Sinä joka syöt suklaata tai karkkia joka päivä
Kommentit (219)
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 17:37"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 17:29"]
Miksi kysyt painoa? Minua itseäni huolettaa karkeissa ja suklaassa enemmän se, mitä ne tekevät hampaille.
[/quote]
Ei kai se ole mikään valtava ongelma, jos syö pienen annoksen aterian päälle, eikä mässyttele pitkin päivää.
[/quote]
Juurikin näin.
167cm ja 67kg. Kehonkoostumuksesta huomaa että sokeria kuluu ja paljon, vaikka liikunkin päivittäin työmatkoja tunnin suuntaansa.
Suklaata menee päivittäin pienestä patukasta pieneen levyyn asti eli n. 20-200g. Lisäksi menee päivittäin 2-3 batteryä.
Pituuts 165cm, paino 72kg. Teen töitä postinjakajana eli kohtalaisen fyysinen työ ja lihastakin löytyy.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 15:55"]
Suklaata menee päivittäin pienestä patukasta pieneen levyyn asti eli n. 20-200g. Lisäksi menee päivittäin 2-3 batteryä.
Pituuts 165cm, paino 72kg. Teen töitä postinjakajana eli kohtalaisen fyysinen työ ja lihastakin löytyy.
[/quote]
Aijoo ja reikii ei ole hampaissa ollut koskaan, on vaan hyvä hammasluu/syljen laatu ni ei reikiinny, vaikka jo 23v olen.
Karkkia ja suklaata syön harvoin, jäätelöä sen sijaan joka päivä. Oletan kuuluvani ap:n tarkoittamaan ryhmään. Painan 67 kg ja olen 165 cm pitkä, paino on noussut salakavalasti monen vuoden aikana. Hiljattain muutin jäätelöannoskokoani pienemmäksi ja jätin aamiaiselta yhden hilloleivän pois. Paino on nyt kääntynyt lievään laskuun.
174cm pitkä ja painan 56kg. Tosin aika usein korvaan karkilla ruoan. Varmaan olisin tuplasti lihavampi jos söisin ravintosuositusten mukaisesti, mutta ihan niin paljon ei tee ruokaa mieli. Esim aamupalaksi mulla on kulunut vuosikausia yksi tupakka. Varmaan oksentaisin jos pitäis käydä tankkaamaan heti herättyä jotain mysliä marjoilla, hyi saatana.
62-63 kg. painoindeksini on alta 22. En ikinä syö karkkia/suklaata yhtä patukkaa tai kourallista enempää. Nyt kesällä tuo herkku on vaihtunut jäätelöön :P käyn sauvalenkillä 4-5 krt viikossa. Hyvin vähän löhöän päivän mittaan.
168 cm ja 66 kg, pari raskauskiloa jäljellä, imetän, syön joka päivä pari levyä suklaata. Toisen syön jo vaunuja lykkiessä kotimatkalla kaupasta, toisen syön sitten iltapalaksi. Ensimmäinen imetys kolme vuotta sitten pudotti painon n. 52 kiloon ja näytin luurangolta. Koitan nyt välttää sen. :)
50-52kg. Syön lähes joka päivä karkkia, mutta pienen määrän. Erikseen sitten mässy/leffaillat. Liikuttua tulee aika paljon, kun on koira, 5-7 krt/vko.
163cm, mitat 95-75-95