Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koko elämänne kerrostalossa asuneet, tunnetteko sen leimanneen koko elämäänne?

Vierailija
24.07.2006 |

Oletteko missään vaiheessa tunteneet olevanne toisen luokan kansalaisia, (vaikkei periaatteessa syytä olisikaan). Tarkoitan vain, kun tapana on ihannoida omakotiasumista.

Miltä tuntui asua lapsuus kerrostalossa?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävuodet 5-7 ja 9-10 asuimme omakotitalossa.

Nautin kerrostalosta :) Ei pihahommia, oli aina kavereita... En ole koskaan edes tajunnut tuota " kakkosluokan kansalainen" -ajattelumallia.

Isäni asuu omakotitalossa maalla joen rannalla. Upea talo ja upea tontti. En ottaisi vaikka maksettaisiin ;)

Olen luita ja ytimiä myöden kaupunkilainen. Onneksi on mieskin vaikka on asunut koko lapsuutensa omakotitalossa maalla. Vihaa sitä pihahomma ja " ikuista rempattavaa" yli kaiken!

Vierailija
22/28 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ 10 muuta aluetta Helsingissä... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilut puolet elämästäni olen asunut kerrostalossa eikä ole kiire pois; tosi kummallista ajattelua että kerrostalo olisi automaattisesti joku kämäinen vuokraluukku jossain huonolla alueella. Sillä hinnalla, mitä täällä meidän kulmilla asunnot maksaa, ostaisi suurimman osan teidän " parempiosaisten omakotiasujien" tönöistä ja jäisi vielä paaaaljon ylikin. ;)

Vierailija
24/28 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasaan lautaa siitä ilosta että olisi oma piha ja tönö.

Jokainen elää kuten haluaa. Meillä on täällä " pihamaata" missä temmeltää ihan kylliksi. :) Ja hyvin hoidettuja puistoja.

Vierailija
25/28 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehtinut koskaan kavereita, jotka asuivat omakotitalossa. Kerrostalossa oli mukava asua, hyvät kulkuyhtetydet, palvelut lähellä ja aina kavereita pihalla.

Edelleenkään 30-v. en halua omakotitaloon, liian paljon hommaa mukavuudenhaluiselle.

Vierailija
26/28 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tosi kummallista ajattelua että kerrostalo olisi automaattisesti joku kämäinen vuokraluukku jossain huonolla alueella

Mietin vain, kasvaako kerrostaloissa asuneista merkittävästi erilaisempia ajatusmaailmaltaan, vai onko kt-asuminen sen kokeneista juurikin se paras vaihtoehto. Itse olen juuri muuttamassa lasteni kanssa sellaiseen, joten asia on ajankohtainen. En mitenkään väheksy :)

Ap

Vierailija
27/28 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(En tarkoita, että ap ajattelee näin, mutta tuli vain kysymyksen asettelusta mieleen)

Vierailija
28/28 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai asumismuoto nyt sentään ihan noin vakava ja iso asia ihmisen elämässä ole?!?!

Vierailija:

Mietin vain, kasvaako kerrostaloissa asuneista merkittävästi erilaisempia ajatusmaailmaltaan

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme