Miten pudottaa painoa 62 kilosta 56-57 kiloon?
Kommentit (5)
olen lyhyt, 155 cm pitkä eli enemmänkin pitäisi pudottaa
Vierailija kirjoitti:
olen lyhyt, 155 cm pitkä eli enemmänkin pitäisi pudottaa
Liiku enemmän, syö enemmän kasviksia ja rasvoja (rasvat pitää näläntunteen poissa vähemmällä syömisellä, pitää sen ruuan mahalaukussa pidempään, eikä turvota niin pirusti). Jos olet lyhyt niin eiköhän tuo paino tuolla kesäksi laske. Älä mässäile vaan liiku. Jos huijaat ja olet selvästi pidempi, niin sitten sua ei pelkät hyvät elintavat auta laihtumaan ja hyvä niin, ei ole tarvettakaan. Itse olen 160/52 ja tuskailin halutessani painon olevan alle 50. Kun onnistuin siinä olin aika luinen ja olo onkin parempi sexympi ihan näissä 50+ mitoissa.
Pieni ihminen myös kuluttaa vähän. Jos haluat nopean startin, kokeile viikko, tai pari VLCD diettiä, eli hyvin vähäkalorisia keittoja, puuroja ja pirtelöitä, niin näet millä vauhdilla laihdut. 5 kg pudotus ei ole mikään mahdoton tehtävä. Yksi kilo vastaa noin 7000 kcal, joten jos pystyt syömään 500 kcal päivässä vähemmän kuin kulutat, laihdut puoli kiloa viikossa.
Liity sulamo. Fi ja laske siellä kalorit mitä syöt. Syö 1000-1200 kaloria päivässä. Kaks kolme viikkoa niin se on siinä👍
Olet varmaan lähemmäs 170 pituinen tai ylikin? Se ehkä on sinun luonnollinen painosi eikä ole tarkoituskaan olla kevyempi? Siksi vaikeata.