Keksi aloitus menneiden vuosikymmenien/satojen/tuhansien av-palstalle!
Nykyään kohuttaa blogistit, Satuhäät ja pimppikarvat, mutta millaisia olisivat olleet menneiden aikojen aiheet av-palstalla? Oliko rockin kuuntelu pilannun teinin elämän? Kohahduttiko naapurin kevytkenkäinen rouva pukeutumalla nilkkapituiseen hameeseen? Oliko Jeesus Jerusalemin mungoanna?
Eikun mielikuvitus laukkaamaan, mammat!
Kommentit (924)
Marie Antoinetten uusin päivtys: mauton sikakallis peruukki ja uusi muka-hieno suihkulähde itäpuutarhassa!!
Sain mieheltäni sukupuolitaudin. Ihanaa, nyt voin viimeinkin vaatia häneltä avioeroa! Ja mikä parasta, kun mies on syyllinen niin minulla on mahdollisuus saada lasten huoltajuus itselleni. Naapuri lupasi tulla oikeuteen todistamaan nuhteettomuuteni puolesta. Mies saa maksaa kalliisti tehtyään aviorikoksen.
Meidän Ötzi on lähdössä Italiaan ja vielä jalan! Mitä pakkaan mukaan?
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 11:28"]Mistä tietää onko pieniin päin? Viimeisistä vuodoista on 7 viikkoa ja olen muutamana päivänä antanut ylen.
En ole Pertin kanssa aviossa. Kannattaako hääpäivä päättää mahdollisimman pian??
[/quote]
Jos haluat varmistua asiasta ennen naimisiin menoa, lääkäri voi todeta raskauden lantion alueen röntgenkuvalla.
- terveyssisar
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 08:56"]
Marie Antoinetten uusin päivtys: mauton sikakallis peruukki ja uusi muka-hieno suihkulähde itäpuutarhassa!!
[/quote]
Rumat ja kateelliset suomiämmät täällä vaan lyttää Marieta, siis oikeesti hankkikaa oma elämä!
Narsisti-presidentti ei suostu lähtemään, mikä neuvoksi?
Ootteko kuullu että jollakin olis oikein väritelevisio?
Meillä on Helvar.
On se ihmeellistä tämä nykymaailma!
Irja
Huutoäänestys: Arkku vai Lepakko?
Tietäälö joku onko Paavo Nurmi sinkku?
Tähän olisi tullut vastaus:
"Luuletko oikeasti, että tuollaisella aamusta iltaan kyökissä rehkivällä talon emännällä on siihen mitään mahkuja? Mannekiinit erikseen."
Kenestä tykkäätte eniten Kivikasvoissa? Mä olen vähän ihastunut tohon Dolivoon. Onkohan se naimisissa?
Olisi tosi outoa, jos presidenttinä olisi joku muu kuin Kekkonen. En osaa edes kuvitella. Oletteko te muut koskaan ajatelleet, että se olisi mahdollista?
Onko kukaan mamma lukenut sen nuoren kirjailijan Väinö Linnan Tuntematonta sotilasta? Meillä mies alkoi juuri lukea sitä. Kertokaa, millainen se on ja kannattaako lukea. Onko sopiva naisihmiselle? Mutta älkää mielelläään paljastako juonta tai ainakaan loppuratkaisua.
Näittekö Megavisassa sennkilpailijan, joka kertoi työkseen myyvänsä niitä ksnnettavia NMT puhelimia? Ihan oikeasti, kävi melkein sääliksi se äijä kun oli niin tosissaan asiansa kanssa. Menisi oikeisiin töihin ja unohtaisi noi hetken muotivillitykset. Kuka tarvii jotain kannettavaa puhelinta kun siinä se on aina paraatipaikalla olohuoneen pöydällä.
Eipä tarvii enää kaivaa kodin ensyklopediaa esiin, etsii vaan tietoa Altavistasta! Ei tarvitse kuin muutama minuutti odotella niin Altavusta on ladannut monta sivua tietoa.
Mikä on email? Ei sano minulle mitään, mutta olen nähnyt sanan jo parissakin paikassa.
Sääksmäen portho piika tienhaa 60 ruplaa kuukaudenhen aikana ja kehtaa viel valittaa naisrukka. Vai pitäis haureen tekijöithenki saada saman verran kuin kunhiallisten kansalaisthen!
Parhaat mammuttireseptit jakoon, luolanaiset! En osaa tehdä mitään ja mies raahasi koko elukan tuonne luolansuulle. Odottaa varmaan jotain herkkuateriaa ja mä oon ihan toivoton kokki.
Te, jotka lähetätte lapsenne Ruotsiin: mitä vaatteita mukaan?