Mies sai sitten kunnolla turpiinsa
Mun Mies tuli kotiin naama tohjona ja käsi paketissa. Oli osallistunut baari-illan jälkeen johonkin pajain nyrkein käytävään tappeluturnaukseen, muka rahaa ja maine pelissä. Nyt lapsi pelkää isän kasvoja, kun hampaita puuttuu ja on mustelmilla. Ukko ei pysty edes raksalle kun oikean käden peukku ja etusormi on murtuneet eli mun pitää katsoa ja passata sitä täällä kotona. Kattokaa hyvät naiset ettei teidän machoukko lähde näihin machojuttuihin. :(
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 10:56"]Lapsia perheessä ja perheenisä tollanen?! No huh huh... Kyllä baarit ja muut kuuluis kiertää ja koeta ennen ku mietitään perheen perustamista!
Äiti x 7
[/quote]
sanoo lessuäiti
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 11:20"]
Mieluummin ottaisin tuon jälkimmäisen. Nyrkkitappelut on luolamiesten ajanvietettä.
[/quote]
Miksi ne luolamiehet vetoaa naisiin paremmin kun tuulennussimat vinkuheinä nörtit vaikka ne naiset ei haluakkaan luolamiehen kanssa olla?
eikö miehesi tiedä, että fight clubista ei puhuta??!! :(
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 11:21"]
Eli jos et hyväksy fyysistä väkivaltaa olet henkisen pahoinpitelyn mestari ja miehesi täysi tossukka? Kyllä, näinhän se menee.
[/quote]
Se kun kaksi miestä sopii, että nyt otetaan rehti tappelu ei ole mitään väkivaltaa. Se, että sitä tehdään ilman toisen osapuolen tahtoa (hakataan joku) se on väkivaltaa.
Eihän vapaaottelu tai nyrkkelykään ole väkivaltaa.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 10:56"]Lapsia perheessä ja perheenisä tollanen?! No huh huh... Kyllä baarit ja muut kuuluis kiertää ja koeta ennen ku mietitään perheen perustamista!
Äiti x 7
[/quote]
"koeta"? Onko sun aivot jääneet sinne 7xsynnärille? Miksei aikuiset ihmiset osaa puhua?
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 11:25"][quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 11:20"]
Mieluummin ottaisin tuon jälkimmäisen. Nyrkkitappelut on luolamiesten ajanvietettä.
[/quote]
Miksi ne luolamiehet vetoaa naisiin paremmin kun tuulennussimat vinkuheinä nörtit vaikka ne naiset ei haluakkaan luolamiehen kanssa olla?
[/quote]
Juu nuo kaksi onkin ne ainoat vaihtoehdot :D tosin noistakin ottaisin sen vinkuheinän, sen kanssa pystyy sentään keskustelemaan.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 10:45"]Mun Mies tuli kotiin naama tohjona ja käsi paketissa. Oli osallistunut baari-illan jälkeen johonkin pajain nyrkein käytävään tappeluturnaukseen, muka rahaa ja maine pelissä. Nyt lapsi pelkää isän kasvoja, kun hampaita puuttuu ja on mustelmilla. Ukko ei pysty edes raksalle kun oikean käden peukku ja etusormi on murtuneet eli mun pitää katsoa ja passata sitä täällä kotona. Kattokaa hyvät naiset ettei teidän machoukko lähde näihin machojuttuihin. :(
[/quote]
Ihanan miehekästä? Siitähän te naiset tykkäätte. Ette mistään nössöistä.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 11:30"][quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 11:21"]
Eli jos et hyväksy fyysistä väkivaltaa olet henkisen pahoinpitelyn mestari ja miehesi täysi tossukka? Kyllä, näinhän se menee.
[/quote]
Se kun kaksi miestä sopii, että nyt otetaan rehti tappelu ei ole mitään väkivaltaa. Se, että sitä tehdään ilman toisen osapuolen tahtoa (hakataan joku) se on väkivaltaa.
Eihän vapaaottelu tai nyrkkelykään ole väkivaltaa.
[/quote]
Minä en kyllä mitään baari-illan jälkeistä omaa kännihuuruista fight clubia lähtisi vertaamaan nyrkkeilyyn, joka myös minusta on ihan hyväksyttävä taistelu-urheilulaji. Siinä kännipäissään kun ei oteta huomioon tappelijoiden kokoja, kykyjä tai muutakaan mitä tuomaroiduissa taistelulajeissa tehdään. Ja viesti nyt oli lähinnä tarkoitettu vastaamaan viestiin, jossa alettiin mussuttaa henkisestä väkivallasta.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 11:30"]
Juu nuo kaksi onkin ne ainoat vaihtoehdot :D tosin noistakin ottaisin sen vinkuheinän, sen kanssa pystyy sentään keskustelemaan.
[/quote]
Eli siis tämä---->http://www.matrixtn.com/photos/Man-on-Computer.jpg
parempi kuin tämä----> http://www.bodybuilding.com/fun/images/2008/ufc86_review_h.jpg
Oonko minä tosiaan ainoa, jolle fyysinen ja henkinen väkivalta ei ole vastakohtia ja ainoita joko-tai vaihtoehtoja?
