Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan täysin yksin jossain metsämökeissä?

Vierailija
28.10.2020 |

Jos olette niin miksi ja pelottaako koskaan mitä siellä mökin ulkopuolella pimeässä on?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voihan siellä olla mitä vaan. ovi oli lukossa ja saunan jälkeen nautin rauhasta ja kylmistä oluista.

Koira oli enemmän ihmeissään ku minä..

Ethän sinä koiran kanssa ole yksin. Itseäni kyllä joskus pelottaa yksin sähköttömässä mökissä. Koiran kanssa olisi jo ihan erilaista.

Miten juttu olisi eri jos mökissä oisi sähköt?

Kunnon sähkövalaistus. Ja yöllä sisävessakin tuntuu houkuttavalta ajatukselta.

Mä tarvitsisin yöksi potun. Ei onnistuisi viipottaa jonnekin pihan perälle.

Vierailija
42/43 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa, että niissä metsämökeissä keskellä ei mitään, ole todellakaan mitään pelättävää, ellet sitten pelkää omia ajatuksiasi. Enemmän pelkään asua lähiöissä ja taajamissa. Siellä ne hullut enimmäkseen liikkuu.

Minä en varmaan osaisi olla pelkäämättä. Joku vainoharhainen saattaisin olla. Ihanaahan se on jos pystyy olemaan pelkäämättä. Oma rauha.

Jos ei muuta niin sitten petoja. Useimmiten ne eivät ahdistele ihmisiä. Viime kesänä karhu söi kanttarellit polun varresta, kun olin mustikassa. En nähnyt sen liikkuvan. Myöhemmin ei siinä kohti ollut sitä möykkyä.

Ei saanut minusta ehkä heti hajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP täällä, jälleen yksin mökissä, Raaseporissa. Jos joku muukin palstailee yksin metsässä, saaressa tai vaikka preerialla niin pidetään toisillemme seuraa.

Ihan kohta pimeätä, seurana TV, ilmalämpöpumpun hurina, netti ja oletettavasti kaikki mahdolliset metsän eläimet...

Sama täällä. Saaressa, ei ketään missään😀

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi