Sinä joka syöt suklaata tai karkkia joka päivä
Kommentit (219)
175/53 kg
Ja liikuntaa harrastin viimeksi liikkatunneilla koulussa (noin 4 vuotta sitten)
157cm, 40kg.
Enimmillään olen koskaan painanut 43kg, ei vaan paino nouse vaikka normiruuan lisäksi mässään minkä kerkeän. Kilpirauhasta tutkitaan, vaikka en kyllä näe painossa ongelmaa. Hyvin oon aina voinut. :)
171/50. Hoikka olen mutta järkyttävät selluliitit reisissä! Pitäisi rajoittaa herkuttelua..
161cm olen pitkä ja paino vaihtelee 49-52 välillä. Syön ilmeisesti niin vähän kaikkea muuta, ettei ne herkuista saadut kalorit pistä yhteismäärää plussan puolelle. Kehonkoostumus ei mikään huikea ole, kyllä tuota löllöä mahtuu pieneenkin kroppaan. Olen kausittain todella urheilullinen, mutta esim. nyt on taas ollut pari kolme kuukautta kun ei ole liikuntakaan kiinnostanut. Yleensä mulla tippuu paino silloin kun en liiku, varmaan kun liikuntakausina tulee syötyä enemmän ja ehkä jopa lihaksetkin välillä vähän kasvavat.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 22:22"]55 kg. Pitäisi kyllä saada pari kiloa pois
[/quote]
Miksi alapeukkuja, oon 151 pitkä?
Tällä hetkellä 48,6. Pari kiloa pitäis saada pois mut ei lähde, ellen jätä herkkuja :(
Syön jotain hyvää joka päivä, käytännössä pari palaa tai maks. rivin suklaata, joskus jonkun patukan. Pullasta, kekseistä tms. ja karkeista en juuri välitä. Olen 163 cm pitkä ja painan 51 kiloa.
:)
62 kg, mutta olen vain 159 cm pitkä
170cm/52kg
Syön lakritsia päivittäin
Lähemmäs 70 kg. Pituutta 163 cm. :)
174 cm/50 kg, pitäisi lopettaa. Kevättä kohden ei onneksi enää teekään niin paljon mieli herkkuja.
62 kg ja 166cm, raskausviikkoja 38+3. Normiolosuhteissa painan n. 55kg.
160 cm ja 62 kg. Pitäisi juu ainakin 7 kiloa pudottaa, mutta se ei maailmaani kaada. :)
painan 70kg. olen 183 cm pitkä. syön karkkia tms hyvää joka päivä.
54kg/162cm. En harrasta liikuntaa (paitsi silloin kun minulla on siskoni koira hoidossa). Pullatuotteista enkä suklaasta välitä, mutta syön sipsiä, popcornia, irtokarkkia (suolaisia ja kirpeitä salmiakki- ja hedelmäkarkkeja), pikaruokaa (pizza, hampurilaiset, kebab, ranskalaiset, tortillat), jäätelö, kakut ja leivokset, yms. Syön myös terveellistä ruokaa (paljon kalaa, marjoja, hedelmiä, vihanneksia). Minulla on aika nopea aineenvaihdunta.