Jos tää nyt ei ollut provo, niin hoh hoh ja olen hämmentynyt. Aikuiset miehet tappelemassa rahasta ja nyt työkyvyttömässä tilassa? ...Juu.
Ja henkinen väkivalta on ihan yhtä perseestä. Ilmeisesti minulla on käynyt hyvä tuuri ensinnäkin omien vanhempien suhteen, ovat kasvattaneet minusta ihmisen joka ei hyväksy väkivaltaa missäään muodossa. Ja toisekseenkin, olen saanut miehen jolla on arvot yhtä terveellä pohjalla.
Kohta tulee joku av-mamma tekemään aloituksen kuinka hänen miehensä oli hakannut jonkun baari-illan jälkeen ja sen jälkeen kotona oli ollut mahtavaa seksiä alfauroksen kanssa ja kyllä on hienoa olla turvalisen ison miehen kainalossa.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 11:36"]
Minä en kyllä mitään baari-illan jälkeistä omaa kännihuuruista fight clubia lähtisi vertaamaan nyrkkeilyyn, joka myös minusta on ihan hyväksyttävä taistelu-urheilulaji.
[/quote]
Se vertaus lähinnä tarkoitti sitä, että kaksi ottaa matsia molempien omasta tahdosta, ei vertaus urheiluun.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 11:47"]Oonko minä tosiaan ainoa, jolle fyysinen ja henkinen väkivalta ei ole vastakohtia ja ainoita joko-tai vaihtoehtoja?
........
Ja henkinen väkivalta on ihan yhtä perseestä. Ilmeisesti minulla on käynyt hyvä tuuri ensinnäkin omien vanhempien suhteen, ovat kasvattaneet minusta ihmisen joka ei hyväksy väkivaltaa missäään muodossa. Ja toisekseenkin, olen saanut miehen jolla on arvot yhtä terveellä pohjalla.
[/quote]
Et ole. Heitä ei vain pesi tällä palstalla, joka on mustavalkoisen ajattelun ja vastakohta-asettelun tyysija. Itse koen olevani samassa tilanteessa ja ymmärrän täysin ajatuksesi, mutta kyllä tästäkin viestistä saadaan kärjistettyä jotain täysin asiaan liittymätöntä sinun ja fiksun mielipiteesi lyttäämistä.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 11:52"][quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 11:36"]
Minä en kyllä mitään baari-illan jälkeistä omaa kännihuuruista fight clubia lähtisi vertaamaan nyrkkeilyyn, joka myös minusta on ihan hyväksyttävä taistelu-urheilulaji.
[/quote]
Se vertaus lähinnä tarkoitti sitä, että kaksi ottaa matsia molempien omasta tahdosta, ei vertaus urheiluun.
[/quote]
No se ei minusta ole fiksua käytöstä, etenkään työssäkäyvältä perheenisältä. Miksi pitää ottaa matsia ja todistaa omaa paremmuuttaan niin että seuraa kipua, ruhjeita ja työkyvyttömyyttä? Mitä siinä pitää todistella? Miksi kukaan haluaa alkaa selvitellä välejään, omaa paremmuuttaan, egonsa kokoa tai iskunsa lujuutta näin?
Ensinnäkin säälittävää tollanen mut sit vielä ottaa kuokkaan noin pahasti ja ei ilmeisesti voittanut, haha, jos luolamies pitää olla ni ottasit ees sellasen joka pärjää.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 11:57"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 11:52"][quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 11:36"]
[/quote]
[/quote]
No se ei minusta ole fiksua käytöstä, etenkään työssäkäyvältä perheenisältä. Miksi pitää ottaa matsia ja todistaa omaa paremmuuttaan niin että seuraa kipua, ruhjeita ja työkyvyttömyyttä? Mitä siinä pitää todistella? Miksi kukaan haluaa alkaa selvitellä välejään, omaa paremmuuttaan, egonsa kokoa tai iskunsa lujuutta näin?
[/quote]
No eihän se fiksua ole ja muukin puhumasi on totta. Otin vain kantaa siihen mikä mielestäni on väkivaltaa ja mikä ei, en siihen mikä on järkevää ja mikä ei.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 11:59"]
Ensinnäkin säälittävää tollanen mut sit vielä ottaa kuokkaan noin pahasti ja ei ilmeisesti voittanut, haha, jos luolamies pitää olla ni ottasit ees sellasen joka pärjää.
[/quote]
Kovempi jätkä on aina se joka häviää sovitun tappelun :)
Hyvä! Kunnolla turpaan niin oppiipahan olemaan.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 11:16"]Pojat on poikia. AV-mammojen henkinen väkivalta on helvetin paljon julmempaa niin kuin näillä sivuillaa jokainen voi todeta ja heidän tossun alla olevat miehensä kotonta tietävät sen ja saavat kokoea asian joka vitun tunti täältä ikuisuuteen. Hampaita saa uusia ja mustelmat paranee kyllä, mutta joka päivä vyön alle lyönti jättää paranemattomat jäljet. Näin se vaan on.[/quote]