Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on 50kg ylipainoa silti pidän itsestäni.

Vierailija
07.02.2014 |

Eikä mua haittaa kilot lainkaan.

Kommentit (150)

Vierailija
41/150 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas ketju. Sanoisin että jos ihmisen paino aiheuttaa tällaista vihaa ja ilkeyttä ihmisessä, on haukkujalla itsellään paha olla.

Itse ylipainoinen. Olen silti ihan nätti. Toki olisin nätimpi laihempana. Olen terve. Kaikki arvot hyviä. Akateemisesti koulutettu, esimiestehtävissä töissä. Pidetty työkaveri, pidetty ystävä, äitinä ja vaimona koen myös onnistuneeni. Hoikat lapset, jotka molemmat yliopistossa. Hyväntekeväisyyteen lahjoitan vuosittain paljon rahaa. En puhu muista ihmisistä selän takana pahaa. Olen siis paljon muutakin kuin lihava ihminen. Herätkää nyt ihmiset.

Vierailija
42/150 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 16:33"]Sanoisin 43:lle, että mielipiteeni esittäminen on oma asiani, niin kuin läskin kilot ovat hänen asiansa, mutta jos tuo asian esille julkiseen foorumiin, eikö hän odota saavansa jonkinlaista palautetta, jos ei, olen ymmärtänyt asian ihan väärin. Uskoakseni odotukset on saada palautetta jokaisesta avauksesta, miksi niitä kukaan teksis jo näin ei olisi?

Lihavat ihmiset tekevät ihan yhtä paljon pahaa kuin laihat ja normipainoiset, siinä ei ole mitään eroa. Kaiken kukkuraksi, lihavat tuntuvat olevan tosielämässä kaikkein vittumaisimpia ihmisiä, meitä hoikkia haukkumassa luuviuluiksi, kukkakepeiksi jne. Itse en ole koskaan sanonut yhdellekään läskille tosielämässä mitään läskiin viittaavaa, sen sijaan olen saanut sen kymmenet kerrat kuulla läskin suusta mitä paskempaa suunsoittoa.

En pidä läskeistä, en henkisesti enkä ruumiillisesti!

[/quote]

Itse hoikka ja täällä haukutaan lihavia koko ajan. En ole nähnyt aloituksia, missä haukutaan laihoja. Sinun asenteesi on perin ahdasmielinen. Minä arvostan ihmisiä sisimmän mukaan, sinä arvotat ulkokuoren mukaan. Surullista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/150 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 16:10"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 15:58"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 15:24"]Kylläpä tuntuu monia harmittavan kun ylipainoinen ei vihaa itseään. Toivotte varmaan kaikkien ylipainoisten tekevän itsemurhan.

[/quote]

Kyllä, tai ainakin laihduttavan. Miksi meidän kaikkien pitäisi pitää läskeistä rumiluksista?

[/quote]

No ei kai teidän tarvitse pitää jos ulkonäkö on teidän kriteerinne ystävyydelle tms. , mutta antakaa nyt kuitenkin ihmisten pitää itsestään. Mitä hyötyä siitä olisi kenellekään että kaikki lihavat alkaisivat vihaamaan itseään? Haukkuisivat itseään lapsilleen ja käskisivät vihata, eroaisivat puolisoistaan, hylkäisivät sukulaisensa ja ystävänsä ja katse maahanluotuna ja itkien laahustaisivat päivästä toiseen. 

[/quote]

Sitä hyötyä, että siitä voisi tulla motivaatiota laihduttamiseen.

[/quote]

Ahaa, 10 liiallisen kilon vuoksi taidan olla niin tyhmä etten selventämättä ymmärrä miten ihmissuhteiden huonontuminen, harrastusten ja menojen vähentäminen ja masennus LISÄISIVÄT intoa omasta ulkonäöstä huolehtimiseen. Selventäisitkö logiikkaasi? Jotenkin tyhmänä tuli mieleen että jos ylipainoinen pitää itsestään ja jaksaa harrastaa, käydä töissä ja tavata läheisiään niin siellä tanssikurssilla, sienimetsässä, työpaikan salivuorolla tai lasten leikkipuistossa painnonousu hidastuu, pysähtyy tai paino kääntyy laskuun, mutta pitääkin siis erakoitua ja jäädä kotiin jotta laihtuminen tapahtuisi.

Vierailija
44/150 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 16:10"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 15:58"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 15:24"]Kylläpä tuntuu monia harmittavan kun ylipainoinen ei vihaa itseään. Toivotte varmaan kaikkien ylipainoisten tekevän itsemurhan.

[/quote]

Kyllä, tai ainakin laihduttavan. Miksi meidän kaikkien pitäisi pitää läskeistä rumiluksista?

[/quote]

No ei kai teidän tarvitse pitää jos ulkonäkö on teidän kriteerinne ystävyydelle tms. , mutta antakaa nyt kuitenkin ihmisten pitää itsestään. Mitä hyötyä siitä olisi kenellekään että kaikki lihavat alkaisivat vihaamaan itseään? Haukkuisivat itseään lapsilleen ja käskisivät vihata, eroaisivat puolisoistaan, hylkäisivät sukulaisensa ja ystävänsä ja katse maahanluotuna ja itkien laahustaisivat päivästä toiseen. 

[/quote]

Sitä hyötyä, että siitä voisi tulla motivaatiota laihduttamiseen.

[/quote]

Käy lukemassa 97,6kg ja rapakunnossa-ketju. Siellä taitaa olla motivaatio kohdillaan mutta nainen ei vaan laihdu. Sieltä on ylläpito poistanut törkeimpiä laihduttajalle ladeltuja kommentteja. Kuvitteletteko ihan oikeasti kannustavanne ihmisiä laihtumaan haukkumalla? Sinustakin löytyy taatusti jokin kehittämisen tarpeessa oleva ominaisuus mutta normaalit ihmiset eivät hauku toisia pikkujutuista joka ei koske heidän elämäänsä.

Vierailija
45/150 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän positiivinen aloitus palstalla jossa tosi monet normaalipainoiset ja jopa hoikatkin tuntuvat rääkyvän läskeistään (joita ei ole) ja kyselevät vähän väliä "mitä mieltä mun syömisistä?" ja "paljon mun pitäis laihtua?".

Sinulla on asenne ja itsetunto kohdillaan. Tuossa joku sanoi että sinulla on vääristynyt kehonkuva, minun mielestäni ei ole koska tiedostat lihavuutesi.

Sellaisilla on, jotka eivät tiedosta olevansa hoikkia, vaan laihduttavat kokoajan ja näkevät itsensä lihavina hoikkuudestaan huolimatta.

Vierailija
46/150 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainohan on näköjään erinomainen keino pitää ilkeät ja pinnalliset ihmiset pois omasta ystäväpiiristä eli jotain hyötyäkin siitä on.

Vierailija
47/150 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Kukaan meistä ei ole täyden kympin näköinen ulkoisesti, joten kellän ei ole varaa arvostella toista ulkonäköseikoista. Tuskin tässäkään ketjussa montaa Miss Universumia on, vaikka olisi kuinka hoikka. Hoikkuus ei tarkoita automaattisesti kauniita kasvoja. Moni lihava on kaunis kasvoiltaan. Toki on kauniita hoikkia ja rumia lihavia.

Vierailija
48/150 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 16:04"]

Vastaa rehellisesti: Jos saisit valita oletko 50 kg ylipainoinen vai oletko normaalipainoinen, niin kumman valitsisit? Jos ei se sinua yhtään haittaa, niin väitätkö käsi sydämellä, että olisit muka mieluummin ylipainoinen?

