Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

WT-lapsen harrastuksia!!

Vierailija
07.02.2014 |

Hermo menee kun anoppi ja appi suunnittelee meidän muksusta jotain tennistähteä tai konserttipianistia.. Ennenkuin hän on edes syntynyt.

Ajattelin että onkohan mitään todella noloa tai alaluokkaista nörttivätysten harrastusta, jonka voisin nokkavasti heittää ilmoille "Eeei, meidän MinnaPekasta tulee ötökkätieteilijä"

Musiikki ja urheilu ovat erityisesti anopin ja apin sydäntä lähellä eli ne ei käy..

Eli mitä kaikkia aliarvostettuja, noloja yms. harrastuksia/ammatteja tulee teille mieleen joita esim bättre folk ei voisi IKINÄ antaa lapsensa harrastaa??  Auttakaa! :D

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

moottorien rassaus

Vierailija
2/60 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ekana tulee mieleen amerikkalainen jalkapallo, diskotanssi, tankotanssi lapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:55"]

moottorien rassaus

[/quote]

Hmm. mun mies on sitä oikeen todellista bättre folkia, löytyy vanhaa rahaa, sukutaustaa ja kaikkea asiaan kuuluvaa, mutta se rakastaa autonrassausta ja rakentelee/entisöi vanhoja jenkkiautoja.. ;)

Vierailija
4/60 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:55"]Hermo menee kun anoppi ja appi suunnittelee meidän muksusta jotain tennistähteä tai konserttipianistia.. Ennenkuin hän on edes syntynyt.

Ajattelin että onkohan mitään todella noloa tai alaluokkaista nörttivätysten harrastusta, jonka voisin nokkavasti heittää ilmoille "Eeei, meidän MinnaPekasta tulee ötökkätieteilijä"

Musiikki ja urheilu ovat erityisesti anopin ja apin sydäntä lähellä eli ne ei käy..

Eli mitä kaikkia aliarvostettuja, noloja yms. harrastuksia/ammatteja tulee teille mieleen joita esim bättre folk ei voisi IKINÄ antaa lapsensa harrastaa??  Auttakaa! :D

[/quote]No musiikkiharrastuksena trash metal voisi antaa säväyksen ja urheilupuolella moottoriurheilu. Moottoripyöräily HD-puolella kunhan ikää tulee. Tankotanssi?

Vierailija
5/60 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekko

Vierailija
6/60 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lätkä, vaikka onkin "urheilua" niin todellakin wt

Vierailija
7/60 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 21:01"]

moottorien rassaus

[/quote]

Hmm. mun mies on sitä oikeen todellista bättre folkia, löytyy vanhaa rahaa, sukutaustaa ja kaikkea asiaan kuuluvaa, mutta se rakastaa autonrassausta ja rakentelee/entisöi vanhoja jenkkiautoja.. ;)

[/quote] ja vastanneella taas miesystävällä, hänen kavereillaan ja veljellään samat harrastukset ja kaikki veeteetyyppiä, siksi vastaus :)

Vierailija
8/60 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 21:03"]

Lätkä, vaikka onkin "urheilua" niin todellakin wt

[/quote] Jep, wt-tyyppi just pilasi olymppialiseetkiiin, viemällä tulet mastoon.

Vierailija
9/60 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 21:04"]

moottorien rassaus

[/quote]

[/quote] ja vastanneella taas miesystävällä, hänen kavereillaan ja veljellään samat harrastukset ja kaikki veeteetyyppiä, siksi vastaus :)

[/quote]

Näköjään siis wt:llä ja bättre folkilla on enemmän yhteistä kuin voisi kuvitella.. ;)

Vierailija
10/60 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

moottorien rassaus

[/quote]

[/quote]

Onhan siinä tietty vivahde-ero entisöikö hot rodeja vai tuunaako corollaa karvanopilla ja madalluksilla :)

Vierailija
11/60 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmakiväärillä voisi ampua tyhjiä oluttölkkejä aidan päältä.

Polkupyöräily; varusteina liian pieni polkupyörä ja feikit crocsit, treeniajankohta silloin kun lasten pitäisi olla nukkumassa.

Vierailija
12/60 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 21:09"]

moottorien rassaus

[/quote]

[/quote]

Onhan siinä tietty vivahde-ero entisöikö hot rodeja vai tuunaako corollaa karvanopilla ja madalluksilla :)

[/quote] Ja näiden sijaankin löytyy monia vaihtoehtoja :)

Vierailija
13/60 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt-lapsi ei harrasta joukkueurheilua. Menee itse jonnekin. Vanhempia ei kiinnosta harrastuksiin kuljettaminen.

Vierailija
14/60 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 21:13"]

Wt-lapsi ei harrasta joukkueurheilua. Menee itse jonnekin. Vanhempia ei kiinnosta harrastuksiin kuljettaminen.

[/quote] Illan suosikkini. Pisteet sinulle :)

Vierailija
15/60 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki harrastukset maan päällä on hyviä. Pääasia on, että lapsi harrastaa jotain, ei liikaa kuitenkaan. Ja kysyppäs nyt ensin lapselta mitä hän haluaa harrastaa ja jätä lapsellinen valtataistelu kunnianhimoisten isovanhempien kanssa kokonaan.

Minun pikkutyttöni ilmoitti pienenä pontevasti alkavansa posteljooniksi, sanoin että sehän on hienoa.

Ei se että on Hienot harrastukset ja korkea koulutus ole pääasia vaan se että pitää siitä mitä tekee. Mutta tämänhän kaikki jo tiesivätkin.

Vierailija
16/60 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus sattuu

Vierailija
17/60 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 21:09"]

moottorien rassaus

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No onhan se toki näinkin. Meillä ei mitään tiksi-tuningeja nähdä. Kyllä ne on niitä varsin hintavia Hotrodeja ja muita vastaavia mitä se mun mies "rassaa".. :)

Vierailija
18/60 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imppaus.

Vierailija
19/60 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkkeily, paini, judo, karate, taekwondo.

Vierailija
20/60 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kanssa väittäisin, että wt-lapsi ei harrasta mitään urheilua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä