Rakastan miestä, joka juo joka ilta
Kolme-viisi keskikaljaa. Järki sanoo, että en saisi, koska hänellä on selkeästi ongelma. Toisaalta ymmärrän, että se on rentoutumiskeino ja sen vuoksi en haluaisi häntä tuomita liikaa.
Kertokaas paljonko on liikaa ja mitkä on ne käyttäytymisen merkit jolloin olisi syytä huolestua.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
upea olutvatsa kirjoitti:
mahtaa olla lössähtänyt ilmestys
😑Nii on♡ kultainen sydän. Ap
Pidä helmestäsi lujaa kiinni. Muut eivät tuota miestä huolisikaan, sen verran kurja hän on.
Sinä sen sanoit, hän juo vain rentoutuakseen, Siis tavallaan lääkkeeksi ja vain pari mietoa olutta.
Ei tarvitse olla huolissaan, koska siihen ei ole mitään syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
upea olutvatsa kirjoitti:
mahtaa olla lössähtänyt ilmestys
😑Nii on♡ kultainen sydän. Ap
Pidä helmestäsi lujaa kiinni. Muut eivät tuota miestä huolisikaan, sen verran kurja hän on.
Voi teitä :). Pus. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen mies on?
58v
En pitäisi tuota minään. Känni joka ilta saattaisi jo aiheuttaa toimenpiteitä.
Vierailija kirjoitti:
En pitäisi tuota minään. Känni joka ilta saattaisi jo aiheuttaa toimenpiteitä.
Hän siis hyvin harvoin juo itsensä humalaan. Ei ole koskaan missään örvellys tilassa. Toki joskus viikonloppuna sitten juo enemmän ja humalaan.
Olen aiemmin seurustellut absolutistien kanssa, niin en oikeen hahmota että paljinko on paljon....
Ap
Jätä se sika! Vaikka olisi miten kultainen sydän, ihan helppoa löytää parempi. Olet varmasti valioluokan nainen eikä hän ole sinulle se oikea kun tuollasta mietit. Muuten auttaisit häntä lopettamaan.
Surkeeta. Minä autoin miestäni ja hän on nyt minun unelmieni mies. Ei ollut edes vaikeeta, olin vaan kaks viikkoa pois ja sitten kerroin miks. Ei ole ottanut tippaakaan eikä näytä edes kaipaavan kuningas alkoholia.
Tää mies on sulle väärä kun et edes yritä.
Ja alkoholismin alkuvaiheessa juomamäärät vähäisiä, pystyy olemaan ilmankin päivän tai pari.... kunnes eräänä päivänä huomaat että päivässä meneekin jo 12 päkki, eikä täysin selvää päivää ole ollut aikoihin. Määrät kasvaa ja toinen ei edes päihdy.. siitä se vaan syvenee ja lopulta alkoholi on kuningas jota se kumartaa ja jolle se antaa koko elämän.