Keksi aloitus menneiden vuosikymmenien/satojen/tuhansien av-palstalle!
Nykyään kohuttaa blogistit, Satuhäät ja pimppikarvat, mutta millaisia olisivat olleet menneiden aikojen aiheet av-palstalla? Oliko rockin kuuntelu pilannun teinin elämän? Kohahduttiko naapurin kevytkenkäinen rouva pukeutumalla nilkkapituiseen hameeseen? Oliko Jeesus Jerusalemin mungoanna?
Eikun mielikuvitus laukkaamaan, mammat!
Kommentit (924)
Mitä mieltä olette tuosta Hitleristä, kun sudeettialueet luovutettiin nyt Saksan hallintaan? Uskon ainakin ettei Suomella ole mitään hätää, sillä Saksaan on niin pitkä matka, joten pidän täällä av:lla olleita puheita Hitlerin mahdollisesta sodanaloituksesta melkoisena lietsontana.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 23:35"]
Vältän palkkaamasta 25-40 vuotiaita naisia, jos tarjolla on samanikäisiä miehiä. Olen monesti huomannut haastattelemani naisen olevan huomattavasti pätevämmän kuin miehen, joka hakee samaan työtehtävään, mutta olen silti palkannut sen miehen. Syy: äitiyslomat ja lasten sairastelut.
Jotkut miehet roikkuvat perheissään, mutta sen saa meidän työpaikalla katkaistua lisäämällä työmatkoja ja tiettyjä huveja niiden aikana. Moni muuttuu niiden ansiosta sinkuksi ja sitoutuu työpaikkaan ;)
[/quote]
Meni väärään ketjuun :( Sory!
[/quote]
Älä huoli, kommenttisi oli riittävän mennyttä maailmaa sopiakseen myös tähän ketjuun!
Kertokaa, mammat, vesiklosetista. Ihanko oikeasti siellä kakataan puhtaaseen veteen? Mitä vikaa on huussissa?
Naapurini nooa rakentaa laivaa naapurissa kuivalle maalle. Onko aika huolestua?
Onko muita, jotka asuvat hellahuoneessa kahdeksan lapsen kanssa? Minua alkaa tilanpuute ahdistaa, mutta mies ei suostu vieläkään pidättäytymään.
Onko Syksyn sävelen voittanut Minttu sekä Ville sopivaa kuultavaa alle 10-vuotiaalle? Pussauskoppi-kohta huolettaa.
Monenko kannun vetoisessa rautapadassa yleensä keitätte lakananne?
Levyraadissa oli eilen jonkun uuden yhtyeen laulu, laulun nimi oli sinä ja minä, yhtyeen nimeä en muista. Laulajalla roikkui sifonkihuiveja ranteissa. Ihme pellejä, eivät varmana pärjää armille ja dannylle! Suosikin kultanumerossa oli niistä myos juttu, lukiko kukaan?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 12:03"]
Onko Syksyn sävelen voittanut Minttu sekä Ville sopivaa kuultavaa alle 10-vuotiaalle? Pussauskoppi-kohta huolettaa.
[/quote]
No tuskinpa kuullaan tästä Jonnasta enää yhtään mitään.
Meidän kylältä jo lähes puolet väestä on lähtenyt vuolemaan kultaa Ameriikkaan. Itsekin haluaisin lähteä, mutta moni asia mietityttää. Kannattaisiko lähteä?
Listataan tähän ärsyttävimmät seinäkirjoitukset!
t: Luolanainen
Montako oravannahkaa tarvitaan yhteen kärpännahkaan? Tahtoisin niin sellaisen hienon valkoisen kärpännahkatakin, mutta täällä ei ole kuin oravia ja näätiä, semmoisia ikävän ruskeita vaan.
Miten teidän lapsenne valmistautuvat oppikoulun pääsykokeisiin? Meidän Mirkku hakee nyt jo kolmatta kertaa, sillä ei vaan millään onnistu ne laskut ja kirjoittamiset, vaikka osaa hyvin. Kai se sitten joutuu menemään johonkin kotiapulaiseksi tai siivoojaksi, jos ei pääse naimisiin.
Ikäerohullujen aloitukseen vastaus:
Kyllä minusta 25 vuotta on aivan liian suuri ikäero! Ennen jäisin vanhaksipiiaksi kuin ottaisin niin ikivanhan ukon, tai vaikka hukuttautuisin.
t. Aino, 17 v.
Pitääkö lapset ottaa sisälle, kun tuolla Ruokolahden puolella on kuulemma nähty leijona? Naapurikunnassa siis asumme.
Ärsyttävän paljon aloituksia samoista aiheista. Ettekö jaksa lukea aikaisempia kommentteja? Ja tragedioille ivailu ei kyllä naurata, muuten oikein mainio ketju.
Auttakaa. Naapurin lehmä kuoli, ja nyt naapuri syyttä minua lehmän noitumisesta :( Pelottaa ihan hirveästi.
Mihin voisin mennä piiloon?
En ole noita, mutta pelkään joutuvani roviolle :,(
Mitä voisin pelastua kauhealta kohtalolta?
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 22:33"]
Ärsyttävän paljon aloituksia samoista aiheista. Ettekö jaksa lukea aikaisempia kommentteja? Ja tragedioille ivailu ei kyllä naurata, muuten oikein mainio ketju.
[/quote]
Av:n luonteeseen kuuluu vuosituhannesta toiseen se, että samoista asioista tulee aloituksia. Näin on myös nyt 1260-luvulla. Mitä onkaan sitten joskus satojen vuosien kuluttua, kun täällä ovat sukupolvet vaihtuneet moneen kertaan?
Voi ei, mitä mä teen!! Petin Joosefia Jumalan kanssa, nyt viimestään se saa selville etten oo neitsyt.. Eikä siinä vielä kaikki, maha on ruvennut turpoomaan ja kuukautisveri ei enää valu, se tätänyt puuttuis että olisin raskaanakin vielä! Nyt äkkiä neuvoja!?