Ovatko salarakkaat usein oman puolison kaltaisia, vai
Kommentit (26)
Mikä ihmeen salaRAKAS????
Aika positiivissävytteinen.
SalaPANO, salaREIKÄ, salaHUORA tms.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 11:09"]
Mun miehen pano oli miehen siskon kaksoisolento, yök. Salarakas on muuten hieman liian imarteleva nimitys noille toisille naisille. Enintään pano, naisten kesken se h-sana.
[/quote]
Miksi toinen nainen olisi huora tai pano? Miehesihän se teki väärin eikä se nainen:D Joskus ne toiset on myös suuria rakkauksia vaikkei velvollisuuksien tms takia voikaan aloittaa yhteistä elämää.
Oma salarakas on täysin toisen tyylinen, kuin kihlattuni. kihlatullani on tummat pitkät hiukset on 179 pitkä, normaalivartalon omaava ja rinnakas. Salarakkaalani on punaiset hiukset on 155 pitkä, sirovartalo ja ei niin rintaisa, kuin kihlattuni.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 11:09"]
Mun miehen pano oli miehen siskon kaksoisolento, yök. Salarakas on muuten hieman liian imarteleva nimitys noille toisille naisille. Enintään pano, naisten kesken se h-sana.
[/quote]
Miksi toinen nainen olisi huora tai pano? Miehesihän se teki väärin eikä se nainen:D Joskus ne toiset on myös suuria rakkauksia vaikkei velvollisuuksien tms takia voikaan aloittaa yhteistä elämää.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 11:09"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä se nainenkin väärin tekee, jos varattuun sotkeutuu.
Ilman sitä naista ei se mieskään voisi toteuttaa pettämistään.
Vieras nainen ja pettäjämies tekevät MOLEMMAT väärin.
Vastakohtia. Miksi kukaan toista lahnaa tai typerystä haluaisi?