Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

WT-lapsen harrastuksia!!

Vierailija
07.02.2014 |

Hermo menee kun anoppi ja appi suunnittelee meidän muksusta jotain tennistähteä tai konserttipianistia.. Ennenkuin hän on edes syntynyt.

Ajattelin että onkohan mitään todella noloa tai alaluokkaista nörttivätysten harrastusta, jonka voisin nokkavasti heittää ilmoille "Eeei, meidän MinnaPekasta tulee ötökkätieteilijä"

Musiikki ja urheilu ovat erityisesti anopin ja apin sydäntä lähellä eli ne ei käy..

Eli mitä kaikkia aliarvostettuja, noloja yms. harrastuksia/ammatteja tulee teille mieleen joita esim bättre folk ei voisi IKINÄ antaa lapsensa harrastaa??  Auttakaa! :D

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 21:16"]

Kaikki harrastukset maan päällä on hyviä. Pääasia on, että lapsi harrastaa jotain, ei liikaa kuitenkaan. Ja kysyppäs nyt ensin lapselta mitä hän haluaa harrastaa ja jätä lapsellinen valtataistelu kunnianhimoisten isovanhempien kanssa kokonaan.

Minun pikkutyttöni ilmoitti pienenä pontevasti alkavansa posteljooniksi, sanoin että sehän on hienoa.

Ei se että on Hienot harrastukset ja korkea koulutus ole pääasia vaan se että pitää siitä mitä tekee. Mutta tämänhän kaikki jo tiesivätkin.

[/quote]

Siis tottakai tuleva lapseni harrastaa mitä haluaa, eikä tässä tilanteessa ole mikään verinen valtataistelu meneillään vaan enemmänkin herjan heitto :) Kirjotin varmaan vähän turhan ärhäkästi koska halusin herättää keskustelua :D Eli ei hätää!

ap

Vierailija
22/60 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 21:23"]

Nyrkkeily, paini, judo, karate, taekwondo.

[/quote]

Jaa, äitini on taekwondon suomen ja pohjoismaiden mestari, eikä hän kyllä ole wt:tä nähnytkään.. Itse olen myös harrastanut karatea kilpatasolla, eikä minuakaan edes hyvällä tahdolla voisi luokitella wt:ksi.. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsemme tuleva harrastus on porvoolainen av-foorumiprovottaja.

Vierailija
24/60 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 21:10"]

Ilmakiväärillä voisi ampua tyhjiä oluttölkkejä aidan päältä.

Polkupyöräily; varusteina liian pieni polkupyörä ja feikit crocsit, treeniajankohta silloin kun lasten pitäisi olla nukkumassa.

Tälle repesin:D

[/quote]

Vierailija
25/60 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Wt-lapsi.Minä vain tiedän että vt on virkaa tekevä.

Vierailija
26/60 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 21:21"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 21:09"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 21:01"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:55"]

moottorien rassaus

[/quote]

Hmm. mun mies on sitä oikeen todellista bättre folkia, löytyy vanhaa rahaa, sukutaustaa ja kaikkea asiaan kuuluvaa, mutta se rakastaa autonrassausta ja rakentelee/entisöi vanhoja jenkkiautoja.. ;)

[/quote]

Onhan siinä tietty vivahde-ero entisöikö hot rodeja vai tuunaako corollaa karvanopilla ja madalluksilla :)

[/quote]

No onhan se toki näinkin. Meillä ei mitään tiksi-tuningeja nähdä. Kyllä ne on niitä varsin hintavia Hotrodeja ja muita vastaavia mitä se mun mies "rassaa".. :)

[/quote]

Meillä on ollut lähinnä ralliautoissa ne moottorit mitä on rassailtu. Tykkään käydä katsomassa kisoja. Huomenna taas mennään, Kangasniemelle.

Vierailija
27/60 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ABC-asemalla notkuminen tietysti. Olisi vielä uskottavampi, jos osaisi räkiä kunnolla ja haisisi tietenkin skootterin pakokaasulle! Ja kannattaa totuttaa kersa heti pienestä pitäen juomaan Batteryä tai muita enengiajuomia.

Vierailija
28/60 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

larppaus

Vierailija
29/60 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 21:45"]

larppaus

[/quote] Oi, alan wt-tyypiksi :)

t. av-teini

Vierailija
30/60 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vaan mikä ei maksa ja kuten joku jo totesi, mihin ei tarvitse kuskata.

Vierailija
31/60 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmakiväärillä voisi ampua tyhjiä oluttölkkejä aidan päältä.

Polkupyöräily; varusteina liian pieni polkupyörä ja feikit crocsit, treeniajankohta silloin kun lasten pitäisi olla nukkumassa.

[/quote]

Tää on hyvä, just näin :)

Vierailija
32/60 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko skuuttaus wt:tä?

Vierailija
33/60 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 21:13"]

Wt-lapsi ei harrasta joukkueurheilua. Menee itse jonnekin. Vanhempia ei kiinnosta harrastuksiin kuljettaminen.

[/quote]Olin siis lapsena wt-lapsi. :´(

Pelasin tennistä ja menin harrastukseen yksin.

Vierailija
34/60 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skuuttaus on weeteetä, silloin kuin ei ole mitään muuta varsinaista harrastusta. Euroshopperin energiajuomaa reppuun. Eeässää.

Vierailija
35/60 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

wt. Ei ole mitään wt:tä. On vain ihmisiä jotka lokeroivat toisia ihmisiä näyttääkseen itse paremmilta.

Vierailija
36/60 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Tällainen ilkeys vetää hiljaiseksi. Vitsisi ei naurata vaan itkettää.

Perheelle ei ole rahaa joten lapsella on liian pieni pyörä ja feikit (hui kauhea, aidot onkin niin valtavan hienot) crocsit. Lapsen perheessä on ongelmia, jonka takia lapsen nukkumaanmenoajoista ei huolehdita. Käytänpä säkenöivää älyäni ja teen aiheesta vitsin. Yhdeksän yhtä älykästä peukuttavat.

Vierailija
37/60 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt-harrastuksia: räiskintävideopelien pelaaminen, lähiörampilla skeittaus, internetissä skypettäminen

Keskiluokan harrastuksia: jalkapallo, jääkiekko, salibandy etc.

Eliitin harrastuksia: klassisen musiikin teoria, pitsinnypläyksen alkeiskurssi lapsille, kirjakerho, tähtitiede

Vierailija
38/60 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:14"]

[/quote]Tällainen ilkeys vetää hiljaiseksi. Vitsisi ei naurata vaan itkettää.

Perheelle ei ole rahaa joten lapsella on liian pieni pyörä ja feikit (hui kauhea, aidot onkin niin valtavan hienot) crocsit. Lapsen perheessä on ongelmia, jonka takia lapsen nukkumaanmenoajoista ei huolehdita. Käytänpä säkenöivää älyäni ja teen aiheesta vitsin. Yhdeksän yhtä älykästä peukuttavat.

[/quote]

No kuka lestoja käskee tehdä lapsia enemmän kuin laki sallii

Vierailija
39/60 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekko ois muuten tähän sopiva laji mutta se vaatii rahaa. Ja sitä wt-porukoilla ei ole. Onko harrastuksen pakko olla wt = ilmainen tai halpa? Jos muuten vaan juntti kelpaa niin sit jääkiekko.

Vierailija
40/60 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Yh ja asun kaupungin asunnossa ja lapsilla on kaksi isää. Palstan normien mukaan olen siis wt ja lapseni ovat harrastaneet yleisurheilua, kilpauintia, judoa, jalkapalloa, koripalloa, soittotunteja, kuvataidetta ja tanssia.