Mies sai sitten kunnolla turpiinsa
Mun Mies tuli kotiin naama tohjona ja käsi paketissa. Oli osallistunut baari-illan jälkeen johonkin pajain nyrkein käytävään tappeluturnaukseen, muka rahaa ja maine pelissä. Nyt lapsi pelkää isän kasvoja, kun hampaita puuttuu ja on mustelmilla. Ukko ei pysty edes raksalle kun oikean käden peukku ja etusormi on murtuneet eli mun pitää katsoa ja passata sitä täällä kotona. Kattokaa hyvät naiset ettei teidän machoukko lähde näihin machojuttuihin. :(
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 12:19"]
Joo miksei miehesi mene salille kokeilee jos kokeilla haluaa, reilu peli: selvät miehet, hyvä alusta, selvät säännöt... Tämän ymmärtäisin tai tällaisen harrastuksen.
[/quote]
Kellehän tämä kommentti oli tarkoitettu? Jos minulle joka sanoi, että kahden miehen välinen rehti tappelu ei ole väkivaltaa niin olen hetero mies ja minulla ei ole miestä. Ja kerroin jo tuolla ekalla sivulla, että nuorena tapeltiin jatkuvasti joten ei tarvetta enää salilla tai kadulla.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 12:02"][quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 11:57"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 11:52"][quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 11:36"]
Minä en kyllä mitään baari-illan jälkeistä omaa kännihuuruista fight clubia lähtisi vertaamaan nyrkkeilyyn, joka myös minusta on ihan hyväksyttävä taistelu-urheilulaji.
[/quote]
Se vertaus lähinnä tarkoitti sitä, että kaksi ottaa matsia molempien omasta tahdosta, ei vertaus urheiluun.
[/quote]
No se ei minusta ole fiksua käytöstä, etenkään työssäkäyvältä perheenisältä. Miksi pitää ottaa matsia ja todistaa omaa paremmuuttaan niin että seuraa kipua, ruhjeita ja työkyvyttömyyttä? Mitä siinä pitää todistella? Miksi kukaan haluaa alkaa selvitellä välejään, omaa paremmuuttaan, egonsa kokoa tai iskunsa lujuutta näin?
[/quote]
No eihän se fiksua ole ja muukin puhumasi on totta. Otin vain kantaa siihen mikä mielestäni on väkivaltaa ja mikä ei, en siihen mikä on järkevää ja mikä ei.
[/quote]
Mutta ei voi myöskään väittää etteikö tuollainen "kokeillaan kumpi on parempi ja tapellaan" -mies ole väkivaltainen verrattuna vaikkapa nyt siihen että väännettäisi kättä tai pelattaisi ristinollaa. Kyllähän esimerkiksi nyrkkeily-videopelit lasketaan sisältävän väkivaltaa, vaikka oikeassa elämässä nyrkkeily onkin urheilulaji.
Koska näissä jutuissahan soitetaan aina 112 tai ainakin normaalit henkilöt.
Niin ei ole ainakaan uutisoitu poliisin osalta mistään tappeluista, taitaa olla nisti tai sitten vaan rahasta tapellut tosiaan...
Toki jos trollaat niin se sitten
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 12:44"]
Koska näissä jutuissahan soitetaan aina 112 tai ainakin normaalit henkilöt.
Niin ei ole ainakaan uutisoitu poliisin osalta mistään tappeluista, taitaa olla nisti tai sitten vaan rahasta tapellut tosiaan...
Toki jos trollaat niin se sitten
[/quote]
Aijaa noissa meidän kylätappeluissa ei kyllä soitettu ikinä mihinkään ja jos tarvi käydä tikkejä ottamassa ne hoidettiin omalla autolla / selvällä kuskilla. Miksi 112 tarvii soittaa jos kukaan ei tarvitse ambulanssia? Poliisiahan ei kukaan tarvitse jos sovittu/rehti on tappelu.