[/quote]

Tää nyt on todella typerä " testi"

Ihan samalla tavalla voi sanoa, että miten voit väittää olevasi onnellinen, jos olet köyhä/ruma/ huonostikoulutettu/yksinhuoltaja, mitä tahansa. Että käsi sydämellä, etkö olisi mieluummin  rikas/kaunis/korkeakoulutettu/onnellisessa ydinperheessä, ja jos olisit, niin sitten et voi olla onnellinen.

Tuolla logiikalla kukaan joka ei ole täydellinen, ei voi olla onnellinen.

Mulla on ADHD, ja siihen liittyen myös se 50kg ylipainoa. Olen siis keskittymis- ja syömishäiriöinen. Silti olen onnellinen ihminen. Yritänkö laihduttaa? Joo. Liikun paljon, mutta syön ihan liikaa sokeria, koska se rauhoittaa mua. Mullaon lääkityskin, ja se auttaa jonkin verran.

No joka tapauksessa: tämän lisäksi olen älykäs, spontaani ja taiteellinen, ja sen myötä saan tehdä unelmaduuniani, tienaan hyvin, mulla on ihan mies ja ihanat lapset, joten miksi MIKSI ihmeessä mä olisin onneton? Siksi että jonkun av-mamman silmään sattuu? Onneksi mä tein jo teininä päätöksen, että mä teen elämässä ihan mitä itse haluan häpeämättä itseäni. Koska sillä itseinholla ja häpeällä satutan vain itseäni, en tuo mitään hyvää kenenkään elämään.

Joo, voi olla että sairastun joskus. Niin meille kaikille käy. Läheinen ystäväni, hoikka, sairastaa terminaalivaiheen syöpää. Kun ne tilastot nyt vaan eivät yksilön kohdalla merkitse mitään. Vaikka kuinka mun pitäisi olla se sairas, niin asiat nyt vaan menevät maailmassa näin.

[/quote]

Hyvä kirjoitus

Vierailija
49/150 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 16:19"]Tässä näkee miten heikolla itsetunnolla lihavat ovat varustettu. Kukaan ei ole haukkunut aloittajaa millään tavalla, hyvinkin kannustavasti huomautettu realiteeteista, että elimistö ei kestä ja todettu, että lienee itsesuggerointia tuo tyytyväisyys läskeihin.

Hankkinaa niiden kilojenne lisäksi myös itsetuntoa, älkää olko kateellisia hoikille ja normaalipainoisille, jos kerran niin nautitte niistä ylimääräkiloistanne.

Itse pidän lihavia kohtuu kuvottavina, saatikaan ihmistä jolla on kropassaan 50 kiloa ylimääräistä, siis sehän on aivan helvetisti.

Tuollaisen ihmisen päässä silmätkin ovat kuin jotku pienet napit siellä kuopissa, leuka loppuu polvien alapuolella, siis se kolmas tai neljäs leuka.

[/quote]

Hyvin sanottu! Läskit on juuri siksi ärsyttäviä, että vaikka niitä koittaa auttaa, patistamalla niitä vähän liikkumaan ja varomaan syömisiään, ne hemmetin idiootit vaan pistää marttyyrivaihteen silmään ja alkaa vetään lisää suklaapatukoita!

Olen montaa läskiä koittanut auttaa, mutta alkaa mennä jo hermo. Helpompi on käännyttää homo heteroksi, kuin saada satakiloisesta ämmästä pantavan näköistä ihmistä ruodittua.

Vierailija
50/150 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 17:32"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 16:19"]Tässä näkee miten heikolla itsetunnolla lihavat ovat varustettu. Kukaan ei ole haukkunut aloittajaa millään tavalla, hyvinkin kannustavasti huomautettu realiteeteista, että elimistö ei kestä ja todettu, että lienee itsesuggerointia tuo tyytyväisyys läskeihin.

Hankkinaa niiden kilojenne lisäksi myös itsetuntoa, älkää olko kateellisia hoikille ja normaalipainoisille, jos kerran niin nautitte niistä ylimääräkiloistanne.

