Mulla on 50kg ylipainoa silti pidän itsestäni.
Eikä mua haittaa kilot lainkaan.
Kommentit (150)
Onhan ylipaino ihan kansantaloudellinenkin ongelma mutta jotenkin en ole saanut sellaista vaikutelmaa että ap:tä solvaavat olisivat valtion menoista huolissaan.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 21:40"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 21:23"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 21:08"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:50"]50 kiloa ylipainoa on kauhea kasa läskiä. Kuka väittää että se on terveellistä. Joku näsäviisas sanoo että itsepä kannan kilot. Kyllä juu. Mitä sitten kun sairastuu. Kuka maksaa viulut?
[/quote]
Samat ihmiset maksaa viulut, kun sinä tai minä sairastutaan. Terv. 49 kg ja syöpä.
[/quote]
Tässä asia kiteytyy. Kuka meistä voi sairastua.
Terv. 56 kg ja vakavasti sairas
[/quote]
Juuri näin, joten itsestään huolenpitäminen on aivan turhaa. Jos kohtalonasi on kuolla jossain iässä, et voi sitä estää. Iloinen elämä on paljon parempi, kuin kuntoilla ja elää terveellisesti. Kohtalollesi et voi mitään.
Toisaalta, parempi iloinen elämä ja lyhyempi, kuin kieltäytyminen ja pitkä.
[/quote]
Miksi piikittelet?
56 kg ja vakavasti sairas
[/quote]
Mitä ihmeen piikittelyä. Omituinen palsta. Minä uskon siihen, että kohtalon päivät on päätetty. Kun aika on lähteä, sille ei mitään voi. Näkeehän sen monen nuoren ja hoikankin kohdalla. Kuollaan, vaikka ei polteta ja syödään terveellisesti. Et voi vaikuttaa päiviesi määrään millään. Et edes painollasi. Näin se vain menee.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 21:41"]
Onhan ylipaino ihan kansantaloudellinenkin ongelma mutta jotenkin en ole saanut sellaista vaikutelmaa että ap:tä solvaavat olisivat valtion menoista huolissaan.
[/quote]
Onhan täällä faktoja annettu, mutta ne kaikki on kumottu sillä, että joku sukulaisen tuttu on kuollut nuorena, joten se on ihan höpöpuhetta, että lihavuus aiheuttaisi sairauksia. Joten uskokaamme palstatotuus ja emme yritä pitää itsestämme huolta.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:05"]
Miksi ihmiset sitten yrittää laihduttaa, jos se on niin ihanaa olla lihava. Vastaapa siihen.
[/quote]
Osallistun tähän ketjuun nyt ekaa kertaa. Tämä kommentti aiheutti vastaamisen tarpeen.
En niinkään usko, että ihmiset haluavat laihduttaa. Tai jotkut haluavat, sillä he kokevat tarvetta normiin; yhteiskunnan vaatimusten täyttämiseen.
Laihduttaminen käsitteenä kuvaa mielestäni tietynlaista paineen tunnetta täyttää sosiaalisen todellisuuden tuottaman henkisen ilmapiirin normatiivisuuden.
Uskon, että suurin osa ihmisistä kuitenkin haluaa toteuttaa identiteettiään. Ja halua oppia kehonsa eli olla "kehoälykäs". Tuntea kehonsa ja itsensä. Tuntea todella.
Ja siksi jotkut laihtuvat. Pysyvästi.
Ymmärrättekö mitä tarkoitan? Ulosantini on joskus hataraa.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 21:40"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 21:23"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 21:08"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:50"]50 kiloa ylipainoa on kauhea kasa läskiä. Kuka väittää että se on terveellistä. Joku näsäviisas sanoo että itsepä kannan kilot. Kyllä juu. Mitä sitten kun sairastuu. Kuka maksaa viulut?
[/quote]
Samat ihmiset maksaa viulut, kun sinä tai minä sairastutaan. Terv. 49 kg ja syöpä.
[/quote]
[/quote]
Juuri näin, joten itsestään huolenpitäminen on aivan turhaa. Jos kohtalonasi on kuolla jossain iässä, et voi sitä estää. Iloinen elämä on paljon parempi, kuin kuntoilla ja elää terveellisesti. Kohtalollesi et voi mitään.
[/quote]
Miksi piikittelet?
[/quote]
Mitä ihmeen piikittelyä. Omituinen palsta. Minä uskon siihen, että kohtalon päivät on päätetty. Kun aika on lähteä, sille ei mitään voi. Näkeehän sen monen nuoren ja hoikankin kohdalla. Kuollaan, vaikka ei polteta ja syödään terveellisesti. Et voi vaikuttaa päiviesi määrään millään. Et edes painollasi. Näin se vain menee.
[/quote]
Asia ok. Olen vaan epäileväinen, mitä tulee palstaan. Olen pahoillani.
tv. Se 56 kg ja vakavasti sairas
[quote author="teinifaija94" time="07.02.2014 klo 20:39"]
vaimollani on myös +50kg ylipainoa, rakastan häntä silti yli kaiken. kyllä naisella pitää muotoja olla, ja toisaalta, eihän hän mitään geeneilleen mahda.
[/quote]
;) paras
[quote author="teinifaija94" time="07.02.2014 klo 20:39"]
vaimollani on myös +50kg ylipainoa, rakastan häntä silti yli kaiken. kyllä naisella pitää muotoja olla, ja toisaalta, eihän hän mitään geeneilleen mahda.
[/quote]
unohdit ne luut, ei ne isot läskit vaan ne suuret luut oih rakastan kun on
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:02"]Kiitos että kuolet ennen kuin maksat meille liika. Ei me muusta välitetä. Hei-hei.
[/quote]
Puhutko minulle (56 kg ja vakavasti sairas) vai tuolle 49 kg syöpäpotilaalle? Olet aika ilkeä.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 21:56"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:05"]
Miksi ihmiset sitten yrittää laihduttaa, jos se on niin ihanaa olla lihava. Vastaapa siihen.
[/quote]
Osallistun tähän ketjuun nyt ekaa kertaa. Tämä kommentti aiheutti vastaamisen tarpeen.
En niinkään usko, että ihmiset haluavat laihduttaa. Tai jotkut haluavat, sillä he kokevat tarvetta normiin; yhteiskunnan vaatimusten täyttämiseen.
Laihduttaminen käsitteenä kuvaa mielestäni tietynlaista paineen tunnetta täyttää sosiaalisen todellisuuden tuottaman henkisen ilmapiirin normatiivisuuden.
Uskon, että suurin osa ihmisistä kuitenkin haluaa toteuttaa identiteettiään. Ja halua oppia kehonsa eli olla "kehoälykäs". Tuntea kehonsa ja itsensä. Tuntea todella.
Ja siksi jotkut laihtuvat. Pysyvästi.
Ymmärrättekö mitä tarkoitan? Ulosantini on joskus hataraa.
[/quote]
Minä kyllä laihdutin siksi, että sain välilevynpullistuman selkääni. Olin lähellä työkyvyttömyyttä 32 vuotiaana. Oli valittava joko ikuisesti kepin kanssa liikkuminen, tai kuntoutus. Elämää oli sen verran vielä jäljellä, että kuntoutin itseni ja laihdutin. Nyt pystyn olemaan toivottavasti työelämässä loppuun asti.
Eli laihdutin ihan oman terveyteni ja hyvinvointini takia.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Miksi piikittelet?