Soitetaan aina 112....johan vitsin murjasit.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 10:45"]Mun Mies tuli kotiin naama tohjona ja käsi paketissa. Oli osallistunut baari-illan jälkeen johonkin pajain nyrkein käytävään tappeluturnaukseen, muka rahaa ja maine pelissä. Nyt lapsi pelkää isän kasvoja, kun hampaita puuttuu ja on mustelmilla. Ukko ei pysty edes raksalle kun oikean käden peukku ja etusormi on murtuneet eli mun pitää katsoa ja passata sitä täällä kotona. Kattokaa hyvät naiset ettei teidän machoukko lähde näihin machojuttuihin. :( [/quote]
The first rule of fight club is you dont talk about it. Bitch.
tappelut nyt harvemmin on sovittua tai rehtejä, itse taisit vitsin murjaista
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 15:24"]
tappelut nyt harvemmin on sovittua tai rehtejä, itse taisit vitsin murjaista
[/quote]
No jos kaksi miestä menee kapakasta ulos tappelemaan niin se on rehti tappelu. Jos kaksi miestä hakkaa yhden miehen se ei ole. Jos sinun mielestä aina kun tulee nyrkki naamaa on epäreilua niin se on sinun mielipiteesi. Sehän se hienoa on, että ensin uhotaan sitten saadan turpaan ja soitetaan poliisit paikalle ja molemmat joutuu käräjille...harvemmat nyt niin tyhmiä on. Taidat itse olla niitä jotka soittaa 112 kun näkee koiran paskantavan väärään paikkaan.
ap tässä SITTEN taas, mene nyt hyvä ihminen hoitoon!
Itsellä varsinkin nuorempana luonne kuohahteli. Vaimokulta on onnistunut
verbaalisti kyykyttämään monet kerrat, herätellyt miettimään omia toimintamekanismeja. Vieläkin sisu kuohahtelee, vaan on kontrollissa tänä päivänä. En lähtis ylistämään turhia murheita lähiomaisilleen kerääviä tyyppejä.
Eniten tekis mieli vieläkin kyykyttää ääliöitä joilla ei ole mitään katetta käytökselleen. Suuret ja kauniit tyhjissä housuissa sieppaa todella.
Mutta te ihanat naiset! Polvistun mielessäni aina, kun mietin miten sivistys
siirtyy etupäässä teidän ansiosta sukupolvelta toiselle. Siis etupäässä.
Vääristynyttä minäkuvaa tapaa molemmilla sukupuolilla.
Kuulun itse "junttiduunari"genreen ja törmään mielestäni yhä vähenevämmissä
määrin tätänykyä virheellisen minäkuvan omaaviin tyyppeihin. Hyvä niin.
Kuka meistä olisi muita parempi. Sama puulaatikko meitä yhdistää lopulta.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 11:52"][quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 11:36"]
Minä en kyllä mitään baari-illan jälkeistä omaa kännihuuruista fight clubia lähtisi vertaamaan nyrkkeilyyn, joka myös minusta on ihan hyväksyttävä taistelu-urheilulaji.
[/quote]
Se vertaus lähinnä tarkoitti sitä, että kaksi ottaa matsia molempien omasta tahdosta, ei vertaus urheiluun.
[/quote]
No se ei minusta ole fiksua käytöstä, etenkään työssäkäyvältä perheenisältä. Miksi pitää ottaa matsia ja todistaa omaa paremmuuttaan niin että seuraa kipua, ruhjeita ja työkyvyttömyyttä? Mitä siinä pitää todistella? Miksi kukaan haluaa alkaa selvitellä välejään, omaa paremmuuttaan, egonsa kokoa tai iskunsa lujuutta näin?
[/quote]
Joo miksei miehesi mene salille kokeilee jos kokeilla haluaa, reilu peli: selvät miehet, hyvä alusta, selvät säännöt... Tämän ymmärtäisin tai tällaisen harrastuksen.