Kerro MBTI-persoonallisuutesi ja puoluekantasi?
Tuon toisen MBTI- keskustelun innoittamana tällainenkin.
Kommentit (469)
INFJ, SDP pääosin, toisinaan olen myös Vihreitä äänestänyt
ESFJ Vihreät, joka ehkä hyppäämässä demareiden äänestäjäksi
Olen ENTP. Laaja-alaisesti asioita ymmärtävänä voin kannattaa ainoastaan sosiaaliliberaaleja aatteita. Mieluiten äänestäisin vain henkilöä, mutta koska se ei järjestelmässämme ole mahdollista, on huomioitava puolue jopa ensi sijassa. Ainut järjellinen vaihtoehto, joka sekä sopii yhteen oman aate- ja arvomaailmani kanssa, että jolla on todellista vaikutusvaltaa, on keskustapuolue. Siksipä se on valintani.
Arkkitehti INTJ-A - Vasemmisto (Vasemmistoliitto, SKDL, SKP, KTP) ja Vihreät, presidentiksi olen äänestänyt SDPtä ja RKPtäkin
INTJ ja PS
Nuorena montaa muutakin, mutta ei mieli taivu jatkuvaan kusetukseen.
INFP. Ei ole vakiintunutta puoluekantaa enkä oikein pysty allekirjoittamaan minkään puolueen agendaa. Perinteisillä mittareilla olen kuitenkin suhteellisen liberaali ja enemmän vasemmalle kallellani.
Hiv positivinen ja piiraatti puolue
Vierailija kirjoitti:
INFP. Kokoomus.
Lisättäköön, että ennen Vas. ja vihertävä, mutta kyllä nytkin luonto edellä ja konservatiivi/liberaali olen, mutta oikeampaa äänestettävä, se on mielestäni yhteinen etu.
Vierailija kirjoitti:
INFJ ja sanotaan vaikka sitoutumaton, olen äänestänyt vaikka sun mitä... asiasta kolmanteen, ollaanko me kaikki suomalaiset INF- jotain :D INFJ:n pitäisi olla harvinaisin tyyppi ja täällä joka toinen on INFJ ja loput INFP :D
Ainakin mun kokemuksen mukaan eniten Mbti:stä on kiinnostunut INF-tyypit, joten ne pyörii eniten näillä keskustelupalstoilla :D
ENTJ-A eli päällikkö. Keskusta.
no, eipä mikään näistä korreloi mihinkään näköjään
ENTP (joskus ENFP) ja Kokoomus
Ihan täsmälleen sama!