Kerro MBTI-persoonallisuutesi ja puoluekantasi?
Tuon toisen MBTI- keskustelun innoittamana tällainenkin.
Kommentit (469)
Infp, olen äänestänyt demareita, vihreitä, vasemmistoa ja kokoomusta kerran. Voisin allekirjoittaa joitain muidenkin puolueiden ohjelmia, toisaalta en allekirjoittaisia minkään puolueen kaikkia tavoitteita.
Vierailija kirjoitti:
Infp, olen äänestänyt demareita, vihreitä, vasemmistoa ja kokoomusta kerran. Voisin allekirjoittaa joitain muidenkin puolueiden ohjelmia, toisaalta en allekirjoittaisia minkään puolueen kaikkia tavoitteita.
Eikun enfp oli mun, tosin joskus olen saanut tulokseksi i:nkin.
Mulla melko epävarma tuo MBTI, kun eivät testit oikein osaa sijoittaa pirrteitä useammasta INxx, ehkä lähimpänä INTJ. Perussuomalaisia olen äänestänyt joskus, usko nykymuotoiseen hyvävelidemokratiaan on melko vähissä.
Hah joskus tein sellaisen funktioita arvioivan testin:
TE (75%)
Ni(75%)
Si(75%)
Fi(70%)
Ti(70%)
Ne(60%)
Fe(40%)
Se(10%)
Osaako joku tulkita mitä tuo voi tarkoittaa? :'D
Testi sanoo: personality type unclear
ENTJ / ESTJ (prosentit kirjainten N ja S välillä vaihtelevat 49-51% - 51-49% eli 50:50 kumman testi antaa vuorollaan).
Kokoomus ja Perussuomalaiset
Testi väittää, että olen INTP. Puoluekanta on vaihdellut.
INFJ, olen äänestänyt aikaisemmin Liberaalipuoluetta, mutta seuraavan kerran todennäköisesti jotain muuta.
Petrus Pennasen Avoin Puolue kiehtoo, samoin Liike Nyt. Harmi, että pienten puolueiden vaikutusvalta on lähes mitätön.
Jos pitäisi valita eduskuntapuolueista, jäisin varmaan poukkoilemaan Vihreiden, RKP:n ja Kokoomuksen välimaastoon.
INFJ ja sanotaan vaikka sitoutumaton, olen äänestänyt vaikka sun mitä... asiasta kolmanteen, ollaanko me kaikki suomalaiset INF- jotain :D INFJ:n pitäisi olla harvinaisin tyyppi ja täällä joka toinen on INFJ ja loput INFP :D
Vierailija kirjoitti:
INFJ ja sanotaan vaikka sitoutumaton, olen äänestänyt vaikka sun mitä... asiasta kolmanteen, ollaanko me kaikki suomalaiset INF- jotain :D INFJ:n pitäisi olla harvinaisin tyyppi ja täällä joka toinen on INFJ ja loput INFP :D
Tai sitten AV yksinkertaisesti on tällainen introverttien outolintujen kokoontumispaikka! xD
ISTP, vasemmalta keskustan kautta oikealle ja samaa reittiä takaisin.
ENTP Persu