä myöskään säärikarvoista. Karvat on kivoja naisella vain yläpäässä eli hiukset
Ei tietenkä'än naisella saa olla kainalokarvoja mutta alapäässä karvat paikallaan.
Ehkäpä jossain tapauksissa mutta vahvasti kuitenkin epäilen.
Vaimoni on erehtynyt pitkään kestäneen täysposliinin jälkeen kasvattamaan pienen tupsun siihen yläpuolelle, pyysin jo lyhentelemään
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 18:36"]Itse en tykkää kainalokarvoista koska alkaa helpommim haista hielle jos sellaisia kasvattaa, muttamutta alapää karvojen puolesta liputan :D siistin kyllä karvoituksen AINA, mutta itseäni suorastaan ällöttää posliini :-o kuvottaa jotenkin, että mies voisi tykätä, kun pimppi näyttää samanlaiselta kun 10-vuotiaan.
.. Ja tietty kauhea vaiva ajella niitä alakarvoja :D
[/quote]
Haiseeko miehet aina hielle kun niillä yleensä on karvat kainaloissa?
On, nainen kaikilla karvoilla on mahtavaa!
M41
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 18:36"]
itseäni suorastaan ällöttää posliini :-o kuvottaa jotenkin, että mies voisi tykätä, kun pimppi näyttää samanlaiselta kun 10-vuotiaan.
[/quote]
Miulla on sama parran suhteen: kamalaa kun miehet ajelee naaman ihan babyfaceksi, kyllä miehellä parta pitää olla.