Itse pidän lihavia kohtuu kuvottavina, saatikaan ihmistä jolla on kropassaan 50 kiloa ylimääräistä, siis sehän on aivan helvetisti.

Tuollaisen ihmisen päässä silmätkin ovat kuin jotku pienet napit siellä kuopissa, leuka loppuu polvien alapuolella, siis se kolmas tai neljäs leuka.

[/quote]

Hyvin sanottu! Läskit on juuri siksi ärsyttäviä, että vaikka niitä koittaa auttaa, patistamalla niitä vähän liikkumaan ja varomaan syömisiään, ne hemmetin idiootit vaan pistää marttyyrivaihteen silmään ja alkaa vetään lisää suklaapatukoita!

Olen montaa läskiä koittanut auttaa, mutta alkaa mennä jo hermo. Helpompi on käännyttää homo heteroksi, kuin saada satakiloisesta ämmästä pantavan näköistä ihmistä ruodittua.

[/quote]

Tuskin nekään sinua haluaisi panna, eikä kukaan muukaan jolla on aivot.

Vierailija
51/150 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän luulet että avioliitto menee hyvin ja mies tykkää, oikeesti mies pettää ja haaveilee hoikista :)))

Vierailija
52/150 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 17:59"]Niinhän luulet että avioliitto menee hyvin ja mies tykkää, oikeesti mies pettää ja haaveilee hoikista :)))

[/quote]

Moni mies tavannu vaimonsa, kun on jo ylikiloja. Samoin moni nainen kun on tavannut miehensä, mies on voinut olla jo silloin pulska. Lisäksi tiedän monia tapauksia, jossa mies vaihtanut hoikan muijansa pulskempaan. Tuskin se sinäkään kedon kaunein kukka olet. Seksistä ainakin puute, kun pitää muita ivata. Sitäpaitsi moni laiha on hyvin epäseksikäs, jos on rinnaton ja peppukin lättänä. Hyi. Paras on normipainoinen seksikkäillä kurveilla.

Mies37 v.

Vierailija
53/150 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 13:57"]

Eikä mua haittaa kilot lainkaan.

[/quote]

Ja mä en usko sanaakaan....

Vierailija
54/150 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 17:59"]

Niinhän luulet että avioliitto menee hyvin ja mies tykkää, oikeesti mies pettää ja haaveilee hoikista :)))

[/quote]

No ei petä. Sillä oli varaa valita kenet hän vaimoksi ottaa. Oli ennen minua useita nuoria ja hoikkia tyttöystäviä mutta niin vaan rakastui minuun ja perustimme perheen.

Vierailija
55/150 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 17:59"]

[/quote]

Ei se nyt ihan noinkaan mene. Jos se noin yksinkertaista olisi, ketään hoikkaa ei ikinä mies pettäisi.

Vierailija
56/150 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen seksielämä sulla on ap? Tuntuis, että noin isolla kilomäärällä seksin harrastaminenkin on jo vaikeaa.

Isäni kuoli 2-tyypin diabetekseen. Häneltä myös amputoitiin diabeteksen vuoksi toinen jalka. En toivo sinulle samaa kohtaloa. Isäkin viihtyi ylipainoisena, mutta kuolo korjasi aivan liian aikaisin, ja ihan turhaan.

Vierailija
57/150 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hienoa ap, että olet tyytyväinen itseesi. Ja että nelikymppisenä on polvet ja muut kunnossa.

Olen sinua toistakymmentä vuotta vanhempi ja laihdutin itseni kolmikymppisenä normaalipainoiseksi juuri sen takia, että näin, mihin kuntoon äitini meni vanhempana. Hän on aina ollut ylipainoinen.

Nyt voin sanoa, että tein oikean ratkaisun. Ikäisiäni naisia on jonossa polvileikkauksiin, on verenpainelääkitystä, olkapäävaivoja, selkävaivoja. No ei siinäkään mitään. Moni heistä oikein odottaa, että pääsispä sitten äkkiä eläkkeelle. Mutta kuuskymppisenä ollaan lonkkaleikkausjonossa. Ai niin, ensimäiset sydämen ohitusleikkaukset on tehty jo viiskymppisillä.

Oma äitini on on kahdeksankymmentä ja on surullista katsoa ihmistä, kenellä pää pelaa ihan täysillä, mutta jalat eivät enää kanna. On astmalääkettä, sydänlääkettä, verenpainelääkettä, kolesterolilääkettä. Muuten todella tässä päivässä ja hyvävointinen, mutta ei pysty puolta kilometriä enää kävelemään. Kummatkin lonkat leikattu, polvissa paha nivelrikko.

Ja kyllä, aion pitää oman painoni kurissa ja harrastaa liikuntaa.

Mutta en siis halua tätä pahalla kirjoittaa, vaan vähän sinua vanhempana, mihin runsas ylipaino johtaa. Se tulee hankaloittamaan elämää huomattavasti

Vierailija
58/150 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 17:59"]Niinhän luulet että avioliitto menee hyvin ja mies tykkää, oikeesti mies pettää ja haaveilee hoikista :)))

[/quote]

Eniten pettävät miehet, jotka ovat ulkonäön perään noin muutoinkin. Montaa missiä ja mallia on petetty.

Vierailija
59/150 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 18:13"]On hienoa ap, että olet tyytyväinen itseesi. Ja että nelikymppisenä on polvet ja muut kunnossa.

Olen sinua toistakymmentä vuotta vanhempi ja laihdutin itseni kolmikymppisenä normaalipainoiseksi juuri sen takia, että näin, mihin kuntoon äitini meni vanhempana. Hän on aina ollut ylipainoinen.

Nyt voin sanoa, että tein oikean ratkaisun. Ikäisiäni naisia on jonossa polvileikkauksiin, on verenpainelääkitystä, olkapäävaivoja, selkävaivoja. No ei siinäkään mitään. Moni heistä oikein odottaa, että pääsispä sitten äkkiä eläkkeelle. Mutta kuuskymppisenä ollaan lonkkaleikkausjonossa. Ai niin, ensimäiset sydämen ohitusleikkaukset on tehty jo viiskymppisillä.

Oma äitini on on kahdeksankymmentä ja on surullista katsoa ihmistä, kenellä pää pelaa ihan täysillä, mutta jalat eivät enää kanna. On astmalääkettä, sydänlääkettä, verenpainelääkettä, kolesterolilääkettä. Muuten todella tässä päivässä ja hyvävointinen, mutta ei pysty puolta kilometriä enää kävelemään. Kummatkin lonkat leikattu, polvissa paha nivelrikko.

Ja kyllä, aion pitää oman painoni kurissa ja harrastaa liikuntaa.

Mutta en siis halua tätä pahalla kirjoittaa, vaan vähän sinua vanhempana, mihin runsas ylipaino johtaa. Se tulee hankaloittamaan elämää huomattavasti[/quote]

N.85-90 kg vanhus elää pisimpään tutkimusten mukaan. En tiedä kuinka lihavista puhut. Minun suvussani monella laihalla astmaa, syöpää, sydän ja verisuonitauteja, korkeaa verenpainetta. Lihavuus lisää riskejä, mutta läheskään kaikki eivät sairastu. Samoin hoikkuus ei takaa tervettä elämää.

Vierailija
60/150 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 18:11"]

Minkälainen seksielämä sulla on ap? Tuntuis, että noin isolla kilomäärällä seksin harrastaminenkin on jo vaikeaa.

Isäni kuoli 2-tyypin diabetekseen. Häneltä myös amputoitiin diabeteksen vuoksi toinen jalka. En toivo sinulle samaa kohtaloa. Isäkin viihtyi ylipainoisena, mutta kuolo korjasi aivan liian aikaisin, ja ihan turhaan.

[/quote]

Hyvä seksielämä, meillä on mieheni kanssa usein seksiä ja tykkään seksistä.

Ketju on lukittu.