Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksi aloitus menneiden vuosikymmenien/satojen/tuhansien av-palstalle!

Vierailija
08.02.2014 |

Nykyään kohuttaa blogistit, Satuhäät ja pimppikarvat, mutta millaisia olisivat olleet menneiden aikojen aiheet av-palstalla? Oliko rockin kuuntelu pilannun teinin elämän? Kohahduttiko naapurin kevytkenkäinen rouva pukeutumalla nilkkapituiseen hameeseen? Oliko Jeesus Jerusalemin mungoanna?

Eikun mielikuvitus laukkaamaan, mammat!

Kommentit (924)

Vierailija
541/924 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palomiehenä työskentelevä mieheni lähti työkomennukselle sinne Tšernobyliin, kuulemma jotain häikkää ydinvoimalassa. Sanokaa minun sanoneen, ei ole turvallisia nuo ydinlaitokset!

Vierailija
542/924 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppup

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/924 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitan, että nyt tulee vuodatusta. Miten nuo teinit saa kuriin? Olin äänittänyt radiosta suosikkejani niin kuin Pasi Kaunistoa ja Jukka Kuoppamäkeä, eli oli koko kasetti täynnä aivan ihania lauluja. Mutta nyt kun aioin kuunnella sitä aiemmin tänään illalla, niin siellähän oli äänitettynä päälle jotain aivan hirveää poppia. Paha mieli tuli. Olikohan mankka sittenkään järkevä hankinta? Mutta etenkin tähän aikaan olisi niin mukava kuunnella musiikkia, kun radiosta ei tule enää mitään.

No, kai sitä on taas kytättävä monta viikkoa ja oltava valmiina painamaan nappia, kun soittavat joitain hyviä kappaleita. Puhelintoivekonserttiin olen yrittänyt soittaa joka kerta, kun on voinut, mutta eihän sinne pääse edes läpi.

Vierailija
544/924 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mankka levisi! Puhdistin äänipäät kynsilakanpoistoaineella mutta mitään apua ei ollut, joten ruuvasin sen auki ja huomasin että sisällä oleva musta kuminauha on aivan löystynyt. Laitoin tilalle kuminauhan poikani ritsasta mutta mitään ei tapahdu. Mitä teen? (Töpseli ON seinässä)

Vierailija
545/924 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 12:00"]

Apua, mankka levisi! Puhdistin äänipäät kynsilakanpoistoaineella mutta mitään apua ei ollut, joten ruuvasin sen auki ja huomasin että sisällä oleva musta kuminauha on aivan löystynyt. Laitoin tilalle kuminauhan poikani ritsasta mutta mitään ei tapahdu. Mitä teen? (Töpseli ON seinässä)

[/quote]

Ei kannata korjata, osta vaan uusi. Nyt on sellaisia pienempiä, kannettaviakin.

Mutta onko kasetille enää mitään tehtävissä, kun se on venynyt niin että kuuluu aivan hassusti? Jamppa Tuominen kuulostaa ihan siltä laulajalta, kuka se nyt on joka Kirpparikvartetissa lauloi?

Vierailija
546/924 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 21:51"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 15:02"]

Mieheni on ollut jo viikon Kämpin kabinetissa ryyppäämässä. Halautko kysyä jotain?

[/quote]

Jossakin se minunkin mieheni ryyppää ties kuinka pitkään. Soitin sille ja kysyin, koska tulee kotiin niin tämä vaan tiuskaisi, ettei hän ole mitään ennustaja vaan säveltäjä.

t. Aino

[/quote]

Tästä tulikin mieleeni eilen Turussa Uittamon lavalla Henry Theelin laulaessa Köyhää laulajaa joku känninen huusi, että "V'''u, köyhä sä varma olekki, mut essää mikkä laulaja kyl ol!"

Vierailija
547/924 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 17:32"]

Mies sai enemmän norppia kuin ikinä! Näillä tapporahoilla saadaan mekkokangas jos toinenkin!

[/quote]

Miten teillä päin on näätiä ja majavia? Täällä alkaa olla majavat kovin vähissä, mutta saukkoja on saatu vielä hyvin. Minulle teetetään niistä talveksi uusi hattu.

Paljonko teillä maksetaan hyvästä oravakoirasta? Meille saatiin hieho koiranpennusta.

Vierailija
548/924 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 07:12"]Veikkauksia kuka voittaa tänään Euroviisut? Kyllä saa taas hävetä silmät päästä, kun Suomen edustaja on tuo Lordi...... Ite veikkaan voittoon Venäjän ihanaa Dima Bilania! <3
[/quote]
Itse katsoin myös että kyllä on Loiri juonut itsensä pahaan kuntoon.

Vierailija
549/924 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pieniin päin ja isäntä laski siemenet sisään 4 kk sitten, vaikka on sovittu ettei niin tee. Lapsen liikkeet tuntuu jo hyvin, milloinka syntyy? Kevättalvella? 7. lapsi kyseessä. 

Vierailija
550/924 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa, minkä ikäisenä pojan pitää viimeistään alkaa käyttää housuja? Mies on sitä mieltä että meidän esikoinen (3 v.) tarvitsee jo housut. Olen eri mieltä koska poika tiputtelee vielä helmaansa niin paljon leivänmuruja syödessään että housuista ei varmasti tule vielä muuta kuin itkua ja sanomista kun Luojan leipä menee lattialle.

Vierailija
551/924 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle perheelle riittää nyt maalaiselämä, pellot menevät myyntiin. Kumman asunnon ostaisit samalla rahalla, kivan kolmion Viipurin laitamilta vai kohtuukuntoisen kaksion Haagan kauppalasta?

Vierailija
552/924 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko perhe, jolla ei vielä ole väritelevisiota WT? Meille on tulossa jopa kuvanauhuri, sille kelpaa nauhoittaa ohjemia kakkoskanavalta, jos ykköseltä tulee jotakin kiinnostavaa samaan aikaan.

Vierailija
553/924 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko saanut itse valita puolisosi? Yläpeukku jos olet, alapeukku jos et ole.

Vierailija
554/924 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut sängyssä Rasputinin kanssa? Oliko hyvä?

Vierailija
555/924 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuriin on laitettu sähköt. Kannattaisiko meidänkin laittaa?

Vierailija
556/924 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi hyvä luostari tottelemattomalle tyttärelle? Mieluiten Sveanmaalla, mutta Juutinmaakin käy.

Vierailija
557/924 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Teinitalossa alkanut jo alennusmyynti? Entä Vestiossa ja Kappa-Keskuksessa?

Vierailija
558/924 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te Kemin pitäjän aviottomien lasten äidit. Perustetaanko vertaistukiryhmä? Tavataan Keminmaan uuden kirkon takana heti loppiaisjumalanpalveluksen jälkeen. Voitte ottaa äpäränne mukaan tapaamiseen, naapurin sokea ja höpsö ruotimummo on lupautunut lapsenvahdiksi. Tunnistatte minut harmaasta paikatusta sarkahameesta ja virttyneestä päähuivista. Minulla on riisitautinen kolmevuotias pojankloppi käsipuolessani.

Vierailija
559/924 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksalainen mies pyysi lähtemään mukaan, menenkö???

Vierailija
560/924 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähävaraiset ruikuttaa kun ei ole kenkiä talveksi, no ei kaikkea tarvitse saada